Recensie Alisia, Mol 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Le bon vivant

Newbie
1
01/06/23
0
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/lieve-heren-9.html
Totale kosten (in euro)
150
Ik doe dit al meer dan 15 jaar .dit is veruit de slechtste ervaring ooit.met de dame gebeld foto's zien er veel belovend uit .afgesproken voor een uurtje .
Kom aan haar appartement op het gelijkvloers.ze staat mij op te wachten in een jurkje .ik moet naar de berging gaan daar staat een veldbedje…tussen winkelwaar en kuisproducten enz. Moet mij uitkleden ze masseert mij een minuutje.moet op mijn rug gaan liggen ze pijpt mij met condoom(50sec) dan stelt ze doggy voor ….. ik vraag wil je aub je jurkje uit doen .ja dat is dan bij betalen.doe eventjes doggy.ik vraag een ander standje ….bij betalen…ik word al helemaal misselijk ….ik vraag wil je me dan klaar pijpen betalen….heb gedegouteerd mijn kleren aan gedaan en boos vertrokken….wegblijven boys
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Had mijn oog hierop ook laten vallen.
even naartoe gebeld voor ik dit las.

Dame wou niets per telefoon bespreken. Dit gebeurde tijdens de date...

Na twijfel toch maar eerst hier even opgezocht.

Iemand soms een leuke dame of adresje regio Mol, Balen?
 
Ik doe dit al meer dan 15 jaar .dit is veruit de slechtste ervaring ooit.met de dame gebeld foto's zien er veel belovend uit .afgesproken voor een uurtje .