Recensie Alina, (Roe), Doetinchem, Eroscentrum Escape k8 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Toyjoy

Wandelaar
Forumpionier
98
07/07/21
23
1
Gisteren ondanks de warmte toch maar even wezen kijken aan de Roerstraat. Werd op kamer 8 aangesproken door een leuke dame met ondeugende ogen. Volgens mij was haar naam Alina en komt uit Roemenië. Dame heeft lekkere borsten en een klein buikje waar ik wel van hou.
Na het financiële gedeelte lekker op het bed gaan loggen waar ze je het graag naar het zin wil maken. Helaas had ze geen ventilator op de kamer dus liep de temperatuur snel op. Had 50 euro betaald en daarvoor was al een hoop mogelijk. Volgende keer maar eens vragen waar ze nog meer voor in is.
 
Volgens mij gebruikt ze ook andere namen, die hier op lijken: Alisha, Adèla. En haar afkomst fluctueert blijkbaar ook: Roemenië of Spanje.
Haar geheugen daarentegen is nog steeds erg goed.
Was op 23 juni 2022 bij haar en zij herkende me meteen, bleek later. Ik was inderdaad 3 jaar eerder ook bij haar geweest en dat wist zij nog. En ik kon het me daarna ook weer herinneren. Ik was namelijk op het verkeerde been gezet doordat ze toen een andere naam gebruikte.
En het aparte is, de reden dat ik nu bij haar binnen was gestapt was ook exact dezelfde reden als toen ... Raar toeval.
 
Volgens mij gebruikt ze ook andere namen, die hier op lijken: Alisha, Adèla. En haar afkomst fluctueert blijkbaar ook: Roemenië of Spanje.
Haar geheugen daarentegen is nog steeds erg goed.
Was op 23 juni 2022 bij haar en zij herkende me meteen, bleek later. Ik was inderdaad 3 jaar eerder ook bij haar geweest en dat wist zij nog. En ik kon het me daarna ook weer herinneren. Ik was namelijk op het verkeerde been gezet doordat ze toen een andere naam gebruikte.
En het aparte is, de reden dat ik nu bij haar binnen was gestapt was ook exact dezelfde reden als toen ... Raar toeval.
Ben je niet in de war met Adele op kamer 9?
 
Volgens mij gebruikt ze ook andere namen, die hier op lijken: Alisha, Adèla. En haar afkomst fluctueert blijkbaar ook: Roemenië of Spanje.
Haar geheugen daarentegen is nog steeds erg goed.
Was op 23 juni 2022 bij haar en zij herkende me meteen, bleek later. Ik was inderdaad 3 jaar eerder ook bij haar geweest en dat wist zij nog. En ik kon het me daarna ook weer herinneren. Ik was namelijk op het verkeerde been gezet doordat ze toen een andere naam gebruikte.
En het aparte is, de reden dat ik nu bij haar binnen was gestapt was ook exact dezelfde reden als toen ... Raar toeval.
En wat was de reden dan Boxer?
 
En wat was de reden dan Boxer?
Dat is een wat langer verhaal, maar ik zal het kort houden.
De 1e keer liep ik langs bij haar en deed ze me aan iemand denken die ik heel leuk vind en een heel goede vriendin van me is. Dus ik kreeg spontaan zin in haar. Later vertelde ik mijn goede vriendin over de hoer die ik ontmoet had en erg op haar lijkt. Vond ze leuk.
De 2e keer had ik net een telefoontje gepleegd in de auto met diezelfde goede vriendin. We hadden wat leuke dingen bepraat en zoals vaker eindigde het ook weer met sex als onderwerp. Toen ik zei dat ik wel zin had om weer naar een hoer te gaan zei zij dat dat altijd een goed idee is. Om te ontspannen. Ik zei gekscherend, zal ik er eentje uitkiezen die op jou lijkt of zal ik gewoon een leuke dvp nemen? Zij zei, denk maar aan mij als je haar neukt.
Toen ik dus bij Escape binnen stapte en alle dames bekeken had kwam ik bij haar uit omdat ik haar veel op mijn vriendin vond lijken. Daarop ben ik bij haar naar binnen gegaan. Met mijn vorige verhaal als gevolg.
Toen ik later weer in de auto zat belde ik mijn vriendin op om het verhaal te vertellen. Zij vond het geweldig en een ontzettende toeval.

Note: deze goede vriendin is echt het beste wat me ooit overkomen is. We hebben geen sex samen, maar zij voelt heel goed aan wat ik nodig heb en helpt me op alle mogelijke manieren hiermee. En geniet daar zelf van.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vanmiddag even binnengewipt.
Bij lege kamers van favorieten Paloma, Yasmine en Bianca, veel lege en een aantal bezette kamers.

Alina sprak me aan en er ontstond een leuk gesprek. Oost-Europees is normaal niet mijn 1e en 2e keus, maar ze had iets vriendelijks en zoals eerder gezegd, ondeugende ogen.

Naar binnen gegaan en een prima sessie van een uurtje gehad. Pzc niet super maar helemaal prima en eerlijk is eerlijk, ze heeft een prachtige kut. Die zeker 20-30 minuten geïnspecteerd en dat werd zichtbaar geapprecieerd.

Viel me positief op dat ze tijdens pijpen ook veel aandacht voor de ballen had. Fijn. Bij veel dames (in mijn ervaring) moet je dat even aansporen. Zij speelt er zichtbaar graag mee.

Ff lekker geneukt om het af te maken en zeker de moeite waard om je pik tussen die heerlijke volle kut lippen te zien glijden.

Nog ff gemasseerd en dat werd zeer gewaardeerd. Ze gaf me haar nummer voor availability check, denk dat het beffen en de massage beviel.

Aardige meid.

Prima reserve wanneer de favo's er niet zijn naar mijn persoonlijke mening.
 
Vanmiddag even binnengewipt.
Bij lege kamers van favorieten Paloma, Yasmine en Bianca, veel lege en een aantal bezette kamers.

Alina sprak me aan en er ontstond een leuk gesprek. Oost-Europees is normaal niet mijn 1e en 2e keus, maar ze had iets vriendelijks en zoals eerder gezegd, ondeugende ogen.

Naar binnen gegaan en een prima sessie van een uurtje gehad. Pzc niet super maar helemaal prima en eerlijk is eerlijk, ze heeft een prachtige kut. Die zeker 20-30 minuten geïnspecteerd en dat werd zichtbaar geapprecieerd.

Viel me positief op dat ze tijdens pijpen ook veel aandacht voor de ballen had. Fijn. Bij veel dames (in mijn ervaring) moet je dat even aansporen. Zij speelt er zichtbaar graag mee.

Ff lekker geneukt om het af te maken en zeker de moeite waard om je pik tussen die heerlijke volle kut lippen te zien glijden.

Nog ff gemasseerd en dat werd zeer gewaardeerd. Ze gaf me haar nummer voor availability check, denk dat het beffen en de massage beviel.

Aardige meid.

Prima reserve wanneer de favo's er niet zijn naar mijn persoonlijke mening.
Bedankt voor de recensie. Ik zie wat overlap met favoriete dames :) Als ik de juiste voor me heb is Alina niet mijn type. Maar ja, de bezetting is soms dun. Misschien toch eens een keer proberen.

Er was verder niet veel te beleven denk ik, of wel? Deze week maandag geweest toen was het al dun bezaaid. Donderdag was helemaal bedroevend. Toen ben ik maar weer naar huis gereden (via Nijmegen, maar dat was zo mogelijk nog droeviger).

Niet het juiste forum onderwerp, maar hoe zijn je ervaringen met Yasmine? Je andere favoriete dames ken ik al en heb ik al een recensie van geschreven. DM mag ook natuurlijk.
 
Bedankt voor de recensie. Ik zie wat overlap met favoriete dames :) Als ik de juiste voor me heb is Alina niet mijn type. Maar ja, de bezetting is soms dun. Misschien toch eens een keer proberen.

Er was verder niet veel te beleven denk ik, of wel? Deze week maandag geweest toen was het al dun bezaaid. Donderdag was helemaal bedroevend. Toen ben ik maar weer naar huis gereden (via Nijmegen, maar dat was zo mogelijk nog droeviger).

Niet het juiste forum onderwerp, maar hoe zijn je ervaringen met Yasmine? Je andere favoriete dames ken ik al en heb ik al een recensie van geschreven. DM mag ook natuurlijk.
Nee. Erg rustig.

En zoals ik al ongeveer aangaf, heb van de nood een wet moeten maken. Maar Alina (zeker als je van Oost Europees houd) is een prima dame.

Zeker niet mijn 1e, 2e of 3e keus, dat heb je zelf al enizins geconstateerd 😂, maar het is absoluut geen straf.
 
Terug
Bovenaan Onderaan