Recensie Amanda (Roe), Antwerpen, Villa Tinto 3 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kladderadatsch

Stamgast
Forumpionier
393
02/07/21
577
39
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze Amanda was heel populair geworden vlak voor de epidemie. Daarna is ze via Redlights gaan ontvangen, maar nu is ze dus helemaal terug in Villa Tinto nummer 11!

Amanda is een brunette met lang haar, die iets matuurder is. Ze is rond de 30, schat ik.

Amanda is echt zo'n vrouw die tijd voor je neemt. Voor én na de seks kan er een uitgebreide babbel vanaf.

Tijdens het verkennen van elkaars lichaam likte ze aan mijn oren, mijn tepels, streelde ze me overal. Ik deed hetzelfde bij haar en dat liet ze, gelukkig, gewillig toe :)

Pijpen kan ze heel lekker. Neuken ook, en dat heb ik dan ook in een aantal variaties op missionaris gedaan. Haar benen rond mij, dan naast mij en ten slotte bijna in haar nek gevouwen. Ze liet het allemaal lekker toe en ik kwam dan ook met veel kracht en diep in haar poesje - met condoom - klaar.

Topper!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Villa Tinto raam 11 voor mij persoonlijk ik vind het binnen een kutkamer zeer jammer anders zou ik amanda heel vaak bezoeken.
theo
 
De kamers in VT zijn zuiver, modern en in orde, maar ze zijn niet bepaald romantisch of smaakvol ingericht. De meisjes kunnen daar niets aan verhelpen. Het zou jammer zijn om een toppertje niet te gaan bezoeken, omwille van haar kamer. Persoonlijke mening he.
 
Volgens mijn informatie zou Amanda heel deze week nog dubbele shifts doen. Mij heeft ze dit zondag verteld. Dus mogelijk is ze van gedacht veranderd.
 
Dan was je info niet juist. Rond 21u stond ze maandag weer op VT4.
Spijtig was ik dan al bij een ander geweest die me maar matig beviel.
Had liever Amanda genomen??.
Blijkbaar is ze af en toe wispelturig in wat ze doet (vrouwen, hé).
Weet niet of ze de ganse week nog in de avond werkt.
Iemand die het weet??
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze dame gaf mij het gevoel dat de hobby alle tijd en geld waard is dat ik er aan besteed.
Na ik mijn tweede rondje deed stond ze voor haar raam. Amanda, wat een mooi verschijning. Knap, uitdagend en uitnodigend tegelijkertijd.
Tegen zoveel sexappeal was ik niet bestand. Ik liep naar binnen en direct voelde ik de befaamde klik.
De sex was meer dan prima, haar lijf was meer dan perfect. Heerlijke borsten, een zalige gave huid en een heel lief en iets sexy gezicht en ogen waar je letterlijk in kan verzinken. Wat een genot. Eerst de dame boven op mij, langdurig werd ik bereden. Daarna werden de rollen omgedraaid en kwam ik boven. Ik werd geiler en geiler van het aanschouwen van haar fraaie gezicht. Ik bonkte dieper en dieper in haar heerlijke doos. En nadien op z'n hondjes geëindigd.
Amanda, ik denk dat ik snel weer terug kom!!!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik had Amanda al langer op het oog maar het heeft lang geduurd voor ik ook echt bij haar ben binnen gegaan. En die eerste keer (toen voor 50 euro) is mij zo goed bevallen dat ik intussen (2 weken terug) maar eens wat meer tijd en geld in haar heb geïnvesteerd.

Amanda is echt een prachtige vrouw. Zeer mooi gezicht en mooi lichaam. En in de omgang is ze zeer spontaan. Voor de seks is er tijd voor een gesprekje, na de seks eveneens. En geen enkel moment lijkt ze op de klok te kijken.

De daad zelf is ook zeker de moeite waard. Ook hier neemt ze rustig haar tijd en levert ze geen haastwerk af. Pijpen doet ze zeer goed en het verdere intieme met veel gevoel.

Eigenlijk kan ik weinig meer zeggen. Mijn ervaringen bij Amanda horen bij de beste die ik al heb meegemaakt in het SKW. Mij gaat ze zeker nog terugzien.
 
Jammer dat ik enkel 's avonds in skw kom, denk ik soms.
Haar spontaniteit en service mag je top noemen. Enkel voor haar zou ik eens de dagsfeer gaan opsnuiven.
Indien zij 's avonds zou werken, leefde ik allang onder de brug wegens 'bankroet' door te vele bezoekjes...
Het is zeker tijd dat je eens in de dag wandelt om Amanda te bezoeken, want op haar eigen manier is deze dame een puur juweeltje!
En het is nu toch het ideale weer om onder een brug te slapen;)
 
Ik dacht haar gisteren, omstreeks 18u, gezien te hebben in Gent ( in de Pieter Vanderdoncktdoorgang, rechtse ramen). Tijdens het weekend moet ik terug in Gent zijn en zal, indien tijd, even checken ... tenzij iemand ze gezien heeft in het SKWA of meer weet ...
[h2][/h2]
 
Amanda heeft me toen ze vertrok gezegd dat ze lang weg zou blijven. Het zou zo maar een half jaar kunnen duren. Onlangs heeft ze nog laten weten voorlopig nog niet terug te komen, maar verzekerde me ook dat ze wel terug zou komen, en me het zou laten weten wanneer ze terug komt. Dus ik ben wel benieuwd of ze daadwerkelijk in Gent actief zou zijn.
 
Ik had niet verwacht dat Amanda me alles zou zeggen. Maar ze zei me dat ze lange tijd niet terug naar België zou komen. Ik had dan ook zeker niet verwacht dat ze,daadwerkelijk daar zou werken. Heb je misschien ook het exacte adres. Misschien moet ik dan toch eens een verdere reis gaan maken. Maar het zou me ten zeerste verbazen mocht ze echt in Gent werken momenteel.
 
Laatst bewerