Recensie Alina, Ede 4,86 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ijsbeer76

Newbie
Forumpionier
19
03/07/21
14
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Soft SM
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/ede/515963-alina
Totale kosten (in euro)
150€
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Hallo, paar maandjes geleden bij alina in Ede geweest.
Bellen, afspreken, ging allemaal lekker vlot.
Zij Ontvangt in een net appartement.
leuke vrouw, schoon, en een goeie service.
Had gevraagd om een beetje een dominant spel van haar kant, en dat kan ze goed.
Facesitting, beffen, kontje likken, beetje tepels knijpen en bijten, en stevig met m,n jodokus spelen.
Ga er zeker nog eens langs.
 
Helemaal mee eens. Heb Alina al verschillende keren bezocht. Voorheen in Amersfoort nu sinds een tijd alweer in Ede. Ze spreekt goed Nederlands en lokatie is netjes. Makkelijk parkeren en gratis. Bij binnenkomst altijd een welkom ontvangst. Even een praatje en dan uitkleden en wassen. Dan kan het spel beginnen. Alina speelt graag spelletjes, een beetje dominant soms. Ligt eraan wat je leuk vind. Ze is heel actief in bed, weet je echt te teasen. Heerlijk als ze je hoofd pakt en tussen haar benen duwt. Na het spelen rol ik haar op haar rug, duw haar benen naar achter en neem haar flink. Lekker stoten. Heerlijk. Echt een seksbeest is ze.
 
Kan bovenstaande ook beamen. Het is even zoeken naar het juiste adres, maar vanaf binnenkomst er vol tegen aan. Alina is oost-europees, maar spreekt de nederlandse taal prima. Ook ziet ze er goed uit, lekkere tieten, lekker lichaam ondanks dat ze al 47 jaar is. Ze weet je echt te teasen en neemt het voortouw. Wanneer je op bed ligt komt ze met haar kut bovenop je gezicht en moet je haar klaar likken, wat ze ook vol overgave doet. Haar uitgebreid in alle standjes kunnen neuken. Ook kunnen genieten van haar "champagne". Alles wel veilig overigens. Heerlijk, en genoten, dank je.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/ede/515963-alina
Totale kosten (in euro)
150€
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Op Kinky kwam de advertentie van Alina voorbij. Op een of andere manier sprak die mij erg aan. Geen jonkie maar een slanke milf van achter in de 40. Over het algemeen weten deze vrouwen goed waar een man blij van wordt.

Toen ik belde werd de telefoon niet opgenomen, dan toch maar even appen hoewel ze in de advertentie staat dat bellen het beste is. Gelukkig reageerde ze daarna vrij snel ook via een app, daarna was de afspraak snel een feit.

Aangekomen in Ede even een bericht dat ik er was en huisnummer doorgekregen met uitleg hoe te lopen. Hoewel de nummers goed worden aangegeven was het wel makkelijk om de extra info van haar te hebben gekregen.

Gelukkig geen vervelende ervaring toen de deur openging, de dame van de foto's deed open en was lekker energiek. Ook gelijk een zoen te pakken. Dit zou wel goed komen met deze gezellige dame dacht ik. Na elkaar te hebben warm gemaakt en uitgekleed lagen we snel op bed waar bleek dat deze dame haar vak goed in de vingers had. Een heerlijke opbouw waarbij we elkaar op de gewenste plekken lekker aan het verwennen waren. Er werd door Alina een enorme spanningsboog opgebouwd en het was lastig om niet al klaar te komen voordat we aan wat standjes gingen beginnen.

Gelukkig hield ik het vol, maar bij het tweede standje kon de ontlading niet meer uitblijven. Alina heeft mij op een voor mij erg lekkere manier verwend en klaar laten komen. Daarna nog even een napraatje om de date goed af te sluiten en met een grote glimlach afscheid genomen en naar huis gereden.

Het zou zo maar kunnen dat ik deze dame nog eens ga bezoeken, de ervaring en geilheid spat van deze dame af.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Soft SM
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/ede/515963-alina
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ben er 2 a 1 jaar terug een paar keer geweest. Hele leuke vrouw die je meteen naar de badkamer leidt voor een wasje en je daarna meteen op de bek pakt en uitkleedt. Daarna is ze een wilde!
 
