Recensie Amanda, Pieter Vanderdonckt 17, linkse raam 1,00 ster(ren)

  • Onderwerp starter Voormalig lid 3744
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
V

Voormalig lid 3744

Guest
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Net een bezoek gebracht aan deze 20 jarige griet uit Hongarije. Enorm slechte ervaring. 2 seconden letterlijk 2 seconden blowjob. een stem om 'te zeggen wat is daarmee mis. Heel ambulant doen. Na 6 minuten had ik gezegd het is ok. Laten we stoppen. Nog voor ik mijn broek aanhad. zet ze de gordijn open. Sorry maar dat gaat erover. Toen was voor mij de maat vol. Blijkbaar vind ze dat normaal want ze wou dan nog een klapje doen. Nooit meer. Slechtse besteding ooit
 
Deze dame vanavond opnieuw opgemerkt nu niet meer in glazen straatje zelf maar iets verder in de Pieter vanderdonctdoorgang ziet er wel knap uit. De verleiding is groot om haar toch eens net de tijd te bezoeken. Heeft er iemand meer ervaring(en) met deze jonge dame? zei me dat ze van Roemenië komt? Ze was crazy van mijn uiterlijk vertelde ze en wou me opnieuw kost wat het kost binnen krijgen lol 😂 en toen er andere mannen gingen vragen om binnen te mogen schudde ze met haar hoofd en haar vingertje en riep ze no no no en ze wees naar me en roepte I want him lol 🤣🤣
 
Bonita ook al 2 keer bijgeweest. Geeft normal service. Bij Bonita ga ik echt wel om haar mooi snoetje en haar killersbody. Vanessa wat mij betreft ook heel knap snoetje en mooi lichaam. Bonita geef ik een 9,5 voor haar mooi overkomen, Vanessa een 9, maar ik ga echter liever naar vanessa, omdat ik er een betere klik mee heb, van Bonita heb ik meer het bandwerkgevoel en ze geeft ook soms een subtiele tip van, jongen je mag gaan klaarkomen 🤣, begrijp je wat ik wil zeggen? En bij Vanessa heb ik dat nog niet gehad, die laat je lekker lang doen zonder van die hintjes en zeker als je haar hard aan het pompen bent in doggy, je voelt dat ze er ook van geniet en ze smeekt er bijna om, je ziet dan ook haar ogen fonkelen en draaien als je voorstelt: can we do doggy? 🤣🤣🤣
 
Mij vandaag toch laten vangen aan deze Hongaarse, omdat het voor de middag kalm was en er nog niet veel meisjes aanwezig waren. Ze spoort inderdaad niet, of ze zit high achter haar venster... Net zoals bij de eerste recentie, 70 euro betaalt voor PZC, en enkele standjes, maar dat bleek dus inderdaad 5 seconden pijpen, en dan condoom erover en max 5 minuten neuken. Ik was mij nog aan het aankleden als inderdaad het gordijn al weer open ging, want mijn "time was up". Het was gelukkig niet druk op straat, maar blij was ik er niet mee... Deze dus nooit meer.
 
Ai ai ai dat is natuurlijk minder goed nieuws. Bij deze zijn we dus maar nog eens gewaarschuwd! Bedankt voor uw recensie swinger! Volgende keer beter, probeer eens Vanessa of stella, Vanessa zit overdag en stella in de nacht, daar ga je veel beter bij varen of antonia ook in de nacht in schepenvenvijverstraat alle 3 te vinden. Tzijn naar tips dat ik geef e 😉. Bonita is ook n'en aanrader. 😉
 
Haar r gisteren opnieuw zien staan, zat echt heel weinig volk en van hetgeen er stond was zei toch wel qua looks echt mijn ding mooi echt prachtig gezichtje en mooie body knap kontje en die benen echt niet normaal, maar ja heel heel heel speciaal geval, echt spijtig want denk moest ze goede service geven ze echt tot de toppers van Gent zou behoren, ze heeft er alkezins de looks voor. Spijtig dat ze dit dan zelf niet door heeft of zou ze echt zo naïef en dom zijn?
 
Ik ben er al bij geweest. En bij het onderhandelen haar de vragende partij laten zijn. En nadruk leggen en herhalen dat het 'goed' moét zijn of dat je moeilijk gaat doen. En zo is het deftig voor een kleine prijs... voor een lolita-typetje.
 
Ze is al meerdere keren achter me aan komen lopen op straat en bijna smekend gevraagd om binnen te gaan, maar iets houd me om een of andere reden buiten, ze heeft nochtans wel iets Amanda. Heeft een mooi gezichtje en haar lichaam is ook wel heel knap. Was de service echt deftig?
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Anders
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Veel woorden wil ik 'er' niet aan vuil maken :poop:

Tegen (véééééééééél) beter weten in, heb ik haar dan toch een tweede maal bezocht.
Maar het was nog een veel grotere ramp dan de eerste keer.

Je steekt beter je geld in brand,
In deze koude tijden heb je er dan nog iets aan.

Helaas is het niet mogelijk 0 sterren te selecteren.
 
Veel woorden wil ik 'er' niet aan vuil maken :poop:

Tegen (véééééééééél) beter weten in, heb ik haar dan toch een tweede maal bezocht.
Maar het was nog een veel grotere ramp dan de eerste keer.

Je steekt beter je geld in brand,
In deze koude tijden heb je er dan nog iets aan.

Helaas is het niet mogelijk 0 sterren te selecteren.
Dit snap ik nu echt niet peter. Waarom je er nog een tweede keer bent bijgeweest. Echt ongelooflijk. Waarom dan dit nut van dit forum? Iedereen zegt dat ze slechte maar dan ook keislechte service geeft waar jezelf al de dupe van bent geweest, en dan ga je er nog een tweede keer langs? Ze zal u nogal uitgelachen hebben toen ze u misschien verkende, want ik denk dat ze u wel zal hebben herkent, want ik denk dat ze waarschijnlijk nog geen 3 klanten per dag heeft. Je ziet al vanop meters afstand dat ze echt knettergek is, maar dat is ze echt e. Welke normaale dame gaat nu haar frivole delen tonen aan sommige wandelaars. Als ze zo'n dingen al doet om klanten te kunnen lokken,scheelt er echt wel iets in da koppeke van haar. Bij haar zit er geen vijs los maar een ganse doos! Aan alle andere wandelaars nogmaals, het bezoeken niet waard dus. Daarbij er zijn nog genoeg interessante dames over toch om nog te bezoeken? Denk maar aan vanessa,Rebecca, alondra, Elizabeth... Noem maar op.
 
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Maandagavond nog eens in Gent langsgegaan. Paar toertjes gedaan, waren er een paar waar ik wel zin in had. Kon niet goed kiezen.
Toen ik Amanda in grijs shortje en topje merk Victoria Beckham trok ze haar shortje wat naar beneden wat de glimp van de bovenkant van haar poes toonde en ze lachte eens ondeugend. Toch verdergegaan en bij een volgende passage toonde ze haar linker borst. Kleine puntige tetjes met een lekkere tepel erop.
Dan maar binnengegaan. Foute keuze.
Ze kwam vrolijk en beetje gek over. ik gaf haar 50 euro. 50 was goed voor een kwartiertje zij ze onmiddellijk. Ze begon een beetje met men lul te spelen en condoom erover en begon beetje te pijpen.
Ze stelde dan voor om 50 extra te betalen om te pijpen zonder condoom. Na even wat praten kon dit till the end en tijd werd half uurtje. Ok.
Nadat ze haar 50 euro had, trok ze het condoom eraf en stopte hem in de mond. Veel minder enthousiasme. Klagen en zagen dat ze moe was, dag en nacht werken. heel de dag geen klant gezien. nu s avonds te moe... na nog geen 2 minuten pijpen (inclusief gezaag) zegt ze dat ze helemaal niet graag pijpt. Of ik wou extra betalen voor neuken zonder? Neen daar was ik niet in geinteresseerd. Oh maar dat deed ze ook niet hoor, was maar om te lachen...
Enfin, kutervaring (pun not intended)
Bij het aankleden paar keer aan me gevraagd of ik ok was. Neen tuurlijk niet. NEVER AGAIN!!
100 euro kwijt voor nog geen halve BJ en na 15 min buiten
Te mijden heren!!

Ik geef niet makkelijk slechte ervaringen mee. Iedereen kan al eens een slechte dag hebben. Soms is er geen klik die er voor anderen wel is. Maar als het de spuigaten uitloopt (again, pun not intended), had ik ook liever op voorhand een waarschuwing om geen geld te verliezen voor niks.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
dit meisje is het slechtste van Gent, denk ik. Ze heeft hier al verschillende recensies, allemaal even slecht.

Ik ben nog nooit bij haar geweest, maar uit haar gedrag blijkt meteen dat ze gek is, ze wekt geen vertrouwen.

Ze wisselt vaak van plaats, wees voorzichtig.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Maandagavond nog eens in Gent langsgegaan. Paar toertjes gedaan, waren er een paar waar ik wel zin in had. Kon niet goed kiezen.
Toen ik Amanda in grijs shortje en topje merk Victoria Beckham trok ze haar shortje wat naar beneden wat de glimp van de bovenkant van haar poes toonde en ze lachte eens ondeugend. Toch verdergegaan en bij een volgende passage toonde ze haar linker borst. Kleine puntige tetjes met een lekkere tepel erop.
Dan maar binnengegaan. Foute keuze.
Ze kwam vrolijk en beetje gek over. ik gaf haar 50 euro. 50 was goed voor een kwartiertje zij ze onmiddellijk. Ze begon een beetje met men lul te spelen en condoom erover en begon beetje te pijpen.
Ze stelde dan voor om 50 extra te betalen om te pijpen zonder condoom. Na even wat praten kon dit till the end en tijd werd half uurtje. Ok.
Nadat ze haar 50 euro had, trok ze het condoom eraf en stopte hem in de mond. Veel minder enthousiasme. Klagen en zagen dat ze moe was, dag en nacht werken. heel de dag geen klant gezien. nu s avonds te moe... na nog geen 2 minuten pijpen (inclusief gezaag) zegt ze dat ze helemaal niet graag pijpt. Of ik wou extra betalen voor neuken zonder? Neen daar was ik niet in geinteresseerd. Oh maar dat deed ze ook niet hoor, was maar om te lachen...
Enfin, kutervaring (pun not intended)
Bij het aankleden paar keer aan me gevraagd of ik ok was. Neen tuurlijk niet. NEVER AGAIN!!
100 euro kwijt voor nog geen halve BJ en na 15 min buiten
Te mijden heren!!

Ik geef niet makkelijk slechte ervaringen mee. Iedereen kan al eens een slechte dag hebben. Soms is er geen klik die er voor anderen wel is. Maar als het de spuigaten uitloopt (again, pun not intended), had ik ook liever op voorhand een waarschuwing om geen geld te verliezen voor niks.
Deze amanda is te mijden! Heeft al op verschillende adressen gewerkt. Lees aub al de recensies door. Dan kan dit verholpen worden. Daarvoor dient deze site. Ze heeft waarschijnlijk al drie topics op verschillende adressen. Ze is knettergek. Aan mij heeft ze haar poes ook al eens getoond. Ze vraagde me zelfs om ze te kussen aan haar deur??? Die meid is helemaal nuts 🤪 lol. Ze vertelde me ook dat ze nuts 🤪 is van mij en ik vertelde haar dat ze zo zit is, gelijk een achterdeur.
 
Deze amanda is te mijden! Heeft al op verschillende adressen gewerkt. Lees aub al de recensies door. Dan kan dit verholpen worden. Daarvoor dient deze site. Ze heeft waarschijnlijk al drie topics op verschillende adressen. Ze is knettergek. Aan mij heeft ze haar poes ook al eens getoond. Ze vraagde me zelfs om ze te kussen aan haar deur??? Die meid is helemaal nuts 🤪 lol. Ze vertelde me ook dat ze nuts 🤪 is van mij en ik vertelde haar dat ze zo zit is, gelijk een achterdeur.
En hoe leg je de link Amanda op een ander adres? Heb zelfs gezocht naar een thread alvorens mijn slechte ervaring te posten en niet gevonden.

dit meisje is het slechtste van Gent, denk ik. Ze heeft hier al verschillende recensies, allemaal even slecht.

Ik ben nog nooit bij haar geweest, maar uit haar gedrag blijkt meteen dat ze gek is, ze wekt geen vertrouwen.

Ze wisselt vaak van plaats, wees voorzichtig.


Tegen mij zei ze van Roemenie / Bucharest te zijn.
 
Ze weet zelf niet van waar ze is lol 😂. Heb haar al twee keer gevraagd en de ene keer is ze van Roemenië boekarest en de andere keer van Hongarije Boedapest. Heb haar dan bij haar haar genomen en gevraagd of ik er zo dom uitzie. Ze vertelde mij dat ik moest binnen komen en dat ze mij zou vertellen vanwaar ze echt zou komen terwijl ze me aan het Pijpen was. Ik heb haar gezegd dat ze in het zottekot thuishoort en ze toonde me haar foef al lachen en ze zei me dat ze zo helemaal warm was. Die is knettergek. Ga er nooit binnen.

Met een klein beetje inleving merk je al aan de deur dat daar iets aan scheelt. Van uiterlijk is ze helemaal mijn ding en moest ze goede service geven was ik al meerdere keren geweest. Maar na een paar keer een gesprek met haar te hebben gehad heb ik gemerkt dat ze nuts 🤪 is. Ze vertelde me dat het door mij kwam, dat ze haarzelf niet meer is als ze mij ziet lol 😂
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan