WHEM Amal, Den Haag

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wie heeft ervaring met deze dame, ziet er geil uit.

Ik heb ook interesse in deze jonge dame echter vind ik haar prijs wat aan de hoge kant om een gokje te wagen. Er staat nu wel een review op kinky. Mocht iemand haar bezocht hebben dan ben ik erg benieuwd naar jullie ervaring. Ik merk trouwens dat veel dames als marrokaanse adverteren maar dat niet altijd zijn. Altijd lastig om een goede dame te vinden van deze afkomst die ook nog betaalbaar is.
 
Nadat je al betaald had?
Nee, stond buiten moest nog naar binnen. Ik heb nieuws trouwens! Ben binnen geweest een dag later.

Uiteindelijk is het een aardige meid. Ze is echter wel overdreven duur. Ze doet namelijk niks per se beter dan een dvp die de service aanbiedt voor de helft van de prijs.. Daarnaast voor deze prijs verwacht je een geslachtsdeel wat op zn minst niet ruikt naar vis. Helaas was dit wel het geval.

Het is ook niet gemakkelijk aangezien ze veel vet draagt.
Ze spreekt totaal geen Engels. Wel spreekt ze Arabisch en Spaans.
Toch wel iets belangrijks om te weten vooraf
 
Ik heb ook interesse in deze jonge dame echter vind ik haar prijs wat aan de hoge kant om een gokje te wagen. Er staat nu wel een review op kinky. Mocht iemand haar bezocht hebben dan ben ik erg benieuwd naar jullie ervaring. Ik merk trouwens dat veel dames als marrokaanse adverteren maar dat niet altijd zijn. Altijd lastig om een goede dame te vinden van deze afkomst die ook nog betaalbaar is.
Je kan beter naar een privehuis gaan.
Meeste Dames die adverteren zijn spaans, doen zich voor als marokkaans of Arabische. Arabische dames zijn gewild in de vak.

Ik praat Arabisch, stel meestal wat standaard vragen voor de test.
Krijg als antwoord: ben niet Arabisch opgevoed of spreek de taal niet, ben halfbloed. Als je hoort ben halfbloed of je ziet dat in de adv scroll verder naar een andere dame
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan