Recensie Alina, Den Helder 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

IceBeer

Vaste klant
208
10/06/22
179
24
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-helder/1855120-alina
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Een tijdje terug was ik in Den Helder ivm werk en had wat tijd over. Afgelopen week was dat weer het geval en dus even op de bekende websites kijken. Stond eigenlijk niks op wat ik de moeite waard vond, maar de geilheid won het van het verstand en ik besloot om deze dame te contacten. Communicatie verliep soepel in goed Engels via Whats app. Afspraak gemaakt voor 45min, seks met en pijpen zonder condoom, 100 euro. Prima lijkt me. Kreeg het adres door en wat blijkt het was hetzelfde adres als vorige keer. Je belt aan, moet even wachten en dan kun je naar binnen. Aangekomen bij de deur werd ik gesommeerd om stil te zijn en meegenomen naar een achterkamertje. Zelfde als bij de vorige… de dame in kwestie was een beetje slonzig, joggingpak aan, geen make up. Denk weinig klandizie 🤷‍♂️. Maar ze was wel mooi slank, had kleine maar lekkere tieten en een goede kont. Pijpen zonder condoom was volgens mij niet langer dan enkele minuten en het was niet de beste BJ die ik ooit heb gehad. De seks in 2 standjes afgewerkt. Ze had wel een krap kutje. Uiteindelijk stond ik wel met 20 minuten weer buiten. Dus die 45 min die maakte ze niet helemaal waar. Sprak op eens ook geen Engels meer toen ik er wat van zei 😂 ik hoop dat ik volgende keer m'n geilheid kan beheersen tot ik weer dichter bij huis ben waar de opties toch net iets beter zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan