Recensie Alina, Edam (voorheen Alkmaar, Hoorn) 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hedonista

Vaste klant
181
16/08/21
105
14
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/alkmaar/2259771-alina
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Soms loop je toch tegen een zeperd aan, als je het risico neem te kiezen voor een dame waar nog geen recentie over bestaat. Deze keer had ik dus de pech. Is ook wel de reden dat ik nooit hoger ga dan 100 euro/een half uur bij een eerste keer. Via WA afgesproken, de prijs was inclusief, anaal 50 extra, maar is niet mijn ding.
PZC, Beffen, TZ en CIM was mijn wensen pakket, cf haar advertentie aan geeft. Volgens Kinky ontvangt ze in Alkmaar, maar ze gaf een adres aan in Hoorn, de eerste verrassing.

Het adres om binnen te komen is niet bepaald discreet. Een anoniem hotel ingang, maar op een meter afstand van een vol terras van hetzelfde hotel. Dan sta je maar te wachten, tot een knappe slanke jonge dame open doet. Pffffhh, naar boven dan. Ze vertelde uit Moldavie te komen en Monica te heten. Mmmmhh weer dat het anders is, maar maakte mij verder ook niet uit. Na ontkleden, had ze het condoom al tussen de tanden. Dat was niet de afspraak en Ai, deze dame zou mij dus kennelijk wel ff snel afwerken. Dat heb ik doorgaans dan snel door. Op mijn protesteren legde ze duidelijk met tegenzin het condoom terzijde. Maar een lichaamsverkenning, tongzoenen gaf ze dus geen gelegenheid voor. Dan is de date voor mij eigenlijk al mislukt. Ze wilde zeer snel aan de afwerk aan de slag gaan. Het pijpen was monotoon maar voelde wel heerlijk. Kwam een moment dat ik haar kon onderbreken voor een tongzoen poging. Ze weerde af. No kiss zei ze. Kon nog net haar, overigens prachtig mooi B-cup borsten kussen, maar het leek of ze er van gruwde. Ze gaf aan te willen neuken en pakte het condoom. Nee, ZC en CIM was de afspraak.
Yes, zei ze, but dont finish in my mouth. Ik had geen zin meer om weer te protesteren. Ze begon mij af te trekken en na een paar minuten vroeg ik, please suck me.
Er was nog geen kwartier voor bij, maar ze maakte de tijd niet vol en kleedde zich aan. Dame is gedurende het gebeuren zeer koel, de sfeer was met al zeer onplezierig. Ik stond weer snel buiten op straat naast de terras bezoekers. Dame komt haar afspraken niet na, veel is onwaar. Heren, ik zou zeggen verspil hier niet uw zuur verdiende geld aan, een NO GO !
 
Knap stom om klanten te belazeren, terwijl men illegaal vanuit een hotelkamer werkt. Vaak zit er dan ook mensenhandel achter, aangezien de dame kennelijk niet kosjer is. Dan is een melding door de gefrustreerde geraakte klant naar de politie zo gemaakt.
 
Laatst bewerkt:
Veel beloven, weinig doen komt vaker voor.
Maar de foto's van deze dame nodigen mij althans niet uit om haar te bezoeken.
Ze heeft een bepaalde bijna arrogante, niet aardige uitstraling.
Dan zou je al gewaarschuwd moeten worden.
 
Ok dat kan maar Makkebeer zag dat zonder haar te kennen aan de foto's.
Om dat dan zo hier knalhard op te schrijven vind ik eigenlijk niet kies.
Recentie + foto's = conclusie.
Wat is daar niet kies aan.
Het is van u niet kies,om zelf op dergelijke wijze over iemand als Makkebeer te oordelen. Ik zou zeggen, spreek met haar af, dan kunt u pas er over vertellen ipv hier maar wat te roeptoeteren.
 
Foto's spreken soms boekdelen, verzachte het nog een beetje met "bijna" ..........
Ik zal het woord niet meer gebruiken.
Maar de foto's nodigen niet bepaald uit tot een bezoek.
Vergelijk dat eens met de smile van Mayra die ik net in Amsterdam bezocht heb, voor ze naar Groningen vertrekt voor 1 maand.
Straalt vriendelijkheid en Liefde uit.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan