Recensie Alina (Roe), Den Haag, Geleenstraat 110 k2 4,14 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Marcov12

Stamgast
697
07/08/21
1.017
55
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Na wat rondwandelen zag ik dat Alina oogcontact maakten. Haar ken ik ook al een tijdje en bezoek ik af en toe. Ik was nog geil voor een sekspartij en dus naar binnen gewipt. Alina heeft ook aan haar borsten laten sleutelen. Het staat haar goed maar van mij hoefde het niet. Alina weet waarvoor ik kom en dat is een sloppy pijppartij. Geld overhandigd en mn snikkel een wasbeurt gegeven. Op bed plaatsgenomen waarbij Alina al op haar rug lag met gespreide benen. Heerlijk haar kutje helemaal uitgelikt, ze werd er aardig nat van! Rollen omgedraaid en Alina begon te pijpen zc. Ze kan dat heerlijk met diepe halen. In reverse cowgirl begonnen met een prachtig uitzicht van haar kont. Overgegaan naar doggy en heerlijk zitten ketsen tegen dat verrukkelijke kontje van haar. Ik kwam zalig klaar in haar kutje mc. Allebei een wasje gedaan, wat aftertalken en met drie kusjes afscheidgenomen! Ik blijf Alina bezoeken vanwege haar goede service.
 
Volgensmij heb ik deze dame wel eens gedaan. Pzc is inderdaad een optie als je de dame beter kent. Wist niet dat beffen ook een optie was. Kun je misschien vertellen waar de dame precies zit en hoe ze eruit ziet?
 
Alina zit, als je goed leest, in de Geleenstraat op 110 K2. Aan de voorzijde dus.
Alina haalt de 1.60 m zeker niet. Petite, tegenwoordig met fake-borsten, maar dat staat haar prima. Ontzettend leuke meid én praat goed Engels. Ook herkenbaar aan een spleetje tussen haar tanden.

Met groet

Wanderman
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag weer eens een bezoekje gebracht aan Alina, had haar een aantal weken niet gezien. Alina is een aardige en leuke meid die goed Engels spreekt en waar je altijd wel met een babbeltje begint. Na het wassen begint ze prima en lang te pijpen, de standjes daarna zijn ook prima en ze doet goed mee. Achetraf wast ze zich en is er met een babbeltje erbij verder ook geen haast. Alina ziet mij nog wel weer een keer terug :)
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Soft SM
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik was een tijdje terug bij Alina. Mooie vrouw, maar om een of andere reden had ik haar nooit als optie gezien. Onbegrijpelijk. Ze is meestal vrolijk en kijkt je aan. Erg knap, heerlijk lijf. Maar goed. Dank zij deze geweldige site ben ik haar serieuzer gaan bekijken en dat heeft tot een geil bezoekje geleid.

Eerst een beetje kinky acties. Ze heeft mijn tepels stevig te grazen genomen. Daarna titty fuck en als finale reed ze me stevig klaar.

Lekkere, leuke vrouw. Fijn gezelschap.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Dit is mij go to dame in Den Haag. De spoeling is dun wat mij betreft in de Doub en Geleen. Veel ongeïnteresseerde dames maar Alina is een frisse uitzondering.

Mooie meid. Klein. Niet dik en niet dun. Precies goed! Fantastische strakke getinte huid, mooie lippen en de opgepompte tieten passen haar goed.

Super spontaan en echt zichzelf. Pijpt als een dolle, kijkt je indringend aan, trek je af in haar bekkie totdat je zaad over haar lippen en in haar mond spuit. Geen klokkijker. Gooi er wat meer geld tegenaan en heel veel is mogelijk.

Werkt onregelmatig maar een belletje of mailtje en ze vertelt je wanneer je langs kunt komen.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan