Recensie Alsu/Stephanie, Amstelveen (voorheen Amsterdam) 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lonewalker1992

Stamgast
Forumpionier
965
30/06/21
1.189
34
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/6166124-stephanie
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb Alsu nu al zovaak bezocht dat ik de tel kwijt ben en dat komt zelden voor!

Alsu spreekt redelijk Engels dus er is een praatje mogelijk zolang je het maar simpel houdt. Haar ontvangstruimte is prima, al heb ik haar op meerdere locaties bezocht en het was eigenlijk altijd goed voor elkaar. Echter hoop ik dat ze op haar huidige locatie blijft zitten, al was het maar omdat je er alle parkeerruimte hebt en nog gratis ook. Meestal ontvangt ze samen met een andere DVP maar hier heb je geen last van. Ben ook nog nooit een collega wandelaar tegen gekomen.

Dan over Alsu zelf, Alsu is een heerlijke uitziende dame, alles puur natuur en geen plakplaatjes! Hygiëne is altijd dik in orde bij haar, altijd de boel even goed wassen en even spoelen met mondwater. Ik heb eigenlijk vanaf de eerste date al een uitstekende klik met haar waardoor ook het voorspel een feestje is. Dame zoent vol overgave, beffen geniet ze zelf ook van, heerlijk pzc en intiem doet ze lekker actief mee. Oftewel een complete GFE!
 
Ik kreeg een tip van een goede vriend en na de lovende recensies maar een App gestuurd. Dat ging vlot, wel even een selfie sturen als ze daar naar vraagt. Nou ja dat hoort er soms bij tegenwoordig. De buurt is gemakkelijk te vinden. Lees goed wat ze appt als je er eenmaal bent en kijk goed om je heen voor je gaat lopen. Je bent er dichter bij dan je denkt. Gebruik je maps of een navigatie, doe dat dan 2D, zo zie je beter waar je bent en hoe te lopen.

De foto's kloppen, maar wat is het kenmerk van een groothoeklens in fotoapparatuur? Juist, hij overdrijft het perspectief. Een ding waar je dichtbij gaat wordt groter weergegeven. Twee dingen in dit geval, als je begrijpt wat ik bedoel. In werkelijkheid is de tweeling minder indrukwekkend dan op de foto. Zoenen, jazeker maar geen tong. Aanhankelijk is Alsu zeker, maar ook wat afwachtend. Als ze met haar borsten over je borst heen streelt, dan voel je je in de hemel. Lenig, nee dat niet. Missionaris met haar benen op mijn schouders ging hem niet worden. Na afloop nog een tijdje lekker tegen elkaar aangelegen.

Wat mij een beetje stoorde was de nogal aanwezige knoflookgeur. Niet in de woning, maar om Alsu heen. Als ik zelf weet dat ik de volgende dag een date heb dan hou ik daar rekening mee. Wat ik eet bedoel ik.

De sanitaire voorzieningen zijn prima. Schone en droge handdoeken aanwezig. De thermostaat mag alleen wel wat hoger staan. Iets waar Alsu ook over mopperde toen ze uit de douche kwam.

Alles afwegend was het best een prettige ervaring, maar ook een éénmalige.

Edit: bezoek dateert van begin 2020 in Weesp.
 
Ben ook een tijdje geleden bij Alsu geweest. We hadden best wel een klik en ze genoot duidelijk mee. Anaal en vaginaal vingeren en likken, dat was wel geil. Plassen zat in de prijs, en ook veel! Ik vind haar knapper dan op de foto's.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Lieve dame in het verleden bezocht makkelijk bereikbaar telefonisch.
Ze weet hoe ze een man moet bevredigen.
Staat open voor extra's.

Geslaagde sessie gehad als je respect hebt voor haar dan krijg je er wat voor terug.

Ik kan haar wel benaming the Queen of anal geven.

Hoop dat ze snel weer arriveert in het land.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Klaarkomen in mond
  4. Klaarkomen op lichaam
  5. Penismassage
  6. Pijpen deepthroat
  7. Tussen borsten (russisch)
  8. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Al menigmaal bij Alsu geweest, ze is nu helaas al een tijd niet meer in Nederland. Haar inzet wil nog wel eens afhangen van haar humeur en de hoeveelheid stress die ze (in haar priveleven) ervaart. Als ze ontspannen is, dan is het weergaloos en zie je sterretjes. Zit ze minder in haar vel, dan tref je een andere persoonlijkheid die flink minder zin heeft. Niets vreemds natuurlijk, maar daardoor blijft het wel vaak een gokje wat je gaat aantreffen.

Qua lichaam (vind ik) haar goddelijk, geweldige borsten en een heerlijk curvy lichaam, zeker niet mollig, maar ook niet vel over been. Haar favoriete standje is diep en rustig achterlangs, terwijl ze op haar buik ligt. Dit kan ze anaal overigens ook uitstekend hebben.

Hopelijk vindt ze snel haar weg weer terug naar NL!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Haarkleur
Rood
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/6166124-stephanie
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Was aan het kijken welke dames er in Amstelveen zaten en kwam profiel van Stephanie tegen. Foto's, services en prijs zagen er goed uit.

Kon geen bestaande reviews vinden dus Reverse image en telnr check gedaan en deze brachten geen zaken naar boven.

Dus maar de gok gewaagd - en dat viel zeer, zeer goed uit.
- Contact / afspraak via app verloopt soepel
- Ontvangstlocatie is top (A'dam zuid-west)
- Bij binnenkomst tref ik de beauty van de foto's aan - wat heet, in real nog knapper
- Body is lekker zacht, d'r licht hangende melkfabriek is grandioos, achterwerk is zeer goed gevormd

Haar lieve stemmetje en mooie glimlach doet verraden dat dit een GFE gaat worden. Na financiele gedeelte word ik onder de douche gezet waarbij ze je terloops een bekertje listerine overhandigd. Als ik vervolgens haar kamer in loop staan we een tijdje elkaar af te tasten en verdwijnen langzaam jurkje en lingerie.

Ik ga liggen en ze zet een, bij vlagen redelijk diepe, blowjob in. Een van haar natgemaakte vingers gaat plagend door mijn bilspleet. Ballen worden gelikt tot ze nog verder naar onder gaat en een rimpartij inzet :)

Condoom omgeschoven en een aantal standjes doorgelopen. Doggy doet ze ass up - face down 😆

Condoom erafgetrokken en haar gevraagd om blowjob voort te zetten. Ze vraagt me of ik kan aangeven wanneer ik op het punt sta om klaar te komen, ik denk 'jammer dat wordt waarschijnlijk geen CIM' - echter ze wil dit kennelijk graag weten zodat je niet klaarkomt buiten haar mond als ze tussendoor met haar handjob bezig is. Kwam klaar vanuit mijn tenen!

Na afloop nog wat gepraat en met smile van oor tot oor naar buiten gelopen. Dit bezoek blijft nog wel even in mijn kop hangen...

ps: services afzonderlijk waren (in mijn geval) niet de hoogste top, het totale plaatje van companion en uiterlijk van deze sweety die een 'nasty' GFE levert daarentegen wel.
 
Idd in een modern appartement - op 3 minuten rijden van de A10 en gratis parkeren (althans dat hoop ik, heb geen bordje gezien)

sidenote: mijn gedachte "how roestiger het dak, des te natter de kelder" was een extra stimulans om haar te bezoeken. Edoch d'r haar is niet naturel rood vertelde ze mij - desondanks was de kelder gelukkig niet droog.
 
Laatst bewerkt:
Voor alle enthousiaste mannen die er zijn, als ik het me goed herinner, werd ze genoemd als Alsu die een paar jaar geleden geweldige anale service bood. whatsappte haar en kwam erachter dat ze geen anale service meer aanbiedt.
 
Ik ben bij Alsu geweest, en een hele goede ervaring met haar gehad. Ik heb haar niet herkent en ook nu ik de foto's van Stephanie zie zou ik het werkelijk niet vermoeden.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Heerlijke anale avonturen met haar en kiera beleefd destijds....alsu destijds hard in dr kont geneukt terwijl kiera me aan het rimmen was....jammer dat ze geen anaal meer doet...ziet me dus niet meer terug....
 
Laatst bewerkt:
Dus Stephanie = Alsu...vreemd dat er bij mij geen lampje ging branden, ben nl in het verleden al eens bij Alsu geweest.
Zal wel aan mijn krakkemikkige geheugen liggen.

Enige wat ik nog herinner van bezoek destijds is dat ik van CIF optie gebruik had gemaakt (staat zo te zien nu niet meer tussen de opties).
En dat ik Kiera aldaar tegen het lijf liep.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Tussen borsten (russisch)
  7. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Rood
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/6166124-stephanie
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na een afwezigheid van bijna anderhalf jaar is Alsu weer terug in Amsterdam. Onder een andere naam, met een andere nummer en met nieuw fotomateriaal, maar het is haar weldegelijk. Ze is in real life weinig veranderd, heur haar is hooguit wat langer en ze heeft een gezond kleurtje opgedaan in de zon.

Ontvangstlocatie prima op orde, goed bereikbaar, niet poepchique maar ook geen achterbuurt. Goede douche en lekker anoniem.

De sex is nog immer even goed, ze kan veel hebben en een periode celibatair leven heeft haar (voorlopig) bloedgeil gemaakt. Smullen dus! Pijpen leek dieper te gaan dan voorheen en het is echt flink werken om niet te snel op het eind aan te komen. Haar lichaam is nog steeds heerlijk, al komen langzaam maar zeker de eerste puntjes van slijtage in zicht (hoe lang nog voordat die borsten definitief het hoofd erbij zullen laten hangen?).

Ze blijft een aantal weken, gaat daarna weer een tijdje weg, om dan weer met regelmaat terug te komen. Ze zal dus vermoedelijk voorlopig niet meer een heel lange aaneengesloten periode in NL zijn, maar we hoeven haar niet meer zo lang te missen!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Rood
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/6166124-stephanie#overview
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik kan alle positieve reacties en reviews onderschrijven . Wat een amazing lady this is . Echt een top GFE ervaring. Begin nog wat schuchter en rustig omdat wij elkaar nog niet kenden . Na opfrissen in de slaapkamer elkaar staand gezoend . Langzaam en steeds intenser . Haar jurk uitgedaan en ze had een prachtig lila setje aan . Rustig verder en haar langzaam uitgekleed. Haar tepels gelikt mmm . Moest op bed gaan liggen en zij kwam bovenop mij liggen . Zij is niet heel groot maar alle proporties zijn dat wel . Mooie borsten en prachtige billen . Zij begon mij te pijpen , langzaam en met gevoel . Omg dat voelde geweldig. Moest echt mijn best doen om niet te komen . Ze vergeet ook je ballen niet . Daarna haar gebeft en dat kon ze wel waarderen. Ze werd lekker nat . In diverse standjes geneukt waarbij de laatste reverse cowgirl met zicht op de prachtige billen wel heel lekker voelde . Lang daarna nog ineengestrengeld gelegen en gezellig gepraat en geknuffeld. Wat een topper als je van GFE en teder en zacht houd . Stephanie komt met stip in mijn top 3 .
 
Zij zit in Amsterdam . Onlangs weer bij haar geweest . Het is en blijft een schatje. Heel lief en teder . Prachtig gezicht( en ogen) en mooi rood haar . Zij heeft een mooi figuur ( normaal ) en grote borsten en heerlijke kont . Zij hou ook van knuffelen. Hoewel wellicht iets minder magisch dan vorige keer blijft het een aanrader.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/6166124-alsu#overview
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Begin van de middag app contact met haar gehad en kon aan het einde van de middag bij haar terecht. Ik ben vrij zeker dat ze haar apps zelf beantwoord. Bezocht haar op een zaterdag in een discrete straat / appartement niet ver van het centrum van Amsterdam. Zoals de Rudolfo al beschreef een hele lieve en aantrekkelijke dame.

Ik zou haar een paar jaar ouder inschatten dan de 27 op haar website, maar voor mij is dat juist prima. mooi lichaam, flinke borsten en een goed gebruind lichaam. De eerste paar minuten was ze echt verlegen. Ze giechelde toen we naast elkaar op bed zaten. Daarna ging ik douchen.

Toen ik weer bij haar op bed kwamen hebben we elkaars lichaam verkend en begonnen we te zoenen. Ze zoent echt alsof het je vriendin is. Daarna begon ze me oraal te verwennen. Doet ze echt top zc. Na een paar minuten moest ik het stoppen om niet voortijdig een einde aan het feestje te maken. Toen heeft ze me een lekkere olie massage gegeven en kreeg ik toch zoveel zin dat ik haar vroeg oraal verder te gaan. Ik staand voor het bed en zij liggend op het bed. Ze hield hem in haar mond tot ik helemaal klaar gekomen was, waarna ze naar de badkamer ging. en ik me schoon douchte. Blijkbaar was ik toch wat luid geweest (ben ik normaal nooit) dus ze vroeg me bij de volgende ronde iets stiller te zijn

Op zich was er tijd voor een tweede ronde, maar we hebben wat gekletst en mijn eerdere opwinding was wat verdwenen dus na een klein uur haar bedankt en tevreden vertrokken.

Toppertje en ga zeker terug! Voor mij was ze duidelijk meer gfe dan helemaal boven in de recensies stond beschreven.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Rood
Duur van bezoek
45 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Top girl with top services, my favorite at the moment
 
Terug
Bovenaan Onderaan