Allemaal praatjes met L

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het enigste waar ik aan kan denken is mijn nicotine🤣🤣

Ach nog 2,5 uur max hoop ik.

Volgens mij kunnen niet verslaafde dit ook niet begrijpen. Ik heb gewoon letterlijk knallende koppijn door een tekort🥺
Ik heb bijna 40 jaar gerookt als een schoorsteen maar 7 jaar geleden in 1 x gestopt en nooit meer begonnen. Maar ik kan er goed tegen als ze in mijn buurt roken.en ik droom ook wel eens dat ik gerookt heb. Maar nog steeds blij dat ik ni meer rook. 😋

Andersom zou het rokers sieren als ze rekening houden met mensen die een aandoening aan de luchtwegen hebben.
Ik hou altijd afstand. Op Cran canaria hebben ze zelfs een apart hok. Dat is toch perfect😊

En ja als je dan bij mij gaat zitten als je ziet dat ik rook doe je dat toch zelf
Ze waren wel aardig, maar veel oude mensen hier dus denk geen one night stand😂😂

Oh trouwens nu net geland🥳

Ik hou altijd afstand. Op Cran canaria hebben ze zelfs een apart hok. Dat is toch perfect😊

En ja als je dan bij mij gaat zitten als je ziet dat ik rook doe je dat toch zelf
Een samenvatting van hetgeen ik de afgelopen weken met treinreizen meemaakte:
Mensen die op het perron roken. (al een tijdje verboden) en op de één of andere manier altijd daar staan dat de wind de rook in mijn richting voert. Is het geen peuk, dan wel zo'n ie-sigaret en die stinken net zo erg of nog erger.
En dan nog zo'n topper die met een brandende peuk door de afdelingen heen loopt.

Een samenvatting van hetgeen ik de afgelopen weken met treinreizen meemaakte:
Mensen die op het perron roken. (al een tijdje verboden) en op de één of andere manier altijd daar staan dat de wind de rook in mijn richting voert. Is het geen peuk, dan wel zo'n ie-sigaret en die stinken net zo erg of nog erger.
En dan nog zo'n topper die met een brandende peuk door de afdelingen heen loopt.
Als je het echt zo erg vind kan jij toch ook 10 meter opzij lopen?

Ik vind het persoonlijk wel een beetje gejank. Leef en laat leven. Gun rokers hun sigaretje🤷‍♀️

Het is wel wat anders als jij lekker zit te eten op een terasje en iemand dan gaat roken

Als je het echt zo erg vind kan jij toch ook 10 meter opzij lopen?
Ik zal je het nog sterker vertellen: de afstand was ruim 50 meter. Maar het was dan ook niet beperkt tot één roker, ze stonden aan beide zijden van het perron en het was -helaas- niet windstil.
Ik vind het persoonlijk wel een beetje gejank. Leef en laat leven. Gun rokers hun sigaretje🤷‍♀️
Dat er mensen zijn die hun verslaving moeilijk in de hand kunnen houden, is tot daar aan toe, maar het zou beter zijn als ze rekening houden met hun omgeving. onderzoek heeft al aangetoond dat de zijstroom van een sigaret schadelijker is dan hetgeen de roker zelf inhaleert.
En, zoals ik eerder aanstipte, laten rokers rekening houden met mensen die aandoeningen aan hun luchtwegen hebben.
Zijn ze daar niet mee bekend, laten ze dan eens gaan praten met zij die iets aan hun luchtwegen hebben. De blik verruimen kan geen kwaad.

Ik heb bijna 40 jaar gerookt als een schoorsteen maar 7 jaar geleden in 1 x gestopt en nooit meer begonnen. Maar ik kan er goed tegen als ze in mijn buurt roken.en ik droom ook wel eens dat ik gerookt heb. Maar nog steeds blij dat ik ni meer rook. 😋
Op m’n 17e Mijn eerst sigaretje was 1 menthol gekregen van m’n moeder onderweg na huis
In okt 2010 Ze vroeg goh heb je eens gerookt! Ikke neuh nooit gedaan,
( nee echt niet😄)dus kreeg 1 aangeboden waarom ook niet dacht ik,
ik nam hijs,het slijm brak me los.hoesten als of ik al 20 jaar Rookte of zo😅 logisch ook je had toen er tijd 2009-2010,Die black devils peuken met verschillende smaakjes!(zwart van Kleur)Weet zo niet of t nog verkocht wordt,daar is ooit serieus mee begonnen mijn rookverslaving tot heden! Maar heb er Geen spijt van of zo.het houdt mij rustig waardoor ik m’n beter kan concentreren,
Maar rook niet in dichte bijzijn van anderen die het niet doen,

Laatst bewerkt:
Een zestal jaar geleden ook van de ene op de andere dag gestopt met roken en sindsdien nooit meer gerookt.
Ging verrassend vlot eigenlijk, 2 weken doorbijten en ik was er vanaf.

