Recensie Aluana, Leuven 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hei Inov8

Je mag me ook altijd gewoon sturen op whatsapp of telegram als je vraagjes hebt.
Beffen en pzc zijn mogelijk, maar onder voorbehoud. Ik adverteer er liever niet mee, omdat ik eerst de man wil zien en toch een beetje leren kennen. Ik let op hygiëne, veiligheid en vooral ook de sfeer. Ik behoud daarbij ook graag de veiligheid van mijn vaste klanten; zij rekenen er ook op dat ik hier verstandig mee omga en niet zomaar pzc doe.

Veel liefs

aluana
Fijn te zien dat je dit (ondertussen) ook duidelijk stelt in je advertentie.

Het valt me op dat anaal niet meer vermeld staat in je advertentie, ook niet als extra. Behoort dit niet meer tot de mogelijkheden, of is dit ook iets waar je liever niet mee adverteert?

Ik zou je dit inderdaad ook via WA kunnen vragen, maar gaat een beetje voorbij aan het doel van dit forum waar we net nuttige info en ervaringen delen, en vooral aangezien je hier zelf ook actief bent is het wel net zo handig het jou hier te vragen.
 
Fijn te zien dat je dit (ondertussen) ook duidelijk stelt in je advertentie.

Het valt me op dat anaal niet meer vermeld staat in je advertentie, ook niet als extra. Behoort dit niet meer tot de mogelijkheden, of is dit ook iets waar je liever niet mee adverteert?

Ik zou je dit inderdaad ook via WA kunnen vragen, maar gaat een beetje voorbij aan het doel van dit forum waar we net nuttige info en ervaringen delen, en vooral aangezien je hier zelf ook actief bent is het wel net zo handig het jou hier te vragen.

Ja, dat snap ik wel, het nut van dit forum.

Ja, anaal wil ik niet meer mee adverteren maar is wel nog mogelijk. Anaal vingeren is bijna altijd (afhankelijk van de man & het moment) wel mogelijk, en heb ik ook echt graag.

Anale seks is ook afhankelijk van de man, zijn piemel én van het moment. Ik ben momenteel wat aan het uitproberen wat werkt voor mij, want zo extra vragen voor aparte diensten vind ik niet zo leuk en doe ik niet meer nu.

Je betaalt voor mijn tijd, zo zie ik het toch, en wat er gebeurt is wat afhankelijk van waar we beiden zin in hebben en ons goed bij voelen in het moment zelf.

Momenteel maak ik enkel nog onderscheid in prijs tussen de gewone gfe date en een BDSM date. Handelingen die voor mij bij een BDSM date horen, weiger ik tijdens een gfe date wel; soms gaat dat dan enkel over de intensiteit van iets, bvb lichte spanking (gfe) tgo the real stuff (bdsm).

Er is eigenlijk veel mogelijk, maar ik wil daar niet mee adverteren want dat schept die verwachting van 'het moet'.
Ik wil plezier hebben, doen waar we zin in hebben.
 
Je kan er maar achterkomen door het te proberen he mannen ,
Zelf kwam ik op afspraakjes ook eens een ad tegen van een amateurtje ,275 uurtje kamer inbegrepen ,maar ze doet wel waar veel mannen van dromen ,beter 1 goeie van 275 dan 3 slechte van 100 en nee ik ken ons schatje hier niet
volledig akkoord ,kwam er ook eentje tegen bij betaald contact gezocht ,200 voor een uurtje ,maar elke keer een feest ,ben ik blij dat ik tot haar klantjes behoor ,maar ik oordeel niet als ik het niet gehad heb
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Totale kosten (in euro)
600
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Afspraak gemaakt op hotel, je moet op voorhand een storting doen van 100 euro op de 600 euro. Ze was stipt op tijd. Het is het meisje van de advertentie. Girl next door type. Een beetje een zweetgeur maar toch proper in het algemeen. Kussen / tongzoenen is goed. Pijpen met condoom is ok. Seks ook. Heel heel gewone ervaring voor toch een heel dure prijs. Niet voor herhaling vatbaar.
 
Afspraak gemaakt op hotel, je moet op voorhand een storting doen van 100 euro op de 600 euro. Ze was stipt op tijd. Het is het meisje van de advertentie. Girl next door type. Een beetje een zweetgeur maar toch proper in het algemeen. Kussen / tongzoenen is goed. Pijpen met condoom is ok. Seks ook. Heel heel gewone ervaring voor toch een heel dure prijs. Niet voor herhaling vatbaar.

Kleine fact-check:
* Ik heb een cup B (*dramatische zucht bij het lezen van A* - nee hoor, ik ben ok, no worries) en ben 1m72.
* Zweetgeurtjes tijdens het vrijen lijken me best een normaal iets. Als dat echt zou storen, mag je daar altijd iets van zeggen, dat is helemaal ok.
* Elke date is anders. Elke dynamiek is anders. Het is en blijft een wisselwerking tussen twee volwassenen.

Mijn review:
Ik vond het zelf best een ok date met jou. Je was respectvol en aangenaam in de omgang. De berichten gingen vlot, de ontvangst was vriendelijk en de date is goed verlopen. Ik hoop oprecht dat je een betere match vindt!

Veel liefs,
Aluana
 
Kleine fact-check:
* Ik heb een cup B (*dramatische zucht bij het lezen van A* - nee hoor, ik ben ok, no worries) en ben 1m72.
* Zweetgeurtjes tijdens het vrijen lijken me best een normaal iets. Als dat echt zou storen, mag je daar altijd iets van zeggen, dat is helemaal ok.
* Elke date is anders. Elke dynamiek is anders. Het is en blijft een wisselwerking tussen twee volwassenen.

Mijn review:
Ik vond het zelf best een ok date met jou. Je was respectvol en aangenaam in de omgang. De berichten gingen vlot, de ontvangst was vriendelijk en de date is goed verlopen. Ik hoop oprecht dat je een betere match vindt!

Veel liefs,
Aluana
Zonde voor mij dat je zover boven mijn budget zit. Ik wens je alvast veel succes en misschien heb ik in een andere dimensie meer geluk 🍀
 
Terug
Bovenaan Onderaan