Algemeen Aloha Flow

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
niet geweest, wel paar keer contact via mail en foon gehad. Had in verleden over grens in Kranenburg een salon toen was haar naam Madelief en Hilke. Ze geeft aan "beslist niets" extras te doen. Overigens is ze door Kim Holland een keer bezocht in verre verleden. wat dan weer zou denken dat wel iets mogelijk is. Filmpje is te vinden op google.
In ieder geval een mooie dame!
 
niet geweest, wel paar keer contact via mail en foon gehad. Had in verleden over grens in Kranenburg een salon toen was haar naam Madelief en Hilke. Ze geeft aan "beslist niets" extras te doen. Overigens is ze door Kim Holland een keer bezocht in verre verleden. wat dan weer zou denken dat wel iets mogelijk is. Filmpje is te vinden op google.
In ieder geval een mooie dame!
Voor kranenburg heeft ze gewerkt als Jennifer bij MW Nijmegen massage was top maar geen extra's mogelijk.
 
Deze massage is een combinatie wellness met sensualiteit en pure tantra en geen erotiek: dat wil in de praktijk zeggen dat ik zelf altijd gewoon gekleed blijf en puur in de rol van gever blijf en degene die ik masseer blijft puur in de rol van ontvanger.

Deze beschrijving op de website vind ik ook niet interessant.
 
Jaren geleden eens bij haar geweest. Ze zat toen tijdelijk in Wijchen. Toen nog naakte BtB gehad, wat een goede ervaring was. Vorig jaar nog eens via MP met haar gemaild en aan dat bezoek gerefereerd. Ze gaf aan dat ze dat absoluut niet meer deed, alleen gekleed masseren. Dat respecteer ik en voor mij een reden om er niet meer naar toe te gaan.
 
Hoi
In de tijd in Kranenburg een paar keer geweest ove een langere periode......

In haar vroegere jaren inderdaad BtB waarbij ze ook naakt was de gehele massage met dubbel HandHP. Bij de 3e of 4e keer mocht ik wederzijds aanraken en heerlijk nat plekje.

Na een aantal jaren contact weer op gepakt en langs geweest. Herkende me niet meer en alleen nog op tafel met een Hp aan einde. Gekleed en al. Heb daar na afloop naar gevraagd en in het gesprek bleek dat ze een kleine had en niet meer verder ging dan dit.

Oordeel: massagetechnisch is het geen topper. Ze doet wel haar best en klaar is klaar........
 
Dit jaar al een paar keer geweest Maar nu in een keer niet meer welke Dit om dat een alleen een paar vragen aan haar vroeg en dat ik geen €150 maar €140 kon betalen daar was zij in een boos over Ik heb gezegd dat bij de volgende massage de €10 bij zal betalen dat was niet goed moet nu betalen Ik heb gezegd dat ik later zal betalen en ik ben gegaan en nu hoef ik niet meer te komen van haar ra toch
 
Dit jaar al een paar keer geweest Maar nu in een keer niet meer welke Dit om dat een alleen een paar vragen aan haar vroeg en dat ik geen €150 maar €140 kon betalen daar was zij in een boos over Ik heb gezegd dat bij de volgende massage de €10 bij zal betalen dat was niet goed moet nu betalen Ik heb gezegd dat ik later zal betalen en ik ben gegaan en nu hoef ik niet meer te komen van haar ra toch
Ik kan mij voorstellen dat je als dame die in het hogere segment masseert gewoon niet iedereen meer over de vloer wilt hebben.
 
Laatst bewerkt:
Dit jaar al een paar keer geweest Maar nu in een keer niet meer welke Dit om dat een alleen een paar vragen aan haar vroeg en dat ik geen €150 maar €140 kon betalen daar was zij in een boos over Ik heb gezegd dat bij de volgende massage de €10 bij zal betalen dat was niet goed moet nu betalen Ik heb gezegd dat ik later zal betalen en ik ben gegaan en nu hoef ik niet meer te komen van haar ra toch
Wow ja je kan het altijd proberen jij als newbie al meteen korting proberen te krijgen , maar is eerder iets voor vaste klanten dan kan je misschien korting krijgen of extra service hopende jou iets meer geleerd te hebben.
 
In verleden vele malen geweest en op den duur mocht je wat verder. Tot aan beffen en vingeren. Maar moest wel op haar initiatief gebeuren. En dit duurde wel een aantal afspraken. Plots was ze uit de lucht en plots was ze er weer met Aloha. Toen kon niets meer zelfs niet als oude bekende klant. Nu it ze in Nijmegen echter de massage is stukken minder vanwege het niet BtB. Dus voor mij niet meer herhalingswaardig.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan