Recensie Alisa, Amstelveen 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

pm69

Vaste klant
190
25/09/22
144
31
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5251946-alisa
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik heb deze dame bezocht. Erg vlot contact via de booker. Dame van de foto's tref je aan achter de deuren die praktisch automatisch open gaan als je ervoor staat. Betalen. Douchen. Opgewekte energieke dame. Goed engels. Al met al een goede start. Op bed. Condoom er om. Pijpen: goed, lang, gulzig. Maar is niet mijn ding. Beffen c.q. 69 mag niet. Neuken handje ervoor, ertussen en met de benen dicht. Voor het hoogtepunt opgestaan en pand verlaten.

Als je alleen een pijpbeurt wil dan lijkt zij mij geschikt.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5251946-alisa
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Had met per telefoon paar keer gevraagd om een GFE date, vrij specifiek, tongzoenen, 69 enzo. Had echt behoefte aan intieme klik.
Dat was dit dus totaal niet. Booker had totaal niet doorgegeven wat ik wilde, en dame wilde ook niet zoenen, alleen kusjes, geen pzc, want ze had net gegeten :S. Beffen wilde ze alleen als ik lag en ze boven mn gezicht wilde hangen.
Stond na 10 min op het punt weg te gaan, ben met dr een discussie aangegaan over wat GFE inhield en als ze het niet wilde doen ze het niet aan moest bieden. Meestal is dat het einde van je date, maar was er op die manier wel klaar mee.
Toen bood ze aan wat te maseren, toch maar gedaan, kreeg ik nog iets voor me geld. Uiteindelijk toch nog verder gegaan met het likken wat ze alleen op hele specifieke manier wilde. En ook nog sex gehad.
Sex was voor mij niet eens slecht, dit was eigenlijk best prima.
Goede recovery, niet verwacht. Maar toch was de vibe al wel weg.
De fotos zijn wel van haar maar ze ziet zo leuk uit als op de foto, haar heer raar en warrig opgestoken.

Deze dame doet alleen precies wat ze zelf wil, en op haar manier. Wat jij ervan vind is niet echt relevant lijkt het.
Heb de boeken uiteraard ook op de hoogte gesteld van mijn klacht, maar natuurlijk geen reactie meer.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan