Recensie Alba, Rotterdam vh Middelburg, Almere

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
21
27/12/21
20
1
Dat ik er toch weer intrap .... Een heel mooi meisje op de foto, maar in het echt een dame die er in de verste verte niet op lijkt en dubbel zo oud is.
Omdat het lang geleden was dat dit me overkwam was ik er niet alert op. Maar ik heb het nu echt helemaal gehad met de Venezuelanen en Colombianen ... met z'n drieen zitten in ze in een huis en hebben waarschijnlijk allemaal fakeprofielen op Kinky. Als er een man komt wordt die onderling verdeeld. Dit leek me een moeder met haar 3 dochters.
Ik kan geen recensie maken want ik weet wie wie ik geneukt heb. Het meisje op de foto bestaat in elk geval niet. Maar ik stond op het punt om weg te gaan. 'You want me suck without condom? You give me 50.' 'You want lick? You give me 50.' 'You want extra position? You give me 20.' Het condoom moest vervangen worden: 'You give me 10 euro for new condom'. Woendend stond ik op en trok me kleren aan. 'Klrijg de klere' dacht ik. Toen draaide ze bij en ik mijn standjes doen. Leuk was het niet. 100 euro naar de klote.
Let op wandelaars, als je het adres Vanbillenstraat te Almere krijgt (lijkt erop).
Of: doe beeldbellen vantevoren.
Het gaat me om de liegen-en-bedriegen instelling van die latina's waar ik zo van baal.
 
In dit pand zat voorheen ook ene Lucy. Ook een slechte service en foto's die helemaal niet meer leken op de Lucy van nu.(jaartje of 20 erbij, en kilo of 40). Een te mijden adres dus.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Een keer bezocht in Amsterdam Buitenveldert, aardige meid maar voor de rest qua diensten erg koeltjes.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.214
Berichten
719.391
Leden
33.212
Nieuwste lid
Carine229
Terug
Bovenaan Onderaan