Ook nooit geen zin meer erin gehad.

het is gewoon vooral een klik die je moet maken denk ik. Als je echt wil stoppen dan lukt het wel

weekje niet online, en 80 nieuwe pagina's hier ;-) soort ouderwets gezellig stamcafé aan het worden hier met Lily als barvrouw en forumleden ieder op eigen barkruk, af en toe even peukje rokend.... gezellig hoor.

Maareh, wanneer ben je weer in Den Haag achter het raam? vaste avonden? wil toch eens langskomen ;-)

Vergeet de mooie stranden niet! Zou je niet denken maar heel mooi!
Zeker allemaal overbevolkte standen wel denk ik?

Gister heb ik met een paar koppels gezellig aan de bar geklets. Werd iets te gezellig, want uiteindelijk ging iedereen rondjes geven. Veel te veel wijn, maar ik ben jong dus geen kater😂
Dat staat ergens tussen pagina 80/125 dus nog even doorlezen en je hebt je antwoord 🤪
Ik heb over een tijdje weer hotel ontvangst. Als dat net zo makkelijk gaat blijf ik dat denk ik doen.

Voor een paar tientjes meer een goede ruime kamer voor een langere tijd

Zeker allemaal overbevolkte standen wel denk ik?

Gister heb ik met een paar koppels gezellig aan de bar geklets. Werd iets te gezellig, want uiteindelijk ging iedereen rondjes geven. Veel te veel wijn, maar ik ben jong dus geen kater😂

Mooie intro om lekker van bil te gaan .......

🙃🙃😻😻

Voor €3500 op vakantie gaan , en met €5000 terug komen .......😎😎

Mooie intro om lekker van bil te gaan .......

🙃🙃😻😻

Voor €3500 op vakantie gaan , en met €5000 terug komen .......😎😎
Nee jo op vakantie niet werken, maar goes heb nu wel met kinky gebeld. Aardige vrouw aan de lijn en de advertentie is goedgekeurd🥳

Gister ook weer een berichtje gehad van een van mijn oude topklanten die ik miste. Uiteindelijk vinden ze je toch weer😂

Gister ook weer een berichtje gehad van een van mijn oude topklanten die ik miste. Uiteindelijk vinden ze je toch weer😂

Jou weer vinden is ook niet zo heel moeilijk lijkt mijn ....

Maar met een "vast" bestand is het allemaal net wat makkelijker.

En vaak plezieriger .

Meer fun , met minder gezeur .

Win -win

🙃🙃

weekje niet online, en 80 nieuwe pagina's hier ;-) soort ouderwets gezellig stamcafé aan het worden hier met Lily als barvrouw en forumleden ieder op eigen barkruk, af en toe even peukje rokend.... gezellig hoor.

Maareh, wanneer ben je weer in Den Haag achter het raam? vaste avonden? wil toch eens langskomen ;-)
ff doorbijten. Ik zit met 't zelfde probleen na elk weekend 🤣

Huurauto en boodschappen?
Zit jij in een hotel? Of heb je een bungalow gehuurd? (zelf koken)
Appartementje. Avondeten doe ik wel veel buiten de deur, maar ontbijt maak ik zelf. Deze keer ook wel wat vaker zelf avondeten maken. Restaurants hier zijn namelijk vaak druk

Auto heb je hier eigenlijk altijd nodig, want er zijn niet veel taxi’s en als ze er zijn heel duur. Voor het nationaal park heb je een pick-up nodig (mijn favo snorkelspot hier)

Bijlagen

• 0F3C5146-C54E-46DF-A3E1-08AA25A5253B.jpeg
    0F3C5146-C54E-46DF-A3E1-08AA25A5253B.jpeg
    160 KB · Weergaven: 101
  • F9EABF36-E914-485A-B821-AFA0E792EB20.jpeg
    F9EABF36-E914-485A-B821-AFA0E792EB20.jpeg
    125,3 KB · Weergaven: 99
Wat een verschil met Bali!
Daar gingen we zowat alle dagen buiten eten... en dat met de hele familie...
Lekker én spotgoedkoop!
Oke dit is wel een beetje een dure, maar deze is nieuw en het ziet er wel super uit

Deze zit wat lager in tarief, maar met cocktails en een toetje denk ik dat je zo €70 p.p kwijt ben

Terug
Bovenaan Onderaan