Recensie Alma, Stout Prive, Den Haag 4,78 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 1013

Stamgast
Forumpionier
555
08/07/21
1.204
10
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.stoutprivehuis.com/dames/alma
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Via via kreeg ik contact met deze dame en uitwisseling van wat vriendelijkheden was mijn interesse in haar gewekt. Haar wat mysterieuze omschrijving op de site versterkte mijn aandacht alleen maar. En dat ze slechts een dag per week beschikbaar was, maakte me zelfs wat ongeduldig. Voor het eerst naar Den Haag en dan ook nog voor een dame die niet bepaald voldoet aan mijn voorkeuren (ebony & curvy). Na binnenkomst zaten 6 dames op de rondzit waarvan er twee mijn aandacht trokken. Een knappe ebony en een eveeneens knappe dame met een Aziatische uiterlijk. Omdat ik een afspraak had met Alma stond ze attent op om me enigszins gereserveerd te begroeten. Waarschijnlijk zag ze dat ik enigszins gespannen was en na het afrekenen volgde ik haar naar boven. Keuvelend over koetjes en kalfjes kwamen we aan op de mooie kamer en daar voelde ik me desondanks wat ongemakkelijk. Meteen uitkleden en aanvallen of rustig afwachten. Ik besloot de gulden middenweg te kiezen en langzaam maar zeker kwamen we tegen elkaar aan te staan in het midden van de kamer. Ze heeft mooie donkere ogen en ze zoent heerlijk. Tongzoenend hebben we daar een tijdje gestaan waarbij we onze handen langs elkaars liggen lieten gaan. Ik realiseerde me dat ik nog nooit zo'n slanke (skinny) daonme in mijn armen had gehad en vooral haar kleine kontje voelde onbekend aan. Ik ben gewend aan ronde ebony billen en dit was nieuw voor mij. Echter het zoenen, haar knappe gezicht en haar mooie ogen maakte me week. Langzaam maar zeker bewogen we richting het bed waar het heerlijk tongzoenen verder ging. Ik zoende en zoog aan haar kleine borsten waarbij ze aangaf dat ze niet gevoelig zijn en dus wel wat kunnen hebben. Nou, dat vind ik altijd lekker. Uiteindelijk afgedaald naar beneden naar haar werkelijk perfect onthaarde vagina. Zo glad heb ik het nog nooit gezien en door haar skinny uiterlijk had ik even het idee een wel heel jong meisje te beffen. Dat idee verdween snel toen ik merkte hoe ze reageerde op mijn activiteiten waarbij het allemaal er natuurlijkgetrouw aanvoelde. Geen gemaakt gekreun maar een dame die gewoon genoot. Of dat werkelijk zo was, blijft voor mij de vraag.
Ze zoende mijn lichaam en begon heerlijk aan mijn ballen te zuigen. Ze vroeg of ik zonder gepijpt wilde worden tegen meerprijs maar dat heb ik afgeslagen. Ik lag heerlijk op mijn rug op het bed en realiseerde me ineens dat ik werkelijk bekaf was. Het was een lang en intensief jaar geweest en dus liet ik haar haar gang gaan nadat ze enigszins onhandig het condoom had aanbracht. Het pijpen was lekker maar niet echt bijzonder maar dat kon wat mij betreft de pret niet drukken. Het zoenen en haar ogen maakte voor mij alles goed. Uiteindelijk besteeg ze me als een volleerd amazone en reed me in een rustig drafje naar mijn hoogtepunt. Ik merkte dat alle energie volledig uit mijn lichaam was verdwenen en stemde daarom in om de resterende tijd af te maken met een massage. Als ik de puf had gehad, zou ik er een penismassage van hebben gemaakt maar het bleef bij een overigens prima massage van mijn rug.
Al met al een prima date waarbij ik het vooral leuk vond om eens een dame te kiezen die buiten mijn reguliere voorkeur ligt. Verder is Alma een intelligente, vriendelijke dame die er misschien wel uitziet als 29 maar in werkelijkheid toch zeker midden 30 zal zijn. Wat verder leuk is om van haar te horen, is dat Alma is gezegend met een grote sexdrive waardoor ze je echt het gevoel geeft er zelf ook van te genieten.
 
Via via kreeg ik contact met deze dame en uitwisseling van wat vriendelijkheden was mijn interesse in haar gewekt. Haar wat mysterieuze omschrijving op de site versterkte mijn aandacht alleen maar. En dat ze slechts een dag per week beschikbaar was, maakte me zelfs wat ongeduldig. Voor het eerst naar Den Haag en dan ook nog voor een dame die niet bepaald voldoet aan mijn voorkeuren (ebony & curvy). Na binnenkomst zaten 6 dames op de rondzit waarvan er twee mijn aandacht trokken. Een knappe ebony en een eveeneens knappe dame met een Aziatische uiterlijk. Omdat ik een afspraak had met Alma stond ze attent op om me enigszins gereserveerd te begroeten. Waarschijnlijk zag ze dat ik enigszins gespannen was en na het afrekenen volgde ik haar naar boven. Keuvelend over koetjes en kalfjes kwamen we aan op de mooie kamer en daar voelde ik me desondanks wat ongemakkelijk. Meteen uitkleden en aanvallen of rustig afwachten. Ik besloot de gulden middenweg te kiezen en langzaam maar zeker kwamen we tegen elkaar aan te staan in het midden van de kamer. Ze heeft mooie donkere ogen en ze zoent heerlijk. Tongzoenend hebben we daar een tijdje gestaan waarbij we onze handen langs elkaars liggen lieten gaan. Ik realiseerde me dat ik nog nooit zo'n slanke (skinny) daonme in mijn armen had gehad en vooral haar kleine kontje voelde onbekend aan. Ik ben gewend aan ronde ebony billen en dit was nieuw voor mij. Echter het zoenen, haar knappe gezicht en haar mooie ogen maakte me week. Langzaam maar zeker bewogen we richting het bed waar het heerlijk tongzoenen verder ging. Ik zoende en zoog aan haar kleine borsten waarbij ze aangaf dat ze niet gevoelig zijn en dus wel wat kunnen hebben. Nou, dat vind ik altijd lekker. Uiteindelijk afgedaald naar beneden naar haar werkelijk perfect onthaarde vagina. Zo glad heb ik het nog nooit gezien en door haar skinny uiterlijk had ik even het idee een wel heel jong meisje te beffen. Dat idee verdween snel toen ik merkte hoe ze reageerde op mijn activiteiten waarbij het allemaal er natuurlijkgetrouw aanvoelde. Geen gemaakt gekreun maar een dame die gewoon genoot. Of dat werkelijk zo was, blijft voor mij de vraag.
Ze zoende mijn lichaam en begon heerlijk aan mijn ballen te zuigen. Ze vroeg of ik zonder gepijpt wilde worden tegen meerprijs maar dat heb ik afgeslagen. Ik lag heerlijk op mijn rug op het bed en realiseerde me ineens dat ik werkelijk bekaf was. Het was een lang en intensief jaar geweest en dus liet ik haar haar gang gaan nadat ze enigszins onhandig het condoom had aanbracht. Het pijpen was lekker maar niet echt bijzonder maar dat kon wat mij betreft de pret niet drukken. Het zoenen en haar ogen maakte voor mij alles goed. Uiteindelijk besteeg ze me als een volleerd amazone en reed me in een rustig drafje naar mijn hoogtepunt. Ik merkte dat alle energie volledig uit mijn lichaam was verdwenen en stemde daarom in om de resterende tijd af te maken met een massage. Als ik de puf had gehad, zou ik er een penismassage van hebben gemaakt maar het bleef bij een overigens prima massage van mijn rug.
Al met al een prima date waarbij ik het vooral leuk vond om eens een dame te kiezen die buiten mijn reguliere voorkeur ligt. Verder is Alma een intelligente, vriendelijke dame die er misschien wel uitziet als 29 maar in werkelijkheid toch zeker midden 30 zal zijn. Wat verder leuk is om van haar te horen, is dat Alma is gezegend met een grote sexdrive waardoor ze je echt het gevoel geeft er zelf ook van te genieten.
Klinkt goed. Na het lezen van jouw Recensie weet ik het zeker! Ik ga van haar genieten binnenkort
 
Hmm, op de website staat dat ze 27 is, maar jij houdt het op midden dertig? Meestal ga ik eigenlijk altijd voor meisjes in de twintig, maar misschien moet ik eens een uitzondering maken. Wat je schrijft over een skinny figuur, een klein kontje en kleine borsten maken mij wel heel nieuwsgierig, want i.t.t. jou is dat precies mijn type. Grappig om te lezen dat het eigenlijk niet is waar je normaal op valt, maar dat je er toch zo van genoten hebt.
 
