Recensie Alicia , Oostende 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

SaidWalker

Newbie
5
12/12/25
5
3
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/alicia-bresilien-2.html
Totale kosten (in euro)
100
Enkele dagen geleden bij deze dame geweest. Ik zag haar advertentie al enkele dagen, maar twijfelde omdat enkele foto's wel iemand anders leken. Ook vond ik niet meteen informatie over haar terug. Dan toch me laten verleiden om te proberen. De afspraak via whatsapp liep vlot, al voelde je wel dat ze het Engels niet machtig is.
Gevraagd of ze PZC doet, maar ze zei van niet. Heb dan liever dat ze eerlijk zijn, dan van alles beloven en dan niet waarmaken eens je er bent. Zoenen kan wel, maar niet met tong.

Aangekomen meteen opgelucht dat het de dame is van de foto's. Helemaal mijn type en prachtig lichaam. Borsten zijn wel nep, dus als je daar niet van houdt dan is deze dame misschien niet voor jou.

Propere kamer in het appartement, financiële geregeld, muziekje op en ze kwam meteen over me hangen met die grote borsten en duwde ze mijn mond er tegen. Terwijl zij me in men nek kuste.
Daarna nam ze het condoom en begon te pijpen. Dat was iets minder. Voor mij is iets meer beweging nodig om de soldaat op volledige sterkte te krijgen.

Mezelf wat geholpen terwijl ze terug over me hing met die heerlijke tieten. Daarna ging ze erop zitten en ging ze lekker tekeer in dat Brazilliaans ritme.

Daarna naar doggy over geschakeld zodat ik die mooie billen kon aanschouwen. Ze vroeg nog voor een anders standje, maar ik kon me niet meer bedwingen en ging zo door tot ik klaarkwam.

Nog wat kort gepraat in het matige Engels die ze kan, maar ze jaagde me niet naar buiten. Wel iets vroeger buiten dan 30 minuten, maar vond het een leuke ervaring.
Mensen die GFE zoeken, zullen misschien hier niet aan het juiste adres zijn, maar als ze je type is dan kan je zeker eens een poging wagen.

Terug
Bovenaan Onderaan