ik kom vaker in alkmaar maar de laatste jaren zijn de aantrekkelijke dames afgenomen.
Natuurlijk persoonlijke smaak, maar dat soort uitlatingen hoor ik nu al sinds het begin dat ik in Alkmaar wandel. Of liever gezegd sinds de herstart van mijn wandelcarriere in 2005 of zo, toen je inmiddels op internet kon lezen wat anderen vonden. Op die klachten afgaand en de beweerdelijk dalende lijn doortrekkend, zouden er alleen nog lelijke, wellicht ook nog zwaar bejaarde zombies werken in Alkmaar.
Niets is naar mijn idee en ervaring minder waar. In al die jaren worden de ramen hier bevolkt door allerlei dames, waaronder altijd 1 of meer pareltjes in mijn ogen- die dan meestal mijn vaste keuze worden- of een leuke opmaat vormen op weg daarheen. Maar daarnaast een heleboel dames die wel leuk en/of geil uitzien die ik als reserve zie voor als de mooiste er niet is. Meer omdat ze er gemiddeld uitzien zoals ze er ook buiten deze red-light wereld rondlopen. Door hun mooie en vooral schaarse kledij worden ze toch aantrekkelijk en ga je beseffen hoeveel leuk uitziende vrouwen er op de wereld rondlopen, verborgen onder saaie of in elk geval alledaagse kleding.
Als ik aan een van die meer gemiddelde dames op de dam toekom blijken die soms ook bijzonder lief en lekker te zijn, -maar zelden even aantrekkelijk als mijn vaste dame, waarvoor ik dan duidelijk gewoon een crush heb...
En dat gaat nu al zo sinds 2004....
Wat wel veranderd is dat is dat het er gewoon minder zijn (gehalveerd rond 2010), dat de allerjongsten (18-21) er niet meer mogen werken en dat alkmaar minder een tussenstapje is voor newbie dames ( in nederland of zelfs in het vak) die eigenlijk naar amsterdam, utrecht (opgeheven) of soms den haag willen. Dat had ook iets aantrekkelijks, maar betekende voor mij dan soms dat ik mijn lievelingsdame al snel naar amsterdam of den haag moest volgen. Zo kwam ik wel nog eens ergens.
Motto: een dame of een bestand van dames is maar net hoe je ernaar kijkt, het wilt zien, of je veel verschillende wilt "doen". Het zou goed kunnen dat je in Duitsland meer of veel meer van je gading vindt. Ligt ook weer dichterbij de oosteuropese landen waar nog steeds (tot mijn genoegen) veel dames vandaan komen.
Maar het " bestand" in alkmaar is naar mijn eigen smaak in elk geval niet minder dan in de rest van Nederland, en ook niet achteruit gegaan (met bovenstaande kanttekeningen).
Moge je in Duitsland al je natte dromen vervuld zien gaan!!!
En koppel nog eens wat terug hier, ook al is het dan geen ervaring in alkmaar meer (linkje is ook goed)...