Naar Alma word ik nieuwsgierig gemaakt door de prachtige recensie van Ebonylover. Als zelfs iemand voor wie zij helemaal buiten zijn straatje ligt hem zo goed bevallen is, moet ik misschien ook wel buiten míjn straatje gaan kijken... al ligt Alma dus al veel dichter bij mijn smaak dan die van hem.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
350
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Inmiddels ook eindelijk bij Alma geweest.
Ik had in december net een afspraak gemaakt toen de lockdown roet in het eten gooide.
Alma is een mooie, jonge, heel slanke, Aziatische petit dame. Heerlijk klein, rond kontje en heerlijke vrij harde tepels op haar kleine cup A borstjes. Alma reageert heftig op de juiste behandeling van haar tepels. 😋
Zij heeft heel zachte huid en Alma is heel lenig.
Zij is voor veel in en ik had een heerlijke tijd met haar, een en al genoot.
Zij tongde met veel overtuiging en pijpte deepthroat.
Alma geniet er zelf in volle tuigen van.
Helemaal waar ik van houd.
Heb ik dan geen kritiek?
Toch wel, er blijft nog iets te wensen, in mijn ogen te verbeteren:
- pijpen zou met minder handinzet kunnen, dus pijpen en geen aftrekken
- toen ik klaar kwam (Alma on top) stopte zij te vroeg met bewegen, daar had zij nog even door kunnen gaan
- vervolgens haalde zij mij penis er vrij snel uit. Mijn voorkeur is om er nog even in te kunnen blijven en met de dame nog te knuffelen.
- in het geheel zou Alma van mij iets meer initiatief mogen nemen.
Maar goed, de algehele indruk is heel goed, ik heb een heel lekkere middag met Alma gehad!
En het is wmb. zeker niet de laaste gezamenlijke middag geweest ...
Ik heb nog een aantal fantasieën die ik graag met haar zou willen waar maken.
Trouwens spreekt Alma uitstekend Nederlands en is zij een intelligente dame, met wie je ook een goed gesprek kunt voeren (als je daar aan toe komt).
 
Laatst bewerkt:
- toen ik klaar kwam (Alma on top) stopte zij te vroeg met bewegen, daar had zij nog even door kunnen gaan
- vervolgens haalde zij mij penis er vrij snel uit. Mijn voorkeur is om er nog even in te kunnen blijven en met de dame nog te knuffelen.
Dat heeft ze goed gedaan, want al is het lekker na het klaarkomen nog even na te genieten in de warmte van de schede, het is ook onveilig. Instructie voor juist condoomgebruik stellen dan ook dat de penis er na het klaarkomen snel weer uit moet om te voorkomen dat vanwege de verslapping het condoom gaat lekken.
 
Dat heeft ze goed gedaan, want al is het lekker na het klaarkomen nog even na te genieten in de warmte van de schede, het is ook onveilig. Instructie voor juist condoomgebruik stellen dan ook dat de penis er na het klaarkomen snel weer uit moet om te voorkomen dat vanwege de verslapping het condoom gaat lekken.
Jaaa, "Papa"!
Ik ga daar nu niet verder uitgebreid op in.
Maar ik ben alsnog blij dat je weer terug bent, Krolse Kater.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120+ minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.stoutprivehuis.com/dames/alma
Totale kosten (in euro)
550€
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
na enkele keren de website van privéhuis stout te hebben bekeken toch eens afspraak gemaakt met Alma.
bij aankomst eerst het even afgerekend. Met een drankje even op haar gewacht. Na enkele minuten komt er een mooie verschijning naar mij toe.
bij binnenkomst van de kamer even mijn ogen open getrokken VIP room was zeer prachtig ruime kamer met bubbelbad. Alma is een mooie slanke Aziatische vrouw
zeer lief, sociaal, het GFE pakket is zeer zeker aanwezig. pijpen doet zeer goed, ze geeft ook goed aan wat ze graag heeft beffen vindt ze zeer lekker en vingeren daar wordt ze super geil van. Tal van standjes passeerde de revue. Doggy stijl was zeer lekker Alma geniet zeer intens en laat genieten. als je graag Aziatische types hebt kan ik je Alma zeker aanraden. Ze luistert zeer intens. dank je wel Alma voor deze ervaring en mij zie je binnenkort nog wel terug voor een vervolg !!!
 
Laatst bewerkt:
Het is botsing van 2 werelden . Ik ben er van overtuigd dat Alma een top dienst levert , of je nu 20 minuten gaat of 4 uur op een stuk , dat is t punt niet.
Wat wel frappeert dat juiste getrouwde heren zo tuk zijn op de marathon GFE , ze hebben toch een goed huwelijk met voldoende MWE (married wife experience) , iedere nacht kan je naast een vrouw liggen en slapen. Je zou dat eerder bij een vrijgezel verwachten dat hij GFE zoekt.

Maar goed , ik heb geleerd in mijn leven dat je niet alles kan begrijpen , dus ik leg t verder neer.

En nu weer on topic over de topdame Alma......
Ik ga binnenkort weer langs Alma hoor voor een vervolg afspraak 🥰😍😍😍
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Speciale kleding verzoek
  6. Vingeren
  7. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120+ minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.stoutprivehuis.com/dames/alma
Totale kosten (in euro)
925€
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag een vervolg date gehad met Alma. Bij aankomst 5 min wachten op deze prachtige dame, weer naar de Vip kamer met jacuzzi heerlijk. Enkele versnaperingen meegenomen want ik had Alma geboekt voor ja 5 uur. Enkele prachtige attenties meegenomen waaronder zoetigheden en mooie lingerie setjes. Paste haar perfect. Na wat praten begonnen aan het heerlijk avontuur, pijpen wauw super heerlijk. Beffen daar wordt ze bloedgeil van kortom zeer geile seks gehad, GFE gevoel met nog grotere letters als daarvoor. Als extra nog facesitting gedaan Hmmm met geen woorden te beschrijven hoe geil ze was. Masseren heeft ze zeer groot talent voor ongelooflijk Alma geniet en laat genieten. Een toppertje in mijn ogen dit was voor mij een zeer geslaagde date lieve Alma dank je wel en mij zie je zeker en vast terug .
 
Ik zie niet zo in wat het probleem is. Als dat is hoe hij geniet dan moet hij dat lekker doen. Ik rij nu ook een auto voor een bedrag waar anderen vijf keer een auto voor kopen. De een vliegt liever goedkoper met een overstap en een ander voor het dubbele rechtstreeks naar de vakantiebestemming. De ene wil in het Waldorf en de andere in een Campanille. Sterker nog, sommigen kunnen zich niet voorstellen dat je zou betalen voor sex :eek:
Ik zou dolgraag een keer bij Alma langs gaan maar ze werkt helaas alleen tot 17.00 uur. Ik ga het liefst na 20.00 uur en als ik me er overheen zou kunnen zetten, op vrijdagmiddag moet ik de jongste naar tennis brengen. :cautious:
 
Ik zie niet zo in wat het probleem is. Als dat is hoe hij geniet dan moet hij dat lekker doen. Ik rij nu ook een auto voor een bedrag waar anderen vijf keer een auto voor kopen. De een vliegt liever goedkoper met een overstap en een ander voor het dubbele rechtstreeks naar de vakantiebestemming. De ene wil in het Waldorf en de andere in een Campanille. Sterker nog, sommigen kunnen zich niet voorstellen dat je zou betalen voor sex :eek:
Ik zou dolgraag een keer bij Alma langs gaan maar ze werkt helaas alleen tot 17.00 uur. Ik ga het liefst na 20.00 uur en als ik me er overheen zou kunnen zetten, op vrijdagmiddag moet ik de jongste naar tennis brengen. :cautious:
Moet haar dat persoonlijk vragen dan wil ze wel langer werken hoor
 
Terug
Bovenaan Onderaan