Voor dat ik naar een dvp ga bekijk ik altijd nog eens haar mogelijkheden. Zo weet ik wat er allemaal kan voor 200€ en wat er meer gaat kosten.
Ik vind het ook wel normaal dat dvp's voor bepaalde handelingen meer willen. Bv bdsm
Dan vind ik het persoonlijk eerlijker. Dat enkel de klanten die bdsm willen doen meer moeten betalen. En niet iedereen omdat er er een mogelijkheid is dat een klant bdsm wil doen.
Ik heb al met dames die geen all-in prijs hadden een authentieke beleving gehad. Ik moest op voor hand idd eens goed zoeken naar een dvp die mij aanspreekt. En de mogelijkheden biedt die ik wil. Bij de ene dvp zit pzc in het basistarief en bij een ander kost het extra.
Pzc vind ik fijn maar ik heb ook geen probleem met pijpen met een condoom. Ik zou het dom vinden om 20€ meer te betalen om zijn mutsje af te doen. Dan heb ik liever een bj met zijn mutsje op.
Wil ik persé pzc dan zoek ik mij een andere dame die dat wel standaard doet.
Als ik mijn huis werk maak en de dvp's duidelijk aangegeven wat er extra kost bij hun en wat niet kom je niet in ongemakkelijke situaties terrecht.