Recensie Alina, Diepenbeek 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lealfan

Stamgast
277
17/01/22
173
21
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/alina-blowjob-without-cim-included-in-1h.html
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Wegens veel advertenties zonder recensie, en veel recensies van verdwenen profielen het maar eens op gewaagd om "blind" te gaan bij deze Oekrainse schone.

Ik had voor een half uurtje geboekt, maar toen ik binnen kwam en zag hoe lekker ze was toch maar 45 min genomen. Het is een heel lieve meid die je veel complimentjes geeft (fake natuurlijk) en liever de zachte aanpak heeft. Ze pijpt zonder en lekker terwijl ze je geil aankijkt.
Liever geen vingers aan haar poes, ik mocht haar wel beffen (waar ze dan toch een beetje van genoot). Bij het neuken probeert ze wel te voorkomen dat je te diep doorstoot, maar na een tijdje kon ik dan toch tamelijk goed mijn gang gaan.

2de ronde heeft ze me klaargepijpt. Het is een zeer knappe en sympathieke verschijning, maar heb wel al geilere bezoekjes gehad ooit.
 
Ik toch iets onder enthousiast. Ze is heel leuk en enthousiast in de omgang, maar uiterlijk toch een stuk minder dan de (sterk bijgewerkte) foto's. Wat de sex betreft: ze doet goed mee, maar wel veel fake gekreun en proberen snel afwerken. Voor wie gecharmeerd is door een vlotte babbel het proberen waard.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren eigenlijk voor Olga naar dit bekende adres gegaan, daar aangekomen kon Olga niet meer maar was Alina beschikbaar. Uurtje geboekt voor 150, vroeg 20 extra voor pzc terwijl haar advertentie aangeeft dat dit included is bij een uur. Nu maakt 20 extra niet zoveel uit en pmc is gewoon waardeloos dus akkoord gegaan en 170 overhandigd. Eerst gedoucht en daarna op bed plaatsgenomen.

Ze geeft aan dat in het uur twee keer klaarkomen inbegrepen is dus dat is tenminste prima.

Tijdens pzc wat overigens echt wel goed was zei ze dat ik ook in haar mondje mocht komen dus dat was wel chill.

Hierna lekkere massage gehad en ook terug gegeven, vingers aan haar poesje liever niet, maar likken mocht wel. Overigens qua hygiëne prima in orde en lekker om te likken.

Uurtje daarna afgemaakt met cowgirl en doggy, ze probeert inderdaad ervoor te zorgen dat je niet te hard kan knallen maar gaandeweg komt ze losser.

Fantastisch lichaam, lekker strak en heerlijke kleine borstjes. Gezicht komt wel overeen met de foto's maar zijn met make-up en natuurlijk beetje bijgewerkt. Wel een knappe dame met een vlotte babbel.

Al met al een leuke ervaring en als ik nog eens in de buurt ben ga ik vast weer eens langs.
 
Wegens veel advertenties zonder recensie, en veel recensies van verdwenen profielen het maar eens op gewaagd om "blind" te gaan bij deze Oekrainse schone.

Ik had voor een half uurtje geboekt, maar toen ik binnen kwam en zag hoe lekker ze was toch maar 45 min genomen. Het is een heel lieve meid die je veel complimentjes geeft (fake natuurlijk) en liever de zachte aanpak heeft. Ze pijpt zonder en lekker terwijl ze je geil aankijkt.
Liever geen vingers aan haar poes, ik mocht haar wel beffen (waar ze dan toch een beetje van genoot). Bij het neuken probeert ze wel te voorkomen dat je te diep doorstoot, maar na een tijdje kon ik dan toch tamelijk goed mijn gang gaan.

2de ronde heeft ze me klaargepijpt. Het is een zeer knappe en sympathieke verschijning, maar heb wel al geilere bezoekjes gehad ooit.
Nu komt ze ineens uit Letland 🤔🤔🤔
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan