DePastoor
Meubelstuk
Heren,
Door deze hitte zijn er enkele dames verhuisd of afwezig.
Door deze hitte zijn er enkele dames verhuisd of afwezig.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDenk dat je k1 bedoelt? K3 zit geen blonde dame.Heeft iemand ervaring met de dame die zaterdag avond op 2pg1k3 zat? Nog een redelijk jonge dame met blond haar en een navelpiercing. Benieuwd of hier misschien een topic van is?
Is wel k3 geloof ik. De eerste kamer met de deur in het steegje. Vanaf de straatkant linksDenk dat je k1 bedoelt? K3 zit geen blonde dame.
Je zegt het zelf al: 1e deur links. Is dus k1.Is wel k3 geloof ik. De eerste kamer met de deur in het steegje. Vanaf de straatkant links
Ik doe of deed ze alle vijf met enige regelmaat.Was gisteravond wel uitdagend bij het aankomen lopen vanaf de gracht, algehele pauze op het middenstuk van de Dam, alle dames met open deuren en met elkaar aan het babbelen
- 16k2 Loving Erika
- 14k2 Madam Julia (11k2)
- 14k1 Mistress Carmen (A15)
- 12k1 Sweet Maria
- 19k2 Lady Laura
En dan wil je een keuze maken... pfff..
Dit is Sara ben hier binnen gestapt en was best okéJe zegt het zelf al: 1e deur links. Is dus k1.
Ik doe of deed ze alle vijf met enige regelmaat.![]()
De "grote" passages zijn gesloten, alleen de steegjes en een passage in het midden, prijs is ondertussen wel 50 voor standaard. Extra is soms 20 extra. karperton is prima te doen,Over een maandje zit ik in de buurt van Alkmaar, wou dan even wandeling maken door het bekende straatje, wat voor mij inmiddels 10 jaar geleden is. Nu snap ik dat er na 10jaar waarschijnlijk wel wat zaken veranderd zijn en zal het standaard tarief ook geen €35,- meer zijn.
in 2015 en 2016 kwam ik veel bij Isabella (BUL) en Lizzy (ROE) maar die zullen er wel niet meer zitten. Lizzy mocht je toen ook anaal nemen voor dezelfde prijs.
Zijn alle ramen nog geopend of zijn er inmiddels nog meer gesloten? Is het parkeren in de karperton (krappeton) nog te doen?
Ja kloptDie andere grote passages waren 10 jaar geleden ook al gesloten toch?
Nou dan is qua indeling weinig veranderd. De meeste kamers hebben inmiddels wel airco, en op nr 29, 3 stuks nieuwe kamers erbij.Ja klopt
Of zijn er ook nog andere dikke dames aanwezig?Weet iemand of Sandra uit Litouwen aanwezig is?
Er zijn genoeg volle dames, je ziet ze zo zitten als je door de buurt loopt.Of zijn er ook nog andere dikke dames aanwezig?
Sandra op 2pg2k3Zijn er nog dames met grote borsten?
Pelgrimstocht naar de Achterdam?27 wandelaars zijn onderweg...