Recensie Alina 17K4 4,63 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hedonista

Vaste klant
178
16/08/21
103
14
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vanavond Roemeense Alina bezocht omdat Elena er niet was. Zie haar als goed alternatief. Ze pijpt lang en voortreffelijk zonder, maar CIM is er niet bij, dus on top afgemaakt. Tegenvaller is wel, dat ze nu 70 euro rekent, daar waar Elena op haar oude prijs is gebleven incl CIM. Maar of die ooit wel terug komt ?
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zaterdagavond naar de Dam gereden nadat ik 2 weken geleden er ook was geweest. Normaal ga ik naar Den Haag. Een aantal rondjes gelopen op de Dam toen ik ineens op nummer 17 een leuke dame zag zitten, mooie ogen en kapsel, normaal val ik een beetje op van die dames die een beetje curvy zijn maar Alina is het tegenovergestelde daarvan. Aan de deur een leuk gesprek en vroeg 50 euro waarop ik zei is er nog meer mogelijk. en dat was ook zo maar ik ben voor het standaard tarief gegaan en meer tijd. Wat mijn voorganger al schreef is dat ze erg lang pijpt en ook met gevoel en ook heb je aan haar een goede gesprekspartner waar je natuurlijk niet voor komt maar ze praat geen onzin. De sex was zeer goed. Kortom er zit zeker herhalingsgevaar in. Ze vertelde me dat ze niet op zondag en woensdag werkt en dat ze al een tijdje in het vak zat.

Met vriendelijke groet, TOM HOOKER
 
Alina is een hele betamelijke dame. Zeer netjes van haar is als je korter blijft dan waar je voor betaald, dat je dan voor dat kortere deel je geld terugkrijgt. Ik heb dat nog nooit meegemaakt, alleen bij haar. Ze zei wat anderen doen daar ga ik niet over, maar dit is hoe ik werk. Kunnen velen een voorbeeld aan nemen,

Ook nooit gezeik met haar, altijd duidelijk, en prima pijpwerk. Leuk voor- en nagesprek ook.

Ze heeft inmiddels een nieuw matras, waar ze om had gevraagd bij The Office :)
 
Gisterenavond gelijk even bezocht (op 17k4), voor een lekkere pijpbeurt zonder jasje. Dat ging weer als vanouds. Nu ik haar beter ken is ze wat meer los, en gaat ze ook wat meer los op mijn piel :) Na het pijpwerk gingen we nog neuken met jasje waarbij zij op mij klom. Hield ze - net als pijpen - ook redelijk lang vol.

Persoonlijk vind ik pijpen bij Alina beter dan bij Elena, maar wellicht dat dat persoonlijk is. CIM is alleen niet mogelijk bij Alina.
 
Volgens mij werkt ze doorgaans zowel in de middag als in de avond. Als je het alleen van de avond moet hebben, dan maak je doorgaans te weinig winst.
Ik zag haar daarnet ook niet, begin van de avond. Kennelijk vrij.
 
Ze zit nu vaker op 17k3 die kamer is minder warm, dus als je ervoor staat een deurtje naar links, nog een naar links zit Anna die is ook best lekker.

Alina blijft een leuke dame.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
125
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze dame weer bezocht gisteren. Ik wilde eigenlijk naar Erika 19k2 gaan, maar dat wordt een volgende keer.

Bij Alina zit je altijd goed. Pijpen houd ze erg lang vol (doe dit bij haar altijd zonder), en heb haar in al die bezoekjes die ik haar heb gebracht nog nooit horen vragen om over te gaan op een handjob of neuken, omdat ze het niet meer volhield. Na lang en goed pijpwerk ging Alina over op een handjob, om het vervolgens af te maken in cowgirl. Dat was in een minuutje of 2 geregeld. Naar eigen zeggen is haar uithoudingsvermogen verbeterd, omdat ze een gezondere leefstijl heeft aangenomen.

Ze blijft voorlopig op 17k3, plannen om te stoppen heeft ze niet wat ik begreep dus kunnen we nog een hele tijd van haar genieten. Ik kom nu 5 jaar bij haar, en daar gaan we nog wat jaren aan toevoegen :)
 
Vanmiddag bij haar geweest voor 20 minuten.
Kom niet zo heel vaak bij haar, ze is wat duurder. Viel mij op dat ze behoorlijk strak in het vel zit, super ! Laat zich gemakkelijk aan de strakke B cupjes sabbelen. Neemt behoorlijk de tijd en praat gemakkelijk en leuk. Haar pijpwerk is boven gemiddeld, fantastisch !
Als ze CIM deed en TZ zou ik veel en veel vaker gaan, dan vaste klant. Sluit niet toch uit voor weer een herhaling.
Recensie formulier precies zoals mijn voorgangers.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vanmiddag bij Alina geweest en het was een heerlijk half uurtje! Deze meid pijpt (zc) als één van de beste van de Dam (na Zlatina). Vanwege de matige bezetting was ik blij dat Alina vrij was. Anders was ik zonder actie naar huis gegaan.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Alina verdient wel weer een recensie, dinsdagmiddag weer een keer bezocht en het was weer als vanouds.
Pzc doet ze goed en houd ze lang vol en als ze bovenop zit heb je prachtig uitzicht en ook dat houd ze lang vol, soms hoop ik dat ze zichzelf klaarrijdt.

Ik ken haar al heel wat jaartjes en de bezoekjes zijn altijd goed, leuke dame ook in voor een praatje en een grapje.

@HoneyBear kan je in de topictitel het kamernummer aanpassen naar 17K3 daar zit ze al een hele tijd.
 
Alina verdient wel weer een recensie, dinsdagmiddag weer een keer bezocht en het was weer als vanouds.
Pzc doet ze goed en houd ze lang vol en als ze bovenop zit heb je prachtig uitzicht en ook dat houd ze lang vol, soms hoop ik dat ze zichzelf klaarrijdt.

Ik ken haar al heel wat jaartjes en de bezoekjes zijn altijd goed, leuke dame ook in voor een praatje en een grapje.

@HoneyBear kan je in de topictitel het kamernummer aanpassen naar 17K3 daar zit ze al een hele tijd.
hoi, heeft ze wat extra's gedaan of is ze weer in prijs verhoogd ? Ze hanteerde standaard 70 euro voor PZC en intiem.
 
dat zal voor een kwartiertje zijn, voor een half uur lap je toch wel 100 euro. meestal mag je dan wel ietjes langer blijven. maar 70 euro intiem + pzc krijg je niet een half uur voor, met evt. uitloop.

Alina blijft een prima dame, een vaste waarde in de straat, ook voor mij. Kom ook geregeld bij haar.
 
Bij Alina kan het ook zomaar weer anders zijn. Ze is soms ook plotseling weg van de Dam, terwijl ze niet voornemens was op vakantie te gaan.

Dit vertelde ze ook weleens. Verwacht haar gewoon weer terug, ze heeft geen plannen om te stoppen en ze verdient nog genoeg (genoeg om door te gaan).
 
Terug
Bovenaan Onderaan