Ik heb Alina op mijn To Do list staan.
Maar ik twijfel even over haar figuur gezien haar leeftijd.
Ik val wel op dit soort types maar heeft ze nog wel een strakke en platte buik?
Anders is het voor mij een afknapper.
Iemand meer info?
 
Erg benieuwd naar deze dame! Binnenkort maar eens bellen voor een afspraak. ☺️

Weet iemand van jullie waar ze ongeveer ergens in Ede ontvangt? Ik hoef natuurlijk geen exacte straat te weten, maar is het in het centrum of welke wijk (reactie mag via een direct bericht)?
Ik ben afhankelijk van het openbaar vervoer, het zou wel fijn zijn als het makkelijk bereikbaar is op die manier.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Soft SM
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/ede/515963-alina
Totale kosten (in euro)
150€
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week na enige twijfel toch een bezoekje gebracht.
En daar heb ik geen spijt van!!
Alina is een mooie vrouw van midden 40, gekleed in mooie Kinky kleding.
Bij binnenkomst in de gang al meteen flink opgeilen, tongzoenen...heerlijk.
Nadat de kleding uit is gaat ze enthousiast met de jodokus aan de gang.
Beffen vindt ze heerlijk, zelden een vrouw zo intens klaar zien komen.
Heerlijk uurtje gehad.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Plassex
  4. Soft SM
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/ede/515963-alina
Totale kosten (in euro)
150€
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Net terug van een uurtje bij Alina......en dat was erg genieten! Van te voren leuk app-contact en uiteindelijk een afspraak kunnen maken. Bij aankomst telefonisch naar de deur geleid.
Alina deed open en ik werd enthousiast begroet. Naar de nette slaapkamer en voor een grote spiegel begon het spel van opwinden en teasen. Als snel stond ik naakt en begon ze met mijn lijf te spelen. Ik had om een beetje dominantie en lekker 'anal-play' gevraagd en dat heb ik geweten!
Ze bouwde erg goed op en heeft merkbaar ervaring hiermee....vingers en een vibrator werden uitgebreid gebruikt om me klaar te maken voor haar strap-on.

Me overgegeven aan haar (goede) technieken en tussendoor veel zoenen, en gedwongen om haar frisse, schone poesje te likken. Nog wat van haar 'champagne' gekregen en daarna condoom erom en diep en lekker door haar gepijpt.

Ik kon het niet laten om haar aan het einde nog even lekker doggy door te neuken wat ze volgens mij erg waardeerde. Mijn zaad over haar borsten gespoten en na een uitgebreide douchebeurt weer op weg.

Samengevat: superleuke, gezellige en actieve dame met ervaring die weet wat ze doet! Mij ziet ze zeker terug!
 
Daar snap ik nou niks van, in dit draadje vind je toch meer dan genoeg reviews en informatie? Daarnaast moeten de reviews van kinky, als ze aanstaan, worden gewantrouwd.
Ik vermoed dan dat er iets negatiefs heeft gestaan wat de zaken geen goed doet, dat heb ik namelijk al vaker bij dames gezien die de reviews eerst aan hebben en dan opeens toch maar uitzetten na een slechte review.

Maar bij Alina hoeft dit natuurlijk helemaal niet zo te zijn hoor, ik spreek voor mezelf als het gaat over wantrouwen ;)
 
Reviews op Kinky heeft ze uit staan. Dan vertrouw ik het niet zo...

Op de één of andere manier heb ik het juist andersom... De reviewsectie daar komt op mij heel onbetrouwbaar over. Vooral als een dame veel reviews op Kinky heeft dan vertrouw ik het niet. Het lijkt dan of de dame zelf (of andere belanghebbenden) meerdere positieve reviews plaatst onder verschillende namen. Ik had bijvoorbeeld al langere tijd interesse in een afspraakje met Jenna Rose. Maar omdat zij zoveel(!) positieve reviews heeft, maakt het dat voor mij ongeloofwaardig. Dus heb ik haar van m'n lijstje gehaald.
Daarnaast is het ook te laagdrempelig, jan en alleman schrijft daar reviews. Vaak ook belabberd. Hier op dit forum, en voorheen op Hookers, zijn toch wat serieuzere schrijvers actief die meer de moeite nemen om een gedegen review te schrijven.
Ik denk dat dat ook één van de redenen kan zijn dat dames het uitzetten daar? Of wellicht is het een betaalde functie?
Een aantal dames die ik in het verleden bezocht heb en hele goede reviews hadden op Hookers (en hier), hebben de review functie sinds ie bestaat nooit aan gehad op Kinky. Het zal niet voor niets zijn.
 
Laatst bewerkt:
Ik bezoek al jaren zo'n beetje elke week iemand (vaak ook voor mij nog onbekenden want ik reis nogal) en ben juist blij met de reviews, waar ze ook staan. Het is mij namelijk nog nooit tegengevallen bij een dame met goede respons maar juist wel bij diegenen die ze niet of uit hebben staan.

Ok, er zullen ongetwijfeld ook overal wel wat nepreviews zijn in de hoop de zaken op te vijzelen maar dat is op de langere termijn echt niet houdbaar.

Gezien de recensies hierboven zou ik overigens best eens een bezoekje aan Alina willen wagen.
 
En of ze top is! Afgelopen maandag ik een geile bui de dame een appje gestuurd of ze een half uurtje tijd had.

Snelle reactie en onder de douche gesprongen en naar Alina toe. Hartelijk ontvangen en al in de gang was ik 'aan de beurt' en greep ze me 🤗

Wat volgde was een dominant spel over en weer met deze leuke vrouw. Na afloop lekker douchen en voldaan weer naar huis.

Kan niet wachten tot ik weer gespaard heb….en wat langer terecht kan bij deze ervaren dame.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Soft SM
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/ede/515963-alina
Totale kosten (in euro)
150€
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Op informatie van deze reviews heb ik Alina ook maar eens bezocht. Mijn ervaring viel tegen.
Letterlijk en figuurlijk een "ouwe hoer" de foto's zijn zoals altijd van een decennium geleden en vele kilo's minder.
Mijn vermoeden is dat er aardig wat filllers en botox gebruikt is en dat maakt haar in mijn ogen niet knapper.
Ze praat veel en best op een vervelend kinderlijk toontje.
Nu weet ik bijvoorbeeld dat ik groter geschapen ben dan jullie en ik neuk haar het best, dat is tenminste wat ze vertelde 🤣
En alles in de derde persoonsvorm "Oja neuk jij Alina maar eens goed"
Voor mannen die van meer BDSM houden of meer kinky zijn zal ze meer geschikt zijn denk ik.
Haar locatie is ingesteld op dat soort spel.
Voor mij was het allemaal te routineus.
Een aantal strandjes en handelingen afgevinkt om te eindigen met een heerlijke HJ want dat kan ze.
Voor mij geen herhaling.
 
Ik denk idd dat ze meer geschikt is voor BDSM en Kinky liefhebbers. Dat herken ik wel. Ik zou haar voor de meer standaard sex ook niet snel bezoeken.

Vorige week nog een uurtje bij haar geweest en erg genoten van flogger, anale stimulatie en een zeer lekker opgebouwde en langdurige neukbeurt met strap-on en golden shower.......dat is waar ik vaak naar op zoek ben en bij haar dat ook gevonden voor een prima prijsje. Duidelijke communicatie en geen verrassingen.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Penismassage
  4. Soft SM
  5. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/ede/515963-alina
Totale kosten (in euro)
150€
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ben ook bij Alina geweest. Een dag tevoren een afspraak gemaakt. Gevraagd om kinky kleding aan te trekken waaraan ze gehoor gaf. Gelijk bij binnenkomst tongzoenen en opvrijen, heerlijk. Soft sm gehad, gebeft en ben anaal genomen met een strapon. Afgesloten met een prima neukpartij. Dame komt uit Oekraïne, en ziet er voor haar leeftijd prima uit. Kom er zeker terug als ik in de buurt ben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan