Recensie Alina, Almelo Red light heaven 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rimon

Meubelstuk
2.746
09/10/21
3.990
19
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik ben gisterenavond naar Almelo bij red light heaven geweest zoals altijd weinig dames in totaal 8 dames. Er waren op dat moment 3 dames bezig dus ik dacht ik wacht wel even totdat ze klaar zijn want de rest vond ik niet aantrekkelijk genoeg. Toen de klanten buiten waren heb ik even snel gecheckt of de dames mijn smaak waren de eerste twee vond ik niets dus dan maar naar boven de laatste dame bekijken en die vond ik erg knap haar naam is Alina een Roemeense dame met donker bruin haar. Ze zag er niet echt geïnteresseerd uit want ze was aan het bellen ik had toen eigenlijk al moeten weggaan maar jullie weten hoe het gaat ik was geil dus toch naar binnengegaan. Ik dacht ik kies voor een half uur mischien vrolijkt ze op en geeft ze me een goede service, maar nee mensen ze begint gelijk te trekken alsof ze me binnen 5 minuten weg wil hebben. Ik zei dus gelijk dat ze rustig aan moest doen en dat deed ze gelijk ook, daarna zij bovenop waar ze niet echt zin in had misschien omdat ze moe was. Ik koos dan om haar doggy te nemen wat best lekker was want ze heeft een goede kont, na een tijdje doggy vroeg ze opeens of ze me klaar mocht pijpen met een arrogant gezicht van je moet nu klaarkomen terwijl we nog maar 15 minuten bezig waren. Ik dacht is goed zij mij weer pijpen en trekken tegelijk om me snel buiten te krijgen wat haar niet lukte want één ding wat ik goed kan is me orgasme uitstellen wat zij natuurlijk niet leuk vond. Op een gegeven moment dacht ik laat maar zitten en heb ik ervoor gekozen om te stoppen en niet klaar te komen want deze dame doet dit werk werk puur voor geld en is ongeïnteresseerd en probeert je zo snel mogelijk buiten te krijgen. Met andere woorden blijf weg bij haar. Ze ontvangt trouwens boven aan de rechterkant voor de mannen die een gokje in het diep willen wagen.😉
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Mijn ervaring met deze dame is toch wel even anders dan hierboven. Als je Alina maar met respect behandeld dan krijg je er veel voor terug. Ik ben een vaste klant bij haar en we kennen elkaar inmiddels door en door. Ze heeft veel slechte ervaringen gehad de laatste tijd met dronken en opdringerige mannen. Wellicht speelt dat een beetje mee wat betreft haar humeur de laatste tijd. Sex met Alina is echt lekker. Haar kutje is heerlijk fris om te likken en ze komt altijd snel klaar. Daarna pijpen als de beste en afmaken in de stoel vind ze echt mega lekker. Is een tip van Flip. Doe er je voordeel mee.
 
Dan had ze haar dag niet toen ik er was. Ik schrijf geen flauwe negatieve review na 1 bezoekje......maar had zo ongeveer dezelfde beleving als Rimon schreef. Maar geef haar het voordeel van de twijfel omdat ze misschien gewoon haar dag niet had toen ik haar bezocht. Toch geen herhaling voor mij. Ik kom alleen nog in Almelo voor 2 geile Nederlandse dames die ik bezoek. Bianca of Samantha beide super en mijn favorieten, die doen wat ze beloven en ook beide niet fulltime werken maar 1 of 2 dagen per week.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan