• Mocht je problemen ervaren met inloggen terwijl je eerder zonder problemen ingelogd was en er niks gewijzigd is aan je gebruikersnaam of wachtwoord? Verwijder dan even alle cookies voor deze site.

Algemeen Almelo algemeen

• Onderwerp starter Onderwerp starter admin
  • Startdatum Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik was er gisterochtend en ja, ik weet wel dat half 12 best wel vroeg is, maar er zat één wat oudere donkere dame beneden en helemaal achterin zat er een jongere, zonder intresse. Jammer...

Vandaag wilde ik naar Erika die ik op kinky.nl had gevonden. Afspraak gemaakt via WA, wensen besproken en ik werd naar Red Light Heaven gedirigeerd. Daar aangekomen kreeg ik plotseling een andere prijsopgave dan op Kinky, €50 duurder dan de €100 voor 30 minuten zoals geadverteerd.
Dat was omdat ik wilde beffen maar daar staat geen extra voor op Kinky.
Ik heb geweigerd en ben direct weggegaan.
Als een dame bevalt geef ik wel eens wat extra's maar als ik genept wordt en ik zo weg...

Ik ben volledig nieuw, via een tip op deze forum bij Heaven terechtgekomen.

Hebben jullie tips qua dames of dames die ik absoluut moet vermijden?

Liefst jonger dan 40 en mooie curves.

vandaag sinds lange tijd weer bij RLD in Almelo geweest, nu weet ik weer waarom ik er niet graag kom. Veel te donker, dames die je geen rust gunnen. De gang is te smal, zodat je nergens kunt staan om de dame te beoordelen. En of voordat je het weet loop je tegen een medewandelaar aan. Ook de trap, wat een onding, wonderbaarlijk dat hier nooit ongelukken gebeuren.

Maar goed, gelukkig had ik een afspraak, anders was ik huiswaarts gegaan.

de dames plakken zelf ook de lampen af in de gang zag ik laatst.
Het is niet Alles in Almelo idd, maar ag het is toch wel een sfeertje vindt ik persoonlijk.
Boven kom ik bijna nooit.
De wc kan je ook niet zo even in kwam ik laatst achter. (gang) werkt via pasje. :unsure:
Snap nooit zo goed waarom ze de boel nu eens niet goed bijhouden daar.
de schilder mag wel eens komen, airco, verwarming, enz. maak het gewoon wat aantrekkelijker.

de dames plakken zelf ook de lampen af in de gang zag ik laatst.
Het is niet Alles in Almelo idd, maar ag het is toch wel een sfeertje vindt ik persoonlijk.
Boven kom ik bijna nooit.
De wc kan je ook niet zo even in kwam ik laatst achter. (gang) werkt via pasje. :unsure:
Snap nooit zo goed waarom ze de boel nu eens niet goed bijhouden daar.
de schilder mag wel eens komen, airco, verwarming, enz. maak het gewoon wat aantrekkelijker.
Het gaat wel een beetje achteruit bij RLD. Kom er eigenlijk alleen nog maar op afspraak of om ff te kijken.

Kijk ze hebben een straatje of steegje geimmiteerd en dat hebben ze goed gedaan. De raampjes het baksteen, zelfs de vloer. De kamers zijn ruim v.v. douche en toilet.

Wat ik hier mis is een echte wandelbeleving, het rustig ergens kunnen staan en de dame beoordelen. Het is langslopen en kijken, vertrekken of met een dame naar binnen gaan.

Heeft iemand nog aanraders in RLH of Almelo en omstreken?
Ik ben al eens bij Fajah (of hoe ze zich inmiddels ook maar mag noemen) geweest, die was wel lekker, maar ze wilde niets doen zonder condoom. Ook ben ik bij Andra geweest, dat was opzich prima.

Natasha lijkt me wel lekker makkelijk en niet te duur, en Erika lijkt me echt geil om te doen, iemand ervaring met een van deze twee (ik kan van dezen geen uitgebreide recenties vinden)

Ook zoals gezegd sta ik open voor andere aanraders.
Alvast bedankt.

Heeft iemand nog aanraders in RLH of Almelo en omstreken?
Ik ben al eens bij Fajah (of hoe ze zich inmiddels ook maar mag noemen) geweest, die was wel lekker, maar ze wilde niets doen zonder condoom. Ook ben ik bij Andra geweest, dat was opzich prima.

Natasha lijkt me wel lekker makkelijk en niet te duur, en Erika lijkt me echt geil om te doen, iemand ervaring met een van deze twee (ik kan van dezen geen uitgebreide recenties vinden)

Ook zoals gezegd sta ik open voor andere aanraders.
Alvast bedankt.
ik kan Carla van harte aanbevelen. een knappe lieve meid met een goed figuur.

het is sowieso jammer dat er weinig recensies geschreven worden over dames in het RLH.

Terwijl de meeste dames vlgs mij een profiel op kinky hebben.

Terug
Bovenaan Onderaan