Recensie Allisia, Eindhoven (voorheen Amsterdam) 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Peera

Wandelaar
60
07/01/23
33
8
Intiem
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
1,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/sensuele-geile-massage-op-hoog-niveau_8232147
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben laatst bij deze dame in Amsterdam zuid geweest. Ze zat in een prima hotel waar je makkelijk naar binnen kan lopen. Ik was een beetje sceptisch omdat er geen foto van het gezicht bij zat en ik graag weet wat er op me staat te wachten. Ze zei dat ze knap was en dat ik mocht vertrekken als ik dat niet zo vond. En ja het is een knappe dame. Mooi lichaam grootte borsten een beetje dikke benen. Gewoon een knappe tante. De massage was top. Een eerste keer is altijd een beetje lastig in te schatten wat er allemaal mag. Maar er mocht een hoop. Ik heb haar van top tot teen mogen aanraken. Het was voor herhaling vatbaar.
 
Ik ben laatst bij deze dame in Amsterdam zuid geweest. Ze zat in een prima hotel waar je makkelijk naar binnen kan lopen. Ik was een beetje sceptisch omdat er geen foto van het gezicht bij zat en ik graag weet wat er op me staat te wachten. Ze zei dat ze knap was en dat ik mocht vertrekken als ik dat niet zo vond. En ja het is een knappe dame. Mooi lichaam grootte borsten een beetje dikke benen. Gewoon een knappe tante. De massage was top. Een eerste keer is altijd een beetje lastig in te schatten wat er allemaal mag. Maar er mocht een hoop. Ik heb haar van top tot teen mogen aanraken. Het was voor herhaling vatbaar.
Een link achter "Totale kosten". Wat is dat voor een recensie??
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/sensuele-geile-massage-op-hoog-niveau_8232147
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ja er zijn van die bezoekjes dat je denkt... zal ze echt zo mooi zijn als op de foto's? Vaak niet, maar vanmiddag was het echt wel raak bij Allisia! :love:
Petera had zeker wel gelijk met zijn review... Deze meid is een topper! Ze masseert met heel veel passie, is zeker in voor een praatje en heeft een goddelijk lichaam! :oops:. Zulke mooie borsten kom ik niet veel tegen in deze wereld en Allisia weet ze heel goed te gebruiken! Het uur vloog voorbij maar was wel superlekker!
Ze wisselt nog wel eens van locatie, deze keer was ze in Gouda in een hotel. Allemaal prima en anoniem te bereiken.
Zeer voor herhaling vatbaar!
 
Ja er zijn van die bezoekjes dat je denkt... zal ze echt zo mooi zijn als op de foto's? Vaak niet, maar vanmiddag was het echt wel raak bij Allisia! :love:
Petera had zeker wel gelijk met zijn review... Deze meid is een topper! Ze masseert met heel veel passie, is zeker in voor een praatje en heeft een goddelijk lichaam! :oops:. Zulke mooie borsten kom ik niet veel tegen in deze wereld en Allisia weet ze heel goed te gebruiken! Het uur vloog voorbij maar was wel superlekker!
Ze wisselt nog wel eens van locatie, deze keer was ze in Gouda in een hotel. Allemaal prima en anoniem te bereiken.
Zeer voor herhaling vatbaar
Ja er zijn van die bezoekjes dat je denkt... zal ze echt zo mooi zijn als op de foto's? Vaak niet, maar vanmiddag was het echt wel raak bij Allisia! :love:
Petera had zeker wel gelijk met zijn review... Deze meid is een topper! Ze masseert met heel veel passie, is zeker in voor een praatje en heeft een goddelijk lichaam! :oops:. Zulke mooie borsten kom ik niet veel tegen in deze wereld en Allisia weet ze heel goed te gebruiken! Het uur vloog voorbij maar was wel superlekker!
Ze wisselt nog wel eens van locatie, deze keer was ze in Gouda in een hotel. Allemaal prima en anoniem te bereiken.
Zeer voor herhaling vatbaar!
was toevallig ook gister weer bij haar 😍 besef dat ik helemaal van arnhem haar overal volg en km voor haar rij maar is zeker de moeite waard ze verrast me keer op keer🫣wat een verslaving !!! vooral omdat ze ook echt een girlfriend material is totaal niet ordinair
 
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/sensuele-geile-massage-op-hoog-niveau_8232147
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Recent bij haar geweest in Den Bosch, bezoek was laat op de dag en ik heb het gevoel dat dat de massage was beinvloede. Je merkte dat ze wel weet hoe het een man naar de zin te maken 🤭 maar het kwam allemaal niet meer zo goed uit de verf.
Al met een gezellige lieve meid, en heb een fijn hoogtepunt gehad. Maar ik had wel wat meer verwacht. (nadeel van thuis massage vs salon is ook dat een bed iets meer behelpen is dan een special ruimte)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan