Recensie Alondra, Gent, Belgradostraat 29L 4,45 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rubus

Vaste klant
Forumpionier
216
06/07/21
107
9
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Voetfetish
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Omdat er niet veel dames aanwezig waren, en de nood aan sex zeer groot. Toch maar bij alondra binnengestapt. Toffe dame, slank, sexy benen en high heels en stockings. Eerst lekker pijpen en dan lekker afgewerkt in missionaris. Correcte service en wie van milf´s houdt kan je hier lekker klaarkomen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vrijdagavond deze zuid Amerikaanse beauty eens bezocht. Komt van de domenicaanse republic wist ze te vertellen en kan perfect Nederlands. Echt een heel knappe dame die goed van oren en poten is voorzien. Echt zoals je cmvan een Latina mag verwachten. Lekker kontje mooie borsten en een knap smoeltje. Eerst even afgetast en rondgewandeld maar echt heel flauw bezetting in vanderdoncktdoorgang en schepenenvijverstraat. Dan maar afgezakt met de moed der wanhoop naar de Belgradostraat en daar dan deze knappe ontmoet. Ze deed teken dat ik eens mocht langsgaan en aangezien ze er knap uitzag de sprong gewaagd. Aan de deur zag ze er nog knapper uit en geen moment meer getwijfeld om binnen te gaan. Ze droeg een rood doorzichtig heel kort kleedje waar je haar rode string doorzag en de witte koordjes hoog opgetrokken zodat je de lekkere rondingen van die Latina kont kon zien 😋Ze was helemaal weg van me en ze noemde me haar bambino. Ze vertelde me dat ze me een heel mooie jongen vond en ik vertelde haar dat het wederzijds was. We frutselden wat met elkaar en deden elkaars kleren uit. Wat ze ook wel plezant vond want ze glimlachte toen ze mijn speelgoed zag. Ziet er aardig uit bambino dat materiaal zei ze me. Ze vroeg of ik me op bed wou leggen en ze deed wijd haar benen open om haar te beffen. Lekker poes om te likken en lekker goed begroeid maar ze smaakte heel fris. Ondertussen was ze bezig met mijn materiaal goed onder handen aan het nemen wat ik wel apprecieerde. Hebben nog een eindje zo doorgegaan tot ik haar vroeg of ze wou dat ze op haar rug mocht liggen en haar poesje verder onder handen nam. Ooohh ja bambino wil je dat doen vroeg ze met een brede glimlach en ik zei haar dat ik haar sap wilde proeven. Ja bambino je mag mijn sap eens proeven lachte ze. Heb haar dan gebeft tot ze het uiteindelijk uitgilde van de pret en haar benen langs alle kanten en bochten zwierde en haar hele lichaam schudde. Ze deed geen initiatief om ermee te stoppen en ze vroeg me of ik het nog eens kon herhalen. Uiteindelijk is ze dan nog eens gekomen en zalig om haar knappe snoetje te zien wanneer ze nog eens komt en ze met haar handen mijn haar langs alle kanten betast en me aan haar poes laat kleven van genot. Wat een geile donder is me dat 😀. Dan gevraagd of ik haar mocht nemen in doggy en dat vond ze prima. Ben dan ook nog op haar gaan liggen zodat ik zicht had op haar knappe gezichtje en dan uiteindelijk klaagekomen. Daarna nog even babbeltje gedaan en lekker nagenieten van de sex om dan nog een lekkere knuffel en kus opnieuw te moeten vertrekken. Deze alondra is zeker een bezoek waard,knappe vrouw en een heel geil ding. Superervaring gehad met haar. Zo zie je maar dat je altijd ergens in een hoekje wel een schatje kan vinden 😉 voor mij is er zeker herhalings gevaar.
 
Al enkele malen getwijfeld of ik bij d'r zou binnengaan of niet,maar nu lees ik dat d'r' poes lekker goed begroeid' is.
Ik knap af op een ongeschoren kut,dus ben blij dat ik de stap nooit zette.
Heeft ze een bos haar staan of is het netjes getrimd krokketje?
 
Zit in het pand aan de overkant van de urinoirs. Je hebt twee ramen met in het midden van het pand een gangetje en ze zit aan de rechterkant van dit pand aan de andere kant zit normaal een volslanke Afrikaanse dame. Beter dan dit kan ik het niet uitleg
Belgradostraat nr. 29, Bar Topas, rechtse raam.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ben er vorige week ook eens langgeweest.
Mooie verschijning met een leuke ongeschoren foef. Is eens iets anders he.

Na een wasje op het bed beland en aan het geile spel begonnen.
Pijpen, Beffen, neuken...
Het was wel goed, maar ik had de indruk dat ze niet echt veel zin meer had.
Toen ik me achteraf aankleedde zei ze me dan ook dat ik de laatste klant was voor die avond.
Het was ook al vrij laat toen ik bij haar binnenging.
Ik ga ze toch nog eens wat vroeger een bezoekje brengen en zien wat het dan geeft. (Alhoewel het nu zeker niet slecht was)

The Gentle Walker
 
Klopt de leeftijd van 40-50 jaar in bovenstaande recensie? Want ik heb haar een paar weken geleden 's avonds zien staan en ze leek me helemaal geen 40+ jaar maar veel jonger, tussen de 30 en 35 jaar schatte ik. In de recensie van Krokettje (post #2) staat 35-40 jaar.
 
Klopt de leeftijd van 40-50 jaar in bovenstaande recensie? Want ik heb haar een paar weken geleden 's avonds zien staan en ze leek me helemaal geen 40+ jaar maar veel jonger, tussen de 30 en 35 jaar schatte ik. In de recensie van Krokettje (post #2) staat 35-40 jaar.
Tegen mij vertelde ze dat ze 37 was, maar ja dat weet je natuurlijk nooit. Is alvast een knappe dame die mag gezien zijn, typisch latina dame die heel erg gesteld is op haar overkomen. Ikzelf ben 35 en zij schatte me 24 jaar. Was geschrokken toen ze vernam van mijn leeftijd. Eerlijk gezegd vindt ik ze ook wel jonger overkomen dan haar 37 ik dacht begin de 30.
 
Tegen mij vertelde ze dat ze 37 was, maar ja dat weet je natuurlijk nooit. Is alvast een knappe dame die mag gezien zijn, typisch latina dame die heel erg gesteld is op haar overkomen. Ikzelf ben 35 en zij schatte me 24 jaar. Was geschrokken toen ze vernam van mijn leeftijd. Eerlijk gezegd vindt ik ze ook wel jonger overkomen dan haar 37 ik dacht begin de 30.
Hahahaa, heren, die dames die blijvers zijn.... dat zijn professionals in het manipuleren van hun uiterlijkheden.... en het strooien van complimentjes.
 
I know tuftuffer, ben er mij bewust van 👍. De dames manipuleren iedereen. Is natuurlijk ook hun beroep hé om ons op te fokken
Inderdaad, wij bezoeken een illusie, ja we betalen zelfs voor een illusie en beschrijven daarna ook nog eens voor de anderen hoe de illusie was... en die gaan daarop af en doen dan net hetzelfde. Kan je aan een vrouw nooit uitleggen. Och, zo lang je die relativering in gedachten kan houden... is er niks aan de hand, nee toch ;)
 
Zou het kunnen dat het hier in één topic over twee dames gaat, gezien het opvallende leeftijdverschil? (Sommige geven haar tussen de 40 en 50 en andere vooraan 30) Vroeger zat er op dit adres (Belgradostraat 29 r) in de nachtshift een vrouw van tussen de 40 en 50 ook meestal in een rood topje, een Colombiaanse met een tattoeage op haar onderbuik, weet iemand waar zij naartoe is of nog steeds 's nachts werkt op dit adres? Ik dacht dat ze zich ook Alondra noemde. Dat was tot in de maand Juni.
 
De andere dame die op haar plaats stond was Daniëla en niet Alondra
Dankjewel.. juist. Waar werkt zij nu? Of van de aardbol verdwenen? Aan de andere comments te lezen wel want iedereen spreekt in de verleden tijd over Daniëlla. Ik heb haar eens bezocht en ik vond het topservice hoewel ik haar vanwege te veel drank, veel te veel betaalde. Maar ze maakte er een heel bijzondere tijd van. Ze had van de situatie ook kunnen profiteren dat deed ze echter niet. Ik heb het wel over iemand die niet goed Engels sprak en bijna enkel Spaans sprak. Want een jaar of twee terug zat er ook een Zuid-Amerikaanse die ook heel erg mooi was en heel goed Nederlands sprak, zij was van Rotterdam. Maar wie oh wie kan me zeggen waar Daniëlla werkt nu?
 
Dimmi ik denk dat die zuid Amerikaanse die je bedoelt van twee jaar geleden die Nederlands praat en die van Rotterdam is, dat dit wel eens alondra zou kunnen zijn waar over word gepraat op deze pagina. Heel knappe dame en heel goede service. Nog nooit echt bedrogen geweest bij zuid Amerikaanse dames. Beleef daar altijd de tijd van mijn leven mee. Geef ze het nodige respect en bewondering voor hun lichaam en ze eten uit je hand, vroeger zat er in bar navy ook een Colombiaanse van Amsterdam. Prachtige vrouw was me dat en ik weet nog goed dat ik toen een paar keer ben gepasseerd langs haar raam en dat ze open deed en vroeg of ik binnen wilde komen voor 30 euro. Heb er echt geen seconde spijt van gehad 😀.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan