Recensie Alissa, Den Haag, Geleenstraat 122 k6 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

janwalker

Wandelaar
54
27/06/23
32
4
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Alissa is nu al een maand hier. Ze begon op plek 122 op kamer 11 en zit nu op kamer 6. Ze beweert half Italiaans en half Roemeens te zijn en 22 jaar oud te zijn. Ze is een klein vrouwtje met echt prachtige borsten en een heerlijk kontje.

Bij de eerste verkenning, heb ik haar borsten een beetje gezoend. De blowjob was niet erg bijzonder en echt heel kort. Helaas hield ze tijdens de missionarispositie haar hand er tussen. Toen hebben we nog cowgirl geprobeerd en dat was wel lekker. Voor 20 extra kon je haar ook likken.

Ze is echt een heel mooi jong ding, maar het was jammer van dat handje er tussen. Voor een keertje was het best leuk, maar ik denk niet dat ik het zou herhalen.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik heb haar vandaag ook gepakt.
Wat een plaatje! Jammer van het te veel makeup maar ze heeft overduidelijk natuurlijke schoonheid. Ook een engelig, slank lichaam en lekkere tietjes.
Helaas met handje ervoor maar toch best lekker te nemen. Doggy ook lekker maar het pas te warm binnen dus maar om een hj gevraagd. Al met al zie ik wel HHG vanwege haar schoonheid.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan