Recensie Amanda, Brussel (Zuidkwartier) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 111

Wandelaar
Forumpionier
51
30/06/21
94
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/amanda-relaxing-massage-2.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Aan Amanda bracht ik ondertussen mijn tweede bezoek. Amanda is een prachtige rijpere dame. Zij is volledig zoals je haar op de foto's ziet. Ik vind haar heel knap. Qua lichaam zit je natuurlijk niet bij een jonge freule, maar je merkt dat ze zichzelf erg goed verzorgt, en sportief is. Als mijn wandelervaring zich begint op te stapelen tot een zekere sample size, dan denk ik ondertussen wel te concluderen dat je meestal bij oudere dames toch meer kans hebt op een meer onstpannen uur. Ze kiezen bewuster voor het vak, en hebben dikwijls de meeste gêne al verloren. Ze zijn over het algemeen meer matter-of-fact over de uitwisseling van geld voor diensten.

Het appartement waar ze ontvangt is heel netjes. Ze heeft een propere douche, aparte masseer-ruimte en uiteraard een slaapkamer. Het appartement is gelegen in het Zuid-kwartier, op vijf minuutjes van het station. Op zich is er wel parkeerplaats in de buurt, maar Brussel blijft Brussel: op sommige momenten van de dag is het daar een verkeerskatastrofe. Vandaar is het wel ernstig te overwegen van de trein te nemen. De buurt is misschien wel niet de veiligste 's avonds, maar overdag is er zeker geen enkel probleem. Ze vraagt om een uur voor de afspraak nog een SMSje ter bevestiging te sturen. Bij de eerste afpraak krijg je ook niet meteen het juiste adres, maar eerste de buurt, dan het adres.

Ze bied verschillende formules aan, maar haar topper is een half uur massage + een half uur de slaapkamer. Zij is een gediplomeerde masseuse en bied een heerlijke, diepgaande massage aan. Heel wat anders dan het halfslachtig gewriemel dat je van sommige andere dames krijgt. Elk onderdeel van je lichaam wordt onder handen genomen. Vraag je de "harde" massage, dan zal je het geweten hebben!

In de tweede helft volgen dan de esbattementen op de slaapkamer. Het is een echte GFE. Kussen, pijpbeurt, beffen, seks in alle standjes die je maar wilt... Ook voor de social time doet ze heel erg haar best, hoewel ze het Engels niet volledig machtig is. Je krijgt echt het gevoel dat je bij een warm persoon terecht komt.

Aangezien twee keer vrijen op een uur er bij mij meestal niet inzit vind ik dit een heel geslaagde formule. Je kan de massage ook overslaan, da's maar hoe je afspreekt.

Je leest het, wat mij betreft een aanrader.
 
Bedankt voor de reactie. Heb er twee jaar geleden eens een massage van gekregen. Toen was er volgens haar nog geen sprake van sex. Dus ik wil beide wel eens ervaren
Massage was heel goed. En de handjob was ook zoals t moest zijn.

Qua fysiek en karakter kan ik ben ik akkoord met bovenstaande omschrijving
 
Aan Amanda bracht ik ondertussen mijn tweede bezoek. Amanda is een prachtige rijpere dame. Zij is volledig zoals je haar op de foto's ziet. Ik vind haar heel knap. Qua lichaam zit je natuurlijk niet bij een jonge freule, maar je merkt dat ze zichzelf erg goed verzorgt, en sportief is. Als mijn wandelervaring zich begint op te stapelen tot een zekere sample size, dan denk ik ondertussen wel te concluderen dat je meestal bij oudere dames toch meer kans hebt op een meer onstpannen uur. Ze kiezen bewuster voor het vak, en hebben dikwijls de meeste gêne al verloren. Ze zijn over het algemeen meer matter-of-fact over de uitwisseling van geld voor diensten.

Het appartement waar ze ontvangt is heel netjes. Ze heeft een propere douche, aparte masseer-ruimte en uiteraard een slaapkamer. Het appartement is gelegen in het Zuid-kwartier, op vijf minuutjes van het station. Op zich is er wel parkeerplaats in de buurt, maar Brussel blijft Brussel: op sommige momenten van de dag is het daar een verkeerskatastrofe. Vandaar is het wel ernstig te overwegen van de trein te nemen. De buurt is misschien wel niet de veiligste 's avonds, maar overdag is er zeker geen enkel probleem. Ze vraagt om een uur voor de afspraak nog een SMSje ter bevestiging te sturen. Bij de eerste afpraak krijg je ook niet meteen het juiste adres, maar eerste de buurt, dan het adres.

Ze bied verschillende formules aan, maar haar topper is een half uur massage + een half uur de slaapkamer. Zij is een gediplomeerde masseuse en bied een heerlijke, diepgaande massage aan. Heel wat anders dan het halfslachtig gewriemel dat je van sommige andere dames krijgt. Elk onderdeel van je lichaam wordt onder handen genomen. Vraag je de "harde" massage, dan zal je het geweten hebben!

In de tweede helft volgen dan de esbattementen op de slaapkamer. Het is een echte GFE. Kussen, pijpbeurt, beffen, seks in alle standjes die je maar wilt... Ook voor de social time doet ze heel erg haar best, hoewel ze het Engels niet volledig machtig is. Je krijgt echt het gevoel dat je bij een warm persoon terecht komt.

Aangezien twee keer vrijen op een uur er bij mij meestal niet inzit vind ik dit een heel geslaagde formule. Je kan de massage ook overslaan, da's maar hoe je afspreekt.

Je leest het, wat mij betreft een aanrader.
Ik heb deze dame intussen ook al enkele malen bezocht. Ik kan maar bevestigen wat hier geschreven wordt. Foto's zijn 100% correct, what you see is what you get, dus een wat oudere maar goed verzorgde dame. Haar profiel klopt volledig, zelfs haar leeftijd. Alle normale zaken staan op haar menu (TZ, NMC, beffen,...) en een uur duurt er echt 60 minuten (zelfs langer). Een absolute aanrader als je ze niet per se piepjong en graatmager wil hebben.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren voor de eerste -maar zeker niet laatste- keer bij deze mooie latina geweest.
Van de berichten hierboven is geen woord gelogen, een super sympatieke dame met betoverend mooie zwartomlijnde ogen waarmee ze je indringend en verleidelijk tegelijk aankijkt terwijl ja haar neukt... mmmmh :)
Ik had ook het 1-uur pakket met 30min stevige massage en 30min alles-erop-en-eraan op bed genomen. Enige probleem was dat ik door vermoeidheid en de hitte maar moeilijk tot mijn hoogtepunt kwam, maar Amanda heeft uiteindelijk alles uit de kast gehaald om me voldaan weer naar huis te laten gaan.
Querida Amanda, gracias de nuevo por la gran sesión!
 
Je zal er wat extra kilo's en jaren mogen bijtellen maar ik was wel heel tevreden van de massage. Was op tafel met hp. Hoe de erotische versie op bed is weet ik niet

De foto's op Redlights zijn vrij recent en geven een correct beeld:


Voor dezelfde prijs kan je één vol uur met haar in bed. Daar ga ik voor en dat is top!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan