WHEM Amanda, Den Bosch

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben verschillende keren bij Amanda geweest, prima ervaringen iedere keer.

Foto's geven een goed beeld, afspreken gaat soepel (via email), nette ontvangstlocatie, geen parkeerproblemen.

Geen girlfriend experience, wel vriendelijk, en ze pijpt heerlijk diep.
 
Ik ben verschillende keren bij Amanda geweest, prima ervaringen iedere keer.

Foto's geven een goed beeld, afspreken gaat soepel (via email), nette ontvangstlocatie, geen parkeerproblemen.

Geen girlfriend experience, wel vriendelijk, en ze pijpt heerlijk diep.
Ontvangt ze echt prive of in een club/privehuis ? Het is toch geen emotieloze plank of wel ? Ben aan het twijfelen om afspraak te maken haha
 
Ontvangt ze echt prive of in een club/privehuis ? Het is toch geen emotieloze plank of wel ? Ben aan het twijfelen om afspraak te maken haha
Ja, prive, in haar woonkamer.

Ik heb alleen pijpdates met haar, en volgens mij spreekt ze ook alleen af voor relatief korte dates, dus verwacht geen spetterende GFE van twee uur.

Emotieloos zou ik het niet noemen, ze is vriendelijk en lijkt het werk niet met tegenzin te doen.
Ontvangt ze wel netjes?
En is ze ook allleen? Heb wel eens gehad ergens lekker bezig te zijn er in een x iemand thuis kwam
Erg netjes ja.

En of ze alleen is... ik heb nooit de indruk gehad dat er iemand anders aanwezig was, maar ik heb natuurlijk niet haar hele huis doorzocht.
 
Ontvangt in een woonwijk, date is in haar huiskamer op de bank (althans toen ik haar bezocht).
Verder niemand aanwezig.
Voor een korte date prima, maar zoals hierboven al een paar keer gezegd: verwacht geen GFE of uitgebreide date van een uur.
Hygiëne okay, maar houd niet over.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan