All-inn voor maximum 250€/uur

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
I hope you realize if someone offers this for 250, the dangers to health are very great ... Because everyone can afford that on average and as a dvp you will probably only take that risk if you have nothing left to lose ..
Can you perhaps elaborate on "de gevaren voor de gezondheid heel groot zijn" ? At least can you simply state the facts in terms of official statistics if you can find them (I couldn't)? As an example, do you mean that a man having unprotected sex with a DVP is 20% more likely to contract a fatal illness than having protected sex with that same DVP, assuming (haha, there's ass in assuming, nvm...) that DVP actually has a fatal illness to share? And in turn, what is the ratio of DVP who have a lethal disease, can you find a statistics that says in the Brussels region there are 15% of DVP who have HIV for example? To be clear, there's obviously a risk to contract a STD, and I'm neither promoting or dismissing bare sex here, it would simply be more accurate to put an objective number on "de gevaren voor de gezondheid heel groot zijn" because "gevaren" and "groot" means different things for different people unfortunately.
 
I could find some here actually, it's in French though, but numbers should not be lost in translation, https://vih.org/20160601/le-risque-de-transmission-par-acte-sexuel-evaluation-2015:
"
Lorsque le partenaire séropositif ne suit pas de traitement, le risque de transmission du VIH par acte sexuel est de 0,0014, c'est à dire qu'1 infection surviendrait tous les 714 actes. En considérant la marge d'erreur de ce résultat, il apparait qu'une transmission arriverait entre 555 actes (borne inferieure du risque) et 1000 actes sexuels (borne supérieure du risque).
"

Now should be fun to compare those data with the health risk of smoking for example :).

From https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/7895211/:
"
172/1,000 of male current smokers will eventually develop lung cancer; the similar probability among female current smokers was 116/1,000. For those who never smoked on a regular basis the lifetime risk was substantially reduced. Only 13/1,000 males and 14/1,000 females in this category will develop lung cancer. When smoking status is not adjusted for, the lifetime risk of developing lung cancer is approximately 96/1,000 and 43/1,000 for males and females respectively."
 
Laatst bewerkt:
Ik hoop dat je beseft als iemand dit voor 250 aanbied de gevaren voor de gezondheid heel groot zijn...Want dat kan gemiddeld iedereen betalen en als dvp ga je dat risico wellicht alleen nemen als je niks meer te verliezen hebt..
Hoy,

Op zich is dat zelfs niet helemaal waar.
Eén van de kentekens van HIV is bv dat het uitermate gemakkelijk muteerd. Wat met zich mee brengt dat je verschillende variaties van HIV kan hebben. Bijgevolg ga je dus met elke extra variant de doomsdayklok vooruitwinden..
 
Hoy,

Op zich is dat zelfs niet helemaal waar.
Eén van de kentekens van HIV is bv dat het uitermate gemakkelijk muteerd. Wat met zich mee brengt dat je verschillende variaties van HIV kan hebben. Bijgevolg ga je dus met elke extra variant de doomsdayklok vooruitwinden..
Ik heb geen enkele ziekte genoemd zoals je kan lezen. Alleen dat de gevaren mogelijk heel groot zijn.
Ieder voor zich om daar iets mee te doen of conclusie te trekken.
Liefs!
 
Ik heb geen enkele ziekte genoemd zoals je kan lezen. Alleen dat de gevaren mogelijk heel groot zijn.
Ieder voor zich om daar iets mee te doen of conclusie te trekken.
Liefs!
Klopt volledig.
Als het gaat over SOA's is het inderdaad mijn persoonlijke interpretatie dat "niets meer te verliezen" over hiv gaat.
Stel dat ik chlamidia zou hebben, dan zou ik nog steeds bang zijn van HIV bv.
(En andersom vanzelfsprekend iets minder)
Anyways, wou maar iets bijbrengen.
 
Ik hoop dat je beseft als iemand dit voor 250 aanbied de gevaren voor de gezondheid heel groot zijn...Want dat kan gemiddeld iedereen betalen en als dvp ga je dat risico wellicht alleen nemen als je niks meer te verliezen hebt..
Sommigen mensen zijn gewoon slecht geïnformeerd. Meerdere keren dames gehad die absoluut niet willen zoenen voor geen enkel bedrag, wegens ziektegevaar. Maar wel doodleuk vragen of je €100 extra wilt betalen voor nzc. Als je vraagt of ze dan prep nemen? Nog nooit van gehoord.
Klopt volledig.
Als het gaat over SOA's is het inderdaad mijn persoonlijke interpretatie dat "niets meer te verliezen" over hiv gaat.
Stel dat ik chlamidia zou hebben, dan zou ik nog steeds bang zijn van HIV bv.
(En andersom vanzelfsprekend iets minder)
Anyways, wou maar iets bijbrengen.
Antibiotica-resistente gonneroe of schimmels bestaan ook al. Het zal veel moed vergen om dat te neuken zonder condoom maar je hebt natuurlijk ook een incubatietijd.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan