Recensie Alisia, Mol 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Le bon vivant

Newbie
1
01/06/23
0
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/lieve-heren-9.html
Totale kosten (in euro)
150
Ik doe dit al meer dan 15 jaar .dit is veruit de slechtste ervaring ooit.met de dame gebeld foto's zien er veel belovend uit .afgesproken voor een uurtje .
Kom aan haar appartement op het gelijkvloers.ze staat mij op te wachten in een jurkje .ik moet naar de berging gaan daar staat een veldbedje…tussen winkelwaar en kuisproducten enz. Moet mij uitkleden ze masseert mij een minuutje.moet op mijn rug gaan liggen ze pijpt mij met condoom(50sec) dan stelt ze doggy voor ….. ik vraag wil je aub je jurkje uit doen .ja dat is dan bij betalen.doe eventjes doggy.ik vraag een ander standje ….bij betalen…ik word al helemaal misselijk ….ik vraag wil je me dan klaar pijpen betalen….heb gedegouteerd mijn kleren aan gedaan en boos vertrokken….wegblijven boys
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Had mijn oog hierop ook laten vallen.
even naartoe gebeld voor ik dit las.

Dame wou niets per telefoon bespreken. Dit gebeurde tijdens de date...

Na twijfel toch maar eerst hier even opgezocht.

Iemand soms een leuke dame of adresje regio Mol, Balen?
 
Ik doe dit al meer dan 15 jaar .dit is veruit de slechtste ervaring ooit.met de dame gebeld foto's zien er veel belovend uit .afgesproken voor een uurtje .
Kom aan haar appartement op het gelijkvloers.ze staat mij op te wachten in een jurkje .ik moet naar de berging gaan daar staat een veldbedje…tussen winkelwaar en kuisproducten enz. Moet mij uitkleden ze masseert mij een minuutje.moet op mijn rug gaan liggen ze pijpt mij met condoom(50sec) dan stelt ze doggy voor ….. ik vraag wil je aub je jurkje uit doen .ja dat is dan bij betalen.doe eventjes doggy.ik vraag een ander standje ….bij betalen…ik word al helemaal misselijk ….ik vraag wil je me dan klaar pijpen betalen….heb gedegouteerd mijn kleren aan gedaan en boos vertrokken….wegblijven boys
Inderdaad is echt erg dat er zo dames tussen zitten.
Ik dacht dat ze al ergens een topic had onder een andere naam.
Wegblijven, dan zelfs nog beter de oostblokdames bij PG. Ook te duur maar dan heb je toch nog 45 minuten voor dat bedrag. 🤣🤣🤣
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ook bij geweest toen ze nog meer richting Westerlo zat...
Je kwam toen terecht in een of ander afgeleefd appartement vol met rommel en een oude matras op de grond waarvan de lakens duidelijk al een en ander aan horror meegemaakt hadden.

Tegen mijn buikgevoel in betaald voor een uur, want het is inderdaad een verdomd knappe griet, maar buiten gesmeten na 15 minuten, want "zij was klaar met haar routine", exact zelfde ervaring als de OP.
En alles was inderdaad extra, zelfs iets van kleding uitdoen.

Toen ik vertrok zei ze al lachend "Ik zal u wel niet meer terug zien zeker?"

Ze zal wel moeten verhuizen zijn omdat iedereen haar kende waar ze vroeger zat.
 
Ook bij geweest toen ze nog meer richting Westerlo zat...
Je kwam toen terecht in een of ander afgeleefd appartement vol met rommel en een oude matras op de grond waarvan de lakens duidelijk al een en ander aan horror meegemaakt hadden.

Tegen mijn buikgevoel in betaald voor een uur, want het is inderdaad een verdomd knappe griet, maar buiten gesmeten na 15 minuten, want "zij was klaar met haar routine", exact zelfde ervaring als de OP.
En alles was inderdaad extra, zelfs iets van kleding uitdoen.

Toen ik vertrok zei ze al lachend "Ik zal u wel niet meer terug zien zeker?"

Ze zal wel moeten verhuizen zijn omdat iedereen haar kende waar ze vroeger zat.
Ik kan het ook niet geloven dat er nog steeds mannen inlopen.
Maar heb datzelfde gevoel ook bij private girls.
Mss zijn er mensen die dat wel ok vinden! Geen idee.
Maar ze is idd wel veel malen mooier dan bijvoorbeeld de dames bij PG. Al is dat persoonlijke smaak uiteraard.
Maar wat ben je ermee want de service is echt een (drama)^1000000x(drama)^100000000.
Maar helaas veel te vaak zulke dames hedendaags, plus dan nog belachelijke prijzen!!!!
Eerlijk dan liever het schipperskwartier. Voor de prijs van 180 zoals bijvoorbeeld Private girls heb je daar 4 dames met dezelfde kwaliteiten.
Maar is wel geen leuke revolutie. Mannen zijn er helaas mee akkoord, anders konden ze dit niet. Ik snap er geen sikkepit van. Maar ok! Ik kan het enkel aankaarten op dit forum.
Maar dan nog, iedereen kan hier accounts aan maken. Dus nja niet iedereen geeft eerlijke commentaar. Dat heb je met zulke fora.
 
Ik doe dit al meer dan 15 jaar .dit is veruit de slechtste ervaring ooit.met de dame gebeld foto's zien er veel belovend uit .afgesproken voor een uurtje .
Kom aan haar appartement op het gelijkvloers.ze staat mij op te wachten in een jurkje .ik moet naar de berging gaan daar staat een veldbedje…tussen winkelwaar en kuisproducten enz. Moet mij uitkleden ze masseert mij een minuutje.moet op mijn rug gaan liggen ze pijpt mij met condoom(50sec) dan stelt ze doggy voor ….. ik vraag wil je aub je jurkje uit doen .ja dat is dan bij betalen.doe eventjes doggy.ik vraag een ander standje ….bij betalen…ik word al helemaal misselijk ….ik vraag wil je me dan klaar pijpen betalen….heb gedegouteerd mijn kleren aan gedaan en boos vertrokken….wegblijven boys
 
Inderdaad deze persoon zou eigenlijk verboden moeten zijn. ze vraagt geld extra om zich bloot te geven met de opmerking dat staat in de advertentie, dat staat er uiteraard niet in. Ik had betaald voor uur maar indien eerste orgasme vroeger dan 60 minuten moet je weg als je daarover discussieert mengt zich plots een man, haar vriend? een pooier? zich vanuit de aanpalende kamer met de discussie dat je op moet rotten je bent toch klaar gekomen of niet.....zulke personen zouden eigenlijk niet toegelaten moeten zijn op RL
 
Inderdaad deze persoon zou eigenlijk verboden moeten zijn. ze vraagt geld extra om zich bloot te geven met de opmerking dat staat in de advertentie, dat staat er uiteraard niet in. Ik had betaald voor uur maar indien eerste orgasme vroeger dan 60 minuten moet je weg als je daarover discussieert mengt zich plots een man, haar vriend? een pooier? zich vanuit de aanpalende kamer met de discussie dat je op moet rotten je bent toch klaar gekomen of niet.....zulke personen zouden eigenlijk niet toegelaten moeten zijn op RL
Ja klopt, heeft die kerel geen Hollands accent?
Echt mega marginaal.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan