Recensie Alisa, Den Bosch 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Speculaas75

Wandelaar
57
01/08/22
20
1
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2285169-alisa
Totale kosten (in euro)
120
Gister Alisa bezocht in Den Bosch. In WHEM is er een discussie of ze echt is, nou ik kan bevestigen dat ze echt is.

Alisa is een strakke 30'er met mooie siliconen borsten en opgespoten lippen. Haar kont is naturel, tenminste zo zag het er uit en zo voelde het. Op diverse foto's heeft ze een vollere kont, geen idee of ze dat ook is. Wel zijn er veel foto's te vinden van haar als je zoekt op reverse image, ze blijkt inderdaad een soort van influencer te zijn.

Kortom de date. Alisa warmt je rustig en sensueel op, eenmaal opgewarmd gaat ze zo zitten dat je nergens bij kunt, behalve bij haar borsten. Ze laat zich wel sturen als je dat aan geeft. Qua pijpen niet uitzonderlijk, zoenen enkel de lippen. Dan het intieme gedeelte, ze laat veel toe, remt en houd je niet af, geen handje er tussen maar ze laat het op een relaxte manier gebeuren.

Het was een leuke ervaring omdat ik haar echt knap vind, in omgang is ze ook heel relaxt en ze spreekt goed Engels.

Wellicht als ze in de buurt is zou ik haar bezoeken maar de kans is ook aanwezig van niet, het is allemaal wat plichtmatig op een relaxte manier.

Terug
Bovenaan Onderaan