Recensie Alondra, Gent, Belgradostraat 29L 4,45 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vrijdagavond deze zuid Amerikaanse beauty eens bezocht. Komt van de domenicaanse republic wist ze te vertellen en kan perfect Nederlands. Echt een heel knappe dame die goed van oren en poten is voorzien. Echt zoals je cmvan een Latina mag verwachten. Lekker kontje mooie borsten en een knap smoeltje. Eerst even afgetast en rondgewandeld maar echt heel flauw bezetting in vanderdoncktdoorgang en schepenenvijverstraat. Dan maar afgezakt met de moed der wanhoop naar de Belgradostraat en daar dan deze knappe ontmoet. Ze deed teken dat ik eens mocht langsgaan en aangezien ze er knap uitzag de sprong gewaagd. Aan de deur zag ze er nog knapper uit en geen moment meer getwijfeld om binnen te gaan. Ze droeg een rood doorzichtig heel kort kleedje waar je haar rode string doorzag en de witte koordjes hoog opgetrokken zodat je de lekkere rondingen van die Latina kont kon zien 😋Ze was helemaal weg van me en ze noemde me haar bambino. Ze vertelde me dat ze me een heel mooie jongen vond en ik vertelde haar dat het wederzijds was. We frutselden wat met elkaar en deden elkaars kleren uit. Wat ze ook wel plezant vond want ze glimlachte toen ze mijn speelgoed zag. Ziet er aardig uit bambino dat materiaal zei ze me. Ze vroeg of ik me op bed wou leggen en ze deed wijd haar benen open om haar te beffen. Lekker poes om te likken en lekker goed begroeid maar ze smaakte heel fris. Ondertussen was ze bezig met mijn materiaal goed onder handen aan het nemen wat ik wel apprecieerde. Hebben nog een eindje zo doorgegaan tot ik haar vroeg of ze wou dat ze op haar rug mocht liggen en haar poesje verder onder handen nam. Ooohh ja bambino wil je dat doen vroeg ze met een brede glimlach en ik zei haar dat ik haar sap wilde proeven. Ja bambino je mag mijn sap eens proeven lachte ze. Heb haar dan gebeft tot ze het uiteindelijk uitgilde van de pret en haar benen langs alle kanten en bochten zwierde en haar hele lichaam schudde. Ze deed geen initiatief om ermee te stoppen en ze vroeg me of ik het nog eens kon herhalen. Uiteindelijk is ze dan nog eens gekomen en zalig om haar knappe snoetje te zien wanneer ze nog eens komt en ze met haar handen mijn haar langs alle kanten betast en me aan haar poes laat kleven van genot. Wat een geile donder is me dat 😀. Dan gevraagd of ik haar mocht nemen in doggy en dat vond ze prima. Ben dan ook nog op haar gaan liggen zodat ik zicht had op haar knappe gezichtje en dan uiteindelijk klaagekomen. Daarna nog even babbeltje gedaan en lekker nagenieten van de sex om dan nog een lekkere knuffel en kus opnieuw te moeten vertrekken. Deze alondra is zeker een bezoek waard,knappe vrouw en een heel geil ding. Superervaring gehad met haar. Zo zie je maar dat je altijd ergens in een hoekje wel een schatje kan vinden 😉 voor mij is er zeker herhalings gevaar.
Hier zie
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Squirting
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
  7. Voetfetish
  8. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Geilste bezoeken altijd bij Alondra. Enige dame waar (ik toch) echt hard kan neuken. Beffen en vingeren is altijd tot ze nat wordt. Daarna direct keihard doorneuken.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren (zaterdag 24-06) Alondra voor de zoveelste keer bezocht en dit heb ik mij echt niet beklaagd. Wat een geweldige service is me dat elke keer ik opnieuw bij haar ga wordt dit beter en beter. Wat wel jammer is dat ze vanaf 26Juni voor 2 maand weggaat uit Gent en rond 26 augustus terug aanwezig zal zijn op haar vaste plek.
 
Gisteren (zaterdag 24-06) Alondra voor de zoveelste keer bezocht en dit heb ik mij echt niet beklaagd. Wat een geweldige service is me dat elke keer ik opnieuw bij haar ga wordt dit beter en beter. Wat wel jammer is dat ze vanaf 26Juni voor 2 maand weggaat uit Gent en rond 26 augustus terug aanwezig zal zijn op haar vaste plek.
Spijtig.. wou ze deze week in m'n verlof eens uit gaan testen
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Voetfetish
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik heb alondra gezien in belgradostraat, er staat alondra op haar raam, dus het zal zij zijn. Zo krullebol. Ik heb haar indertijd eens bezocht opt einde van belgradostraat paar jaar geleden. Was te lang om me iets van te herinneren, twas wel pzc 50 euros en nederlandstalig. Als het dezelfde alondra is, dan heb ik haar zaterdagavond gezien int midden van belgradommstraat


Euhm...duidelijk een foutje gemaakt, wou gn review plaatsen
 
Ook eens wandeling gemaakt te gent eerst eens langs schepenvijverstraat terhoogte nr 6 wel eentje opgemerkt die mij aanstond met een tatoeage tekst vooraan op bovenbeen iemand er iets meer over? Maar doorgewandeld naar alondra door de recessie's te lezen
vriendelijke Nederlands sprekende dame ,mooi lichaam voor de leeftijd, wat sex betreft ,pijpen met condoom ballen worden wel niet vergeten,bij het vingeren word ze goed nat,alle standen mogelijk wilt dat je goed vemaakt zeker niet gehaast, bij mij wel geen gfe gevoel
 
Vandaag terug Alondra bezocht, man man man wat een vrouw zeker 25min binnengeweest( wordt elke keer beter en beter en ze laat bijna alle toe) ze vertelde me wel dat ze binnen een aantal dagen naar Nederland vertrekt bij haar familie en dat ze zal terug zijn na de kerstvakantie! Dan bezoek ik haar zeker en vast terug en eens kijken wat er nog meer mogelijk is voor 100 euro :)!
 
Recent eindelijk eens bij Alondra geraakt. Ik was al een paar keer naar Gent afgezakt na het werken, maar door mijn werk, ben ik vaak pas na middernacht in staat om naar Gent Zuid te rijden.
Nu deze keer dacht ik dat ik weer pech had. Was even vlug door de 3 straten gegaan en toen ik al het aanbod had bekeken, stond ik terug voor haar raam en waren iets na 1u (zoals wel vaker) de gordijnen reeds gesloten. Maar ze stond te praten met haar buurvrouw Fransica (dacht ik), ook van de Dominicaanse republeik en ook officieel in Nederland woonachtig. Ze had me zien gluren en wenkte me binnen.
Hiervan heb ik geen spijt gekregen!
Voor haar rijpere leeftijd (ze zegt toch dat ze meer dan 55 lentes op haar teller heeft staan) heeft ze nog een strak en lekker lijf waar ik geen seconde van af kan blijven. Ook het zoenen was zalig. Een echte GFE.
Trouwens ook haar buurvrouw (achter het linker raam van hetzelfde gebouw) is zeer toegankelijk, en laat je echt genieten, maar die heeft niet het geluk om zo'n killer body te hebben, maar is wel even gefocust om je een fantastisch moment te laten beleven.
Alondra stelde me voor, omdat ik haar buurvrouw bleek te kennen, eens een trio te doen... Misschien ga ik op dat aanbod nog wel eens in. In ieder geval is het herhalingsgevaar groot.
 
Terug
Bovenaan Onderaan