Recensie Alicia Vingerlingstraat 1 kamer 3 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Flandrien

Stamgast
294
29/01/22
332
11
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vorige week zaterdagavond nog eens een wandelingetje gedaan in het SKW. Alicia intrigeerde mij is echt wel een sexy meisje met een figuur van een 18 jarige en ook haar gezicht ziet er jong en mooi uit. Ze was ook heel uitdagend aan het raam wat mij sowieso toch al had opgeild. Dus ik naar binnen bij Alicia dat is haar naam zij ze mij. Dus Alicia zij mij direct dat het 100 € was voor een half uur omdat ik er wel goesting in haar had direct van ja gezegd. Ik zal niet zeggen dat het slecht was doch het was zeker niet beter dan bij andere dames waar je 50 € moet betalen voor toch wel wat een kortere periode. Maar ja langer dan 20 min ben ik ook niet binnen geweest dat is zo bij een raamdame als het schot gelost is willen ze u zo snel mogelijk buiten en langs de andere kant als je niet meer geil bent heb je daar ook nog weinig te zoeken. Al bij al niet slecht maar er is toch beters te vinden in het SKW denk ik. Ik ga hier dan ook niet meer terug zonder de dame af te breken. Ook al omdat de bewuste klik er niet was maar dat kan ook aan mij gelegen hebben hoor. Sexy en mooi is ze genoeg maar ze doet dit werk al 5 jaar zei ze mij dus begrijp ik eigenlijk wel dat je dan niet meer zo enthousiast bent over de mannen. Dat is ook maar voor weinig vrouwen weg gelegd enkel de echte toppers in het SKW maar ja met zovele zijn die dan ook weer niet. Ps het was wel zaterdagavond maar er waren echt wel veel wandelaars ik was al aan het denken dat het SKW terug herleeft. Ik weet niet hoe de verdiensten voor de dames waren maar het aantal wandelaars bedroeg volgens mij toch al 80 % van de hoogdagen van vroeger dus voor Corona. Ikzelf heb het al anders geweten op zaterdagavonden.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan