Recensie Alina, Amsterdam 4,20 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Butter

Wandelaar
50
19/01/22
77
15
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/9002998-alina
Totale kosten (in euro)
350
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgelopen vrijdag deze lekker skinny babe bezocht. Na app contact gemakkelijk afspraak gemaakt op een leuk adres. Lift omhoog en klaar.
Deur open en daar stond een mooie vriendelijke dame van de foto mij op te wachten. Iets minder glamour dan de foto's wel slank en goed herkendbaar. Eerst korte chat over alles en nog wat, daarna douche. Toen ik terug kwam lag stond ze me op te wachten. Kort zoenen en teasen. Vond haar erg lekker en andersom ook gaf ze aan. Zoenen werd wilder en we belanden op bed. Ze vroeg me wat ik wilde. Ik gaf aan super tijd. Ze moest lachen en begon mij te strelen en te likken. Maar ik had andere plannen. haar lingerie uitgedaan en haar zacht gemasseerd. Vond ze heerlijk. vingers overal overheen laten gaan. effect een heerlijke vochtige meid. Nou daarna in elkaar op gegaan. Veel posities veilig uiteraard en toen hard in haar gekomen. haar daarna lang gelikt en gevingerd. Lekker kreunenende meid met schokkend lichaam heerlijk. Had voor anal betaald, maar was eigenlijk klaar. Maar ze gaf aan we hebben nog wat te doen.... echter tijd was om. Ze had geen haast. En maakte me hard met haar mond. flinke klodder lube over mijn paal en condoom en over haar ster. Ze ging om haar liggen in missio. Nou wat daarna gebeurde..... heerlijk. Leuke meid, herhaal gevaar. Wel duur maar indien klik super.
 
Was ze.nwt zo flexible als in haar videootje, of heb je daar niet specifiek iets van gemerkt @Butter ? Ze mag dat dansje van mij wel ff live doen 😜
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Totale kosten (in euro)
400
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wat een spetter.....! Na de wat oudere anaaloma's die ik heb bezocht ....nu weer gegaan voor lekker jong en strak....alina heeft een heerlijk lichaam....eerst elkaar passioneel bemind....bij haar wou ik toch eerst eens haar kutje neuken....voelde heerlijk strak aan.....na een tijdje tijd voor dat strakke sterretje van haar....zag er nog maagdelijk strak uit....maar dat is het zeker niet....ze is ervaren die dondersteen....Ondertussen heeft ze mijn reet echt helemaal uitgelebberd...ze is gek van gladgeschoren sportieve mannenreten....Wat een stouterd...
We hadden het samen naar de zin met mijn keiharde snikkel in dr poeperd...(blauwe knakker).....bleef maar gaan...ondertussen met haar natte klit gespeeld....madam begon na een kwartiertje stevig poepgatstampen eindelijk te piepen en te fluiten als een fluitketel....tijd voor een geweldig gezamenlijk orgasme.deze ziet mij heeeel snel terug!!
 
Laatst bewerkt:
Dit sletje wordt steeds vaker bezocht door onze collegas poepgatstampers....haar strakke poepgaatje wordt steeds meer een echt neukgat fuckhole....heerlijk om je harde snikkel in dat kleine strakke kontje te zien verdwijnen....klets bang boem boem...madam geniet er met volle teugen van en vertelde trots dat ze steeds dikkere piemels anaal kan verwerken....mannen dit wordt een konttopper!
Afgelopen tijd meermaals bezocht en op herhaling: vijf sterren!
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/9002998-alina
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Tja, anaal doet ze de ene dag wel en de andere niet. Hangt ervan af hoe d'r kont staat.;)
Lekker ding, helemaal mee eens. Kan er kort over zijn, was een uurtje lekker doorstampen.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/9002998-alina
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Leuke en lieve meid! Van te voren gevraagd naar anaal en kreeg het ondertussen bekende antwoord "depends on size". Helaas had ze er blijkbaar geen zin in want eenmaal aangekomen vond ze hem toch iets te groot. Zeer actief met zoenen en tongzoenen waardoor het mij verbaasde dat ze intiem best onderdanig was, maar dit kon ik bij haar wel waarderen. Ze pijpte precies zoals ik dat lekker vind dus dat was wat mij betreft fantastisch. Lekker rustig opbouwen, handje erbij en vervolgens ritmisch het tempo opvoeren. Deepthroat werd geprobeerd maar lukte niet helemaal, toch deed ze absoluut haar best. Als we wel anaal hadden gedaan dan was het herhalingsgevaar aanzienlijk groter.
 
Na 2x @GuntherF (zie boven) heeft ze dat weggehaald. Sorry! 😉😅

Maar zonder dollen, ik denk ook echt dat dat de reden is.
Ik lees die cartooneske poepgat stamp recensies graag (geef ik eerlijk toe), maar grote kans dat daar dan ook vervolgens gericht publiek op af komt en dat zij denkt: laaat maaaar….
 
Plus dat de dame erna toch echt moet herstellen...en gezien d'r leeftijd doe ik de aanname, dat ze niet al jaren anaal actief is. Dus beter op verzoek wanneer je samen bent wellicht, dan op voorhand al anaalridders in je WhatsApp hebben zitten die niets anders zoeken dan dát.
 
ah zo, dan is het dat de dvp het niet meer doet of met sommigen nog wel. Ze adverteert er niet meer mee dus als ze het al doet zal het per klant verschillend zijn - dat betekent dat je het toch echt zelf met haar zult moeten achter komen.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
3,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/9002998-alina
Totale kosten (in euro)
400
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Mezelf getrakteerd op een k-dag special. Even kijken of de reviews hier boven kloppen.

Leuke slanke jonge dame. Is denk ik al te lang hier en moet maar eens zichzelf weer opladen thuis. Ze was nogal laag in energie / enthousiasme. Toch nam ze prima het initiatief. Kan heel goed Rimmen. Gaat er echt voor. Lading op gezichtje nam ze ook goed. Verder ging Anaal was stroefjes. Erg strak daar en ze heeft het liever niet. Maar de boeker toch zover gekregen om haar dit te laten doen. Uiteindelijk er maar even kort I geweest en dat vond ze al niet fijn. Voor een stevige stamp beurt kan je dit maar beter niet bij haar doen.

Al met al een prima ervaring, maar ga er niet met de verwachtingen heen van harde pse met haar op dit moment. Zou wachten totdat ze dan weer eens terug komt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan