Recensie Alina, Antwerpen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

bert_bibber

Newbie
Forumpionier
17
13/07/21
9
3
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/real-photo-and-vary-swetty.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Een tijdje geleden deze dame bezocht. Ze ontvangt in een zeer net appartement dichtbij het centraal station.
Er is de mogelijkheid tot douchen voor en na.
Ze is vrij schuchter en praat bijna enkel Russisch wat de communicatie wel moeilijker maakt.
Het is een zeer mooie dame, de foto's zijn echt en recent.
De sex zelf was maar gemiddeld. Ze wou niet dat ik haar likte en tongzoenen kon ook niet.
Ondanks dit, twijfel ik toch om haar nog eens te bezoeken omdat haar uiterlijk me bevalt en ze misschien de tweede keer vwat losser komt.
Ze leek mij nog niet zo lang in het vak te zitten
 
Ik ben er eergisteren geweest. 80€ betaald voor half uur. Ik ben vrij laat gegaan, rond 2230. Ontvangt vlakbij het Centraal station. Mooie nette appartement die ze deelt met ..? Er stonden veel schoenen in de gang. Nette bed die teveel wiebelt. Heel kille ontvangst en heb me gewoon uitgekleed. Pijpen voelde ik bijna niks van en was met condoom. €20 extra voor pzc of kussen. Kutje is wel lekker strak en ze ging bovenop als eerst. Daarna doggy wat ik niet heb mogen uitdoen door het wiebelende bed en daarna missionaris. Was na 15' weg denk ik.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Ik ben er ook geweest recent, 100$ betaald voor half uur + pzc. Toen ik er was zij ze opeens dat ze niet thuis was en dat ze het was vergeten. Na 15 min wachten werd ik ontvangen in het gezelschap van 3 andere meiden in een mooi appartement ookal had ik om discretie gevraagd. Ontvangst was enorm akward en zakelijk, komt bijna geen woord uit en wanneer er wel wat uitkomt is het een gebroken engels woord. Pijpen was super slecht en de sex was heel middelmatig. Verder heeft ze liever niet dat je aan wat anders zit dan haar borsten. De foto's zijn wel recent en ze is een mooie jonge meid.
 
Ik ben er eergisteren geweest. 80€ betaald voor half uur. Ik ben vrij laat gegaan, rond 2230. Ontvangt vlakbij het Centraal station. Mooie nette appartement die ze deelt met ..?
... met Mary:
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/alina-655
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Had nog halfl uurtje deze middag en dacht laat ik even bij deze jongedame langs gaan. Pluspunt is , het is echt de dame van de foto´s. In het echt vind ik haar nog mooier. Minpunt. Je moet voor zowat alles bijbetalen (pzc, zoenen). Maar basisprijs is democratisch en ze geeft haar dan ook volledig. Daarbij al dat gezoen maakt dat je vlugger opgewonden wordt en wou echt de volle 30 minuten van haar gezelschap kunnen genieten. Na het uitkleden vroeg ze of ik in de spiegel haar strak kontje goed kon zien. Ze gaat 3 keer in de week naar gym. Je ziet dat dan ook. Ook haar kutje is lekker strak. Alle gewone zaken kwamen aan bod (pijpen,on top, missionaris,doggy en zijdelings). Na 20 minuutjes actie en mijn beperkte tijd in gedachten vroeg ze of ze me mocht aftrekken. Ze deed dat heel goed. Resultaat mijn erfgenamen plakken waarschijnlijk nog tegen de muur. Als ik volgende week tijd heb , ga ik zeker haar nog eens bezoeken.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik heb vandaag dit schatje ook bezocht want schattig is ze wel. Maar voor 80 € toch niet voor herhaling vatbaar hoor. Als je meer betaalt doet ze waarschijnlijk wel haar best maar nu was het toch maar flauwtjes hoor. Pmc was heel flauwtjes en ondertussen mocht ik wel niet aan haar kontje of poesje komen. We zijn begonnen zij on top maar ze ging er niet voor daarom maar snel overgeschakeld naar doggy en ja je komt er wel goed in klaar wegens haar mooi lichaam en haar heel strak poesje. Conversatie is ook bijna onmogelijk wegens haar gebrekkig Engels. Waarschijnlijk als je er wat energie en geld insteekt verbetert die wel en kan je op termijn een goede sex partner hebben. Maar ja denk ik dan tegen de tijd dat het klikt en ze u vertrouwt is die ook alweer weg naar haar geboorteland. En zal het u toch wel wat gekost hebben. Ook wil ik de nerveuze mensen onder ons waarschuwen ik heb daar toch meer dan een kwartier buiten aan haar deur staan wachten. Waarschijnlijk was ze nog niet goed wakker of wat moe nochtans was het 13 u 00 want ze heeft mij dan bezig gehouden met om de 5 minuten een berichtje te sturen en 5 minuten te wachten om te antwoorden. Er is ondertussen wel niemand buiten gekomen hoor. Ik hoop dat mijn collega's hier wat aan hebben. Dus 't beste succes en tot later.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Héél leuke meiden! Foto's zijn echt. Ben bij Mary geweest en nu wil ik ze allebei bezoeken.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan