Recensie Alondra, Gent, Belgradostraat 29L 4,45 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Sorry lievadibas, dat wist ik niet.
Stella werkt die op zondag?
Vroeger werkte Bonita wel op zondag maar dat wil ze niet meer.
Ik denk dat Stella alle dagen aanwezig is, ik heb ze alleszins dikwijls de zondag gezien maar ze zit nu op de PVDD 11L, niet meer op nr.16, de laatste tijd is ze niet echt honkvast meer!
 
Ze was er vandaag. Eventjes moeten wachten, maar was de moeite . Echt een lekkere dame. Eenmaal binnen begint het plagen reeds een greep in het kruis ,vragen om kleedje los te maken , de handen naar haar kutje brengen . Dan op het bed haar lekker mogen beffen en dan standje 69!lekkere pijpbeurt en maar likken aan haar clit. Zalig. Ze werkt tot 4 december en gaat dan naar huis in Nederland tot januari .
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Voetfetish
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze week dan uiteindelijk toch eens gekozen om Alondra een bezoekje te brengen.
Het staat al lang om mijn wish lijst om eens een rijpere vrouw te bezoeken.

Wat een ervaring!
Was mijn eerste dame in de Belgradostraat en heb het mij ver van beklaagd.

Ontvangst is super los, hartelijk en in het nederlans, wat wel eens leuk is.
Alondra woont in Nederland en praat perfect nederlands.

Er wordt gestart met naakt knuffelen en kusjes, waarbij je haar overal mag aanraken.
Ze neemt echt haar start om u goed warm te draaien.
Pijpen was met veel gevoel en met haar lekkere kont naar mij gericht.
Intiem 2 standjes gekozen.

Achteraf zat ze mij nog wat te teasen doordat ik zo veel jonger ben dan haar. Met een kus afscheid genomen en tevreden de straat terug op.

Respecteer deze dame en je zal er zoals bij veel, goeie service voor terug krijgen.
Betere service kan je volgens mij aan de ramen niet krijgen.
100 % herhalings gevaar wat mij betreft.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na de reacties hier gelezen te hebben en deze ochtend wat twijfelachtig rondgewandeld te hebben heb ik het er me uiteindelijk toch op gewaagd om met niet al teveel verwachtingen bij Alondra binnen te wandelen. Dit heb ik me echter helemaal niet beklaagd, wauw, wat een dame!

Eerst en vooral: ik las hier beoordelingen over een ongeschoren poesje en deels daardoor twijfelde ik sterk of ik er al dan niet zou binnenwandelen, ik wist namelijk niet in welke mate ik dit moest interpreteren, of ik het te veel zou vinden of niet, maar daarover kan ik toch alvast zeggen dat dit veel minder erg was dan ik in mijn gedachten had. Oké, ze was niet kaal, maar het was ook zeker geen bos. Ik heb haar echt wel met plezier gebeft en heb nergens spijt van, geweldige tijd bij haar gehad.

Daarnaast moet ik zeggen dat ik zelden wandel en hier dus weinig ervaring in heb (i.v.m. prijzen enzo). Ik durf wel eens sporadisch bij Emmanuela's Angels binnen te stappen 1x om het half jaar ofzo maar dat zal het zo ongeveer wel zijn. Maar bon, ik begin bij het begin: Ik wandelde binnen en vroeg hoeveel het me zou kosten. Ze zei €50. Maar ik ben wel bereid wat meer te geven als ik ook wat meer zou krijgen. En met "wat meer", bedoel ik: fantasieën realiseren. Een fantasie die me echt al een lange tijd in het hoofd speelt is beffen maar dan op manier van "face sitting", of toch écht wel die poes stevig in m'n gezicht geduwd krijgen. Om die wens te vervullen en het van haar kant wat 'dominanter' te maken, dat zou me €100 kosten. Lichte twijfel of ik het zou doen, maar dan tóch maar gedaan. Al bij al heb je bij haar tenminste het voordeel dat je gewoon in het Nederlands je wensen aan haar kan duidelijk maken, iets wat sowieso veel moeilijker zou zijn bij de Angels...

Nu weet ik niet in hoeverre ze zich écht wel dominanter heeft gedragen in vergelijking met mocht ik bv. €50 betaald hebben en daarnaast maakte ik aanstalte om haar op de mond te zoenen maar dat liet ze duidelijk niet toe. Maar, op dat ene minpuntje en die onzekerheid na kan ik toch echt wel zeggen dat dit afspraakje voor mij de volle €100 waard was. Ik heb al veel minder voor dat geld gekregen op andere afspraakjes bij andere dames dus groot herhalingsgevaar.

Bij leeftijd heb ik '35 - 40' aangeduid omdat ik haar simpelweg écht niet boven de 40 zou inschatten. Anderen hebben hier 40 - 50 aangeduid maar dat leek me moeilijk te geloven. Wat een prachtig lichaam gewoonweg! Een latina met de juiste curves op de juiste plaats en een strakke buik. Ik kon m'n ogen niet geloven, omdat ik weet dat het soms sterk kan tegenvallen wanneer een dame zich ontdoet van haar kledij. Dit was bij Alondra zéker niet het geval, voor mij heeft zij een lichaam om U tegen te zeggen. Nog niet veel meegemaakt, zoiets. Een perfect stel borsten en kont, om gek van te worden. En ja, ze heeft die poes van haar wel degelijk grondig over mijn gezicht geschuurd en ik heb haar dus heel enthousiast kunnen beffen (en - tenzij ze goed kan faken - leek ze er echt nog wel van te genieten ook!). Zalig gewoonweg.

O ja, en niet onbelangrijk tijdens het beffen: Hygiëne was echt wel top! Geen vieze geurtjes, ik zou er zo terugkomen :).

Betreft het pijpen: dat was met condoom trouwens, maar dat deed ze naar mijn ervaring beter dan sommigen die het zonder condoom doen.

Aan het einde van onze afspraak wist ze me te vermelden dat ze voor 6 weken op vakantie zou gaan, vanaf 4 december. Op 16 januari 2023 zou ze terug beschikbaar zijn in Gent.
 
Klopt de leeftijd van 40-50 jaar in bovenstaande recensie? Want ik heb haar een paar weken geleden 's avonds zien staan en ze leek me helemaal geen 40+ jaar maar veel jonger, tussen de 30 en 35 jaar schatte ik. In de recensie van Krokettje (post #2) staat 35-40 jaar.
Volgens ze tegen mij vertelde was ze 37 jaar, wat ik ook denk wat ongeveer kan kloppen. Als ze ouder is dan 40+ dan mag ze echt de natuur dankbaar zijn. Voor mij doet de leeftijd er niet echt toe. Het is het contact met de dame die telt en haar schoonheid is van ongeziene kwaliteit. Had allezins geen moeite om er direct ne stijve voor te krijgen.😉
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorige week ook eens bij Alondra beland. Eerlijke dame die een eerlijke service aanbiedt. Bij het binnenkomen direct teasen en plagen. Heerlijke Latina kont waarmee ze je direct in de stemming brengt. Haar mogen likken in 69 waarna er wat geknuffeld werd. Daarna lekker neuken met haar beentjes in mijn nek.

Slechts 1 nadeel ondervonden: wat een koterij is me dat daar in de Belgradostraat. Bij binnenkomst rook je direct een muffe geur die de dag erna nog in mn kleren hing.
 
Ik denk dat ik al lang hanie niet meer gezien heb. Kan het zijn dat ze niet meer in Gent zit sinds corona?
Hanie zat vroeger Vanderdonckt 11 R ( op de hoek - net aan overdekt gedeelte) en is nu een raam of 2 opgeschoven ( 15 L ), tenzij we het over een andere meid hebben ? Ze liet vroeger in elk geval heel veel toe, maar nu ook niet de meest aantrekkelijke of hygiënische girl.
 
Vorige week ook eens bij Alondra beland. Eerlijke dame die een eerlijke service aanbiedt. Bij het binnenkomen direct teasen en plagen. Heerlijke Latina kont waarmee ze je direct in de stemming brengt. Haar mogen likken in 69 waarna er wat geknuffeld werd. Daarna lekker neuken met haar beentjes in mijn nek.

Slechts 1 nadeel ondervonden: wat een koterij is me dat daar in de Belgradostraat. Bij binnenkomst rook je direct een muffe geur die de dag erna nog in mn kleren hing.

Heb ook wel eens zin na het lezen van die lovende recenties, waar exact zit Alondra ? In de Belgradostraat ? Welek locatie of nr ? Alvast dank....
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Onlangs ook eens binnengewipt bij deze Caribische dame. Dit forum had me ontzettend benieuwd gemaakt. Vooral die lovende recensies trokken me over de streep.

Achter het raam ziet ze er vrij goed uit, maar haar curves vallen niet extreem op. Ze speelt ze niet overdreven uit. Ik was dus nogal verrast toen ik die bolle kont zag toen ze even later naakt voor me stond…

Eens je uitgekleed en opgefrist bent weet de dame als geen ander hoe ze een man in de stemming kan krijgen. Nee, hier word je niet op het bed verzocht om snel een condoom afgerold te zien worden wanneer je nog slap bent. Eens je uitgekleed bent opent Alondra de armen en is het tijd voor een lange erotische knuffel. Uiteraard gaan die handen al snel richting haar bolle Caribische kont en sta je al heel snel staalhard. Daarna werd ik degelijk gepijpt. Al rechtstaand terwijl zij op het bed zat. Persoonlijk heb ik al veel betere pijpbeurten gehad, dus dat vond ik niet uitzonderlijk. Uiteindelijk zag ook ik haar ongeschoren poes (geen bos, maar een kapsel na ca. een week niet te scheren). Ik heb nog getwijfeld, maar ik heb haar niet gebeft, vooral omdat ze zelf geen aanstalten maakte.

Ze heeft inderdaad iets met haar benen tijdens het neuken. Meestal is het achter de ramen klassiek liggend missionaris, maar bij haar gaan die benen alle kanten op. Erna nog cowgirl gedaan, waarin ik uiteraard niet van die kont kon blijven, maar waarin zelf ook graag omhelsd wordt. Daarna volgde er ook een korte kus op de mond, maar heel vluchtig en het vermelden niet echt waard. Finaal nog een doggy-variant en het rubbertje na een vol kwartier gevuld.

Al bij al een zeer degelijke ervaring zonder tijdsdruk, maar voor mij persoonlijk geen herhalingsgevaar. Ik stoorde me aan haar aanmoedigende overdreven zinnen tijdens het neuken (bv. "Ja papi, dat is zo lekker" of iets in die aard). Voor mij voelde het veel meer aan als entertainment. In ieder geval is ze zeker een aanrader en krijg je waarvoor je komt. De dame heeft zeker een lekker lichaam daar mag je ten volle van genieten.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Voetfetish
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vrijdagavond deze zuid Amerikaanse beauty eens bezocht. Komt van de domenicaanse republic wist ze te vertellen en kan perfect Nederlands. Echt een heel knappe dame die goed van oren en poten is voorzien. Echt zoals je cmvan een Latina mag verwachten. Lekker kontje mooie borsten en een knap smoeltje. Eerst even afgetast en rondgewandeld maar echt heel flauw bezetting in vanderdoncktdoorgang en schepenenvijverstraat. Dan maar afgezakt met de moed der wanhoop naar de Belgradostraat en daar dan deze knappe ontmoet. Ze deed teken dat ik eens mocht langsgaan en aangezien ze er knap uitzag de sprong gewaagd. Aan de deur zag ze er nog knapper uit en geen moment meer getwijfeld om binnen te gaan. Ze droeg een rood doorzichtig heel kort kleedje waar je haar rode string doorzag en de witte koordjes hoog opgetrokken zodat je de lekkere rondingen van die Latina kont kon zien 😋Ze was helemaal weg van me en ze noemde me haar bambino. Ze vertelde me dat ze me een heel mooie jongen vond en ik vertelde haar dat het wederzijds was. We frutselden wat met elkaar en deden elkaars kleren uit. Wat ze ook wel plezant vond want ze glimlachte toen ze mijn speelgoed zag. Ziet er aardig uit bambino dat materiaal zei ze me. Ze vroeg of ik me op bed wou leggen en ze deed wijd haar benen open om haar te beffen. Lekker poes om te likken en lekker goed begroeid maar ze smaakte heel fris. Ondertussen was ze bezig met mijn materiaal goed onder handen aan het nemen wat ik wel apprecieerde. Hebben nog een eindje zo doorgegaan tot ik haar vroeg of ze wou dat ze op haar rug mocht liggen en haar poesje verder onder handen nam. Ooohh ja bambino wil je dat doen vroeg ze met een brede glimlach en ik zei haar dat ik haar sap wilde proeven. Ja bambino je mag mijn sap eens proeven lachte ze. Heb haar dan gebeft tot ze het uiteindelijk uitgilde van de pret en haar benen langs alle kanten en bochten zwierde en haar hele lichaam schudde. Ze deed geen initiatief om ermee te stoppen en ze vroeg me of ik het nog eens kon herhalen. Uiteindelijk is ze dan nog eens gekomen en zalig om haar knappe snoetje te zien wanneer ze nog eens komt en ze met haar handen mijn haar langs alle kanten betast en me aan haar poes laat kleven van genot. Wat een geile donder is me dat 😀. Dan gevraagd of ik haar mocht nemen in doggy en dat vond ze prima. Ben dan ook nog op haar gaan liggen zodat ik zicht had op haar knappe gezichtje en dan uiteindelijk klaagekomen. Daarna nog even babbeltje gedaan en lekker nagenieten van de sex om dan nog een lekkere knuffel en kus opnieuw te moeten vertrekken. Deze alondra is zeker een bezoek waard,knappe vrouw en een heel geil ding. Superervaring gehad met haar. Zo zie je maar dat je altijd ergens in een hoekje wel een schatje kan vinden 😉 voor mij is er zeker herhalings gevaar.
Hier zie
 
Terug
Bovenaan Onderaan