Recensie Alma, Antwerpen 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hiker

Wandelaar
30
27/05/22
8
3
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/new-in-your-city-143.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Alma, een blondine zogezegd uit Oekraïne, maar dzt geldt wellicht voor velen uit de regio. Vilgens decadvertentie is ze van Litouwen.
Afspraak via whatsapp. Half uur en 1x. Uur en 2x. Proberen duidelijk te maken dat ik 2x op een uur niet meer aankan bij een wildvreemde. Uitendeleijk toegestemd om af te wijken van haar programma maar eens op de kamer was ze dat blijkbaar vergeten.
Om de discussie niet opnieuw te hebben er maar aan begonnen, zou wel kijken waar het zou eindigen.
Eerst voorspel met wat strelen, tepelzuigen bij elkaar, poesje aanraken maar er niet in. Vervolgend een redelijk tot goede pzc - standaard in de prijs. Soms wat dieper, ook wat prostaatmassage. Had gevraagd om dit lang vol te houden, maar na 20 min max gaf ze er de brui aan en begin ze le hevig af te trekken. Ik voelde her opborrelen, nog net een ff extra pijpen. Was het een uitbarsting geweest had ik haar mondje kunnen volspuiten. Helaas wad het me niet gegund. Nog een doekje gekregen en zij weg. Vanaf dan was gaar gsm interessanter. Nog een 5 min massage kunnen versieren maar dan was het na een goed half uur gedaan. Nog gepribeerd haar duidelijk te maken dat het me niet zinde, maar ze wierp een muur op. Ben het dan maar afgetrapt. Nummer gewist, ziet me niet meer terug.
Voor wie een of twee snelle wippen wil zonder franjes is ze wel goed. Wie iets meer verlangt ken ik o.a. in de raambuurt betere adressen.
 
Alma, een blondine zogezegd uit Oekraïne, maar dzt geldt wellicht voor velen uit de regio. Vilgens decadvertentie is ze van Litouwen.
Afspraak via whatsapp. Half uur en 1x. Uur en 2x. Proberen duidelijk te maken dat ik 2x op een uur niet meer aankan bij een wildvreemde. Uitendeleijk toegestemd om af te wijken van haar programma maar eens op de kamer was ze dat blijkbaar vergeten.
Om de discussie niet opnieuw te hebben er maar aan begonnen, zou wel kijken waar het zou eindigen.
Eerst voorspel met wat strelen, tepelzuigen bij elkaar, poesje aanraken maar er niet in. Vervolgend een redelijk tot goede pzc - standaard in de prijs. Soms wat dieper, ook wat prostaatmassage. Had gevraagd om dit lang vol te houden, maar na 20 min max gaf ze er de brui aan en begin ze le hevig af te trekken. Ik voelde her opborrelen, nog net een ff extra pijpen. Was het een uitbarsting geweest had ik haar mondje kunnen volspuiten. Helaas wad het me niet gegund. Nog een doekje gekregen en zij weg. Vanaf dan was gaar gsm interessanter. Nog een 5 min massage kunnen versieren maar dan was het na een goed half uur gedaan. Nog gepribeerd haar duidelijk te maken dat het me niet zinde, maar ze wierp een muur op. Ben het dan maar afgetrapt. Nummer gewist, ziet me niet meer terug.
Voor wie een of twee snelle wippen wil zonder franjes is ze wel goed. Wie iets meer verlangt ken ik o.a. in de raambuurt betere adressen.
I went to this girl and it seemed quite ok to me. she has a very discreet and clean apartment and the services were very good and she was very kind. Oral sex was a real madness.
 
saw her a little while ago. she has several pages under different names like chira isadora tatyana and alma. all the same girl. she's very good looking especially the face. she is not very talkative. anyway she gives a mean bj which is good but i gotta say she is one of the loosest pussies I've experienced. but overall liked it, i had my thumb deep up her ass as i fucked her doggy and she liked that
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan