WHEM Alina, Privé ontvangst, Amsterdam (vootheen Den Haag)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Karuba

Meubelstuk
Forumpionier
1.055
09/07/21
1.299
13
Iemand ervaring met dit poppetje?

Ik heb haar vaker gezien op Kinky en volgens mij waren er bij Hookers wel ervaringen met haar maar weet niet meer of die positief waren..

Wel erg veel servicemogelijkheden..
 
Donders, lekkere dame zeg! Bij foto 2 bedacht me...er was over geschreven op Hookers. Weet nou niet of het profiel fake was of niet...haar foto's zijn niet alleen even actueel denk ik, maar wat een lijfje zeg... Maar geen ervaringen te vermelden hier dus?
 
ze doet me erg aan Mena Suvari denken. Volgens mij kun je bij een bezoek vrij snel vaststellen of zij het is, hoeft alleen op de plakplaatjes te letten bij haar tiet.
 
Wat me trouwens weerhoudt om dit gokje te nemen is dat ze met nzc adverteert. Je zou dan denken dat die hele nzcforum meute er overheen moet zijn gegaan, want eindelijk is hier een vrouw die nzc doet en er niet als Gollum uit ziet. Toch is het daar ook stil over deze, geeft dus te denken.
 
Wat me trouwens weerhoudt om dit gokje te nemen is dat ze met nzc adverteert. Je zou dan denken dat die hele nzcforum meute er overheen moet zijn gegaan, want eindelijk is hier een vrouw die nzc doet en er niet als Gollum uit ziet. Toch is het daar ook stil over deze, geeft dus te denken.
Eens. Ik heb zelf het gevoel dat de meeste opties maar klakkeloos zijn aangevinkt. Anaal zit er dan weer niet bij. Maar ook 24/7 beschikbaarheid en (te) lage prijs. Teveel alarmbellen om de gok te wagen. Aan de andere kant: worst-case ben ik 90 kwijt..
 
Foto 6 (strandje met stad op de achtergrond) is genomen in Dubai.
Vele instagram dames hebben zich aldaar laten fotograferen.
Zou onze nzc-dvp daar ooit geweest zijn..?

 
Begrijpelijk, daar sta ik soms ook van te kijken en dan ga ik wel eerst doorvragen of ze meer stuurt op zo'n makkelijke wijze. Vaak blijft het dan stil...

Maar ja, andersom is ook nix. Ik appte Jessica omdat ik toch wel heul nieuwsgierig was en wilde weten of zij het echt is en hoe dat contact verloopt. Eerste reply was easy, maar bij de vraag om een selfie en locatie (regio is ook best) is het stil gebleven...Zolang die 250 blijft doe ik het sowieso níet, maar wel nieuwsgierig ?
 
Precies dat gebeurde me ook. Nadat ik het adres ontving vroeg ik of zij écht degene was van de foto's. Meldde er als argument voor die vraag bij dat ik het voor de zekerheid vroeg omdat het me al eerder was overkomen dat de foto's niet klopten. Toen het daarna stil bleef wist ik genoeg.. :)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan