Een all-in is simpel voor iedereen.
Het interessantste zou echter zijn dat er een basisprijs is, gewoon om de dame te mogen "gebruiken" (sorry, vind geen beter woord, de vlag dekt wel de lading), een lichaam dat je mag aanraken. En daarbovenop een aparte prijs per mogelijkheid die ze aanbiedt, je weet dan precies wat je gaat moeten betalen en je betaalt niet voor de dingen die je niet wil doen of niet voor kiest.
Mijn auto heeft redelijk wat snufjes, de meeste om de veiligheid te verhogen, andere om je meer comfort te bieden. Soms denk ik wel eens dat ik betaald heb voor zaken of mogelijkheden die ik zelden of nooit gebruik maar die er wel zijn (bvb cruise control). En dan vraag ik me soms wel eens af wat die wagen zou gekost hebben als die mogelijkheden er niet waren en ik alleen die had die ik echt frequent gebruik, ik had het verschil nuttiger kunnen besteden.
Ik geef hier nu het voorbeeld van een auto maar je kan zo veel dingen bedenken, bvb een duur espressomachine waar je zes mogelijke koffies mee kan maken maar dat je alleen maar gebruikt om "gewone" koffie mee te zetten
Zo werkt het natuurlijk niet.
En voor de cavalerie er aan komt: neen, ik vergelijk een vrouw niet met een auto of met en keuken apparaat, ik denk alleen na over een "rechtvaardig" of billijk betaalsysteem, gepersonaliseerd op jouw wensen en grieven.