Henk Hoogwater
Wandelaar
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Duits
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Zondag
- Link naar advertentie
- http://www.ladies-loft.de/
- Totale kosten (in euro)
- 90
Ben eerst langs haus 5 in nordhorn geweest voor Elly maar die was bezet voor de hele avond. Vond de andere dames ook niet zo dus ben weer weggegaan. Na nog een beetje op internet te kijken besloten om naar ladies-loft te gaan kijken. Bij binnenkomst waren beide dames vrij maar kwamen alle bij een beetje ongeïnteresseerd over. Had veel zin in een potje sex dus voor Alina gekozen, had haar op de site al zien staan en had mijn voorkeur. Ze is de dame van de foto's op de site alleen wat kleinere borsten. 1 maal op de kamer aangekomen is ze een leuke en spontane dame. Eerst even de financiële zaken gedaan mocht mij nog even wassen en daarna heeft zij zich nog even gewassen. Toen ze weer op de kamer kwam klede ze zich uit en hebben we lekker staan zoenen en elkaars lichaam zitten voelen. Daarna zijn we op bed beland en heeft ze mij heerlijk gepijpt en hebben we standje 69 gedaan, waar ik lekker haar kutje en kontje heb gelikt. Daarna heeft ze mij heerlijk bereden en hebben we het in missionaris afgemaakt. Nog even een massage en uitgerust en toen weer richting huis. Ik ga zeker nog een keer weer bij haar langs want heb echt genoten met haar.