Recensie Aliss/Siri, Zoetermeer (voorheen Rotterdam, Den Haag) 3,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TKeemstar

Newbie
11
30/11/22
24
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/8213580-aliss
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze dame vanmiddag ontmoet rond 16:00. Naar mijn mening een zeer knappe dame. Haar foto's zijn recent genomen. Ze heeft een jong gezicht en een strak lichaam. Je ziet het op de foto's niet goed, maar ze is slank zonder dat ze skinny aanvoelt. Ze heeft een zachte huid en een mooie ingekleurde tatoeage op haar rug. Ik vermoed dat de leeftijd van de advertentie klopt (±32 jaar).

In haar prijs zit pzc en tz. pzc doet ze graag en ze neemt ook de tijd om je ballen en liezen te verwennen. Tongzoenen gaat niet met volle overgave, maar wellicht als er een betere klik is. Ik stelde voor om 69 te doen, maar daar vraagt ze extra voor. Ook bij het beffen kreeg ik de indruk dat dit niet haar ding is, ben er dus maar mee gestopt, houd hier rekening mee als je dat belangrijk vindt.

De seks is oke, ze is strak en doet goed mee. Jij mag echter wel het werk verrichten :)

Ze ontvangt in een wijk waar ook heel veel massagesalons te vinden zijn. Deze kan je echter overslaan, want ze kan dit echt super goed. Ik werd tijdens de massage zo relaxed dat de tijd zo voor bij ging. Als je nog een tweede wip wilt maken moet je hier voor oppassen

Ontvangst is in een marginaal huis met een marginaal bed. Maar dit heeft mijn pret niet gedrukt. Ook een raar puntje is dat ze binnen een dikke winterjas aan heeft en het liefst zo snel mogelijk weer in haar jurkje slipt. Ze heeft het super koud, maar je verwacht toch na een jaar in Nederland dat je wel wat gewend raakt? Anyways lol..

Laatste puntje: Haar Engels is niet heel goed. Voordeel dus als je Thais spreekt.
 
Foto's zien er heel mooi uit. Weet je zeker dat het geen trans is, bij Thais weet je dat niet zekere?
Als ze geen 69 wilt doen of extra moet betalen dan gaan bij mij wel een alarmpje af.
 
Hoe weet je dat dan zeker? Ik heb haar wel gebeft en ben geen vreemde lapjes tegen gekomen als dat is wat je vraagt 😂😂, maar ik vind er ook geen zak aan als ze niet genieten, dus snel gestopt. (pun intended)

Als het een trans is dan heb ik niks gemerkt en zeg ik alleen maar chapeau dokter.👌👌
 
Deze dame ooit een keer in Rotterdam bezocht. Vrijwel dezelfde ervaringen als hierboven. Ben er vrij zeker van dat ze vrouw is. Daarnaast waardeer ik haar geen 4 sterren, maar 3+. Genoeg betere DVP's voor hetzelfde geld. Eenmalig bezoek voor mij.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/8213580-aliss
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vandaag op bezoek geweest.

Ontvangst in een rommelige kamer. Jongeheer gewassen in een rommelige badkamer.

Daarna heeft ze me lekker gepijpt en daarna even lekker geneukt en daarna weer laten pijpen en trekken.

Algemene beoordeling kleine voldoende.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Leeftijd
30-35
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Toen ik haar zag dacht ik nog: "Wow, ze lijkt op de advertentie, ik wordt niet gescammed!"
Ze ziet er super mooi uit, dus ik dacht de jackpot te hebben gewonnen.
Ze ontving me in een hele magere kamer met een hele vieze badkamer. Het voelde niet zo fijn om te douchen.
Eenmaal op de kamer gaf ze mij een goeie massage. Toen ik mocht omdraaien begon ze heerlijk mijn kleine te verwennen met haar mond.
Condoom eromheen en ik mocht het werk doen. Missio was ok, doggie was uitstekend. Zeker omdat haar lichaam super lekker is en de goeie curves heeft op de juiste plekken.
GFE was het niet... wat echt jammer was. Want als ze niet zo afstandelijk was en niet meteen haar kleding aandeed nadat ik klaar kwam, zou ze een top werker kunnen zijn.
Heel jammer. Betaald voor 60 min, was buiten in 48 min. Ik hoop ooit te horen van 1 van jullie dat ze daarop zal verbeteren!
 
Ontvangst was met een lange winterjas met bontkraag.

Jas ging pas uit nadat ik pas naakt was. Zodra ik was gekomen ging de jas aan en kon ik vertrekken. Ze liet me alleen naar beneden gaan en bleef zelf in de kamer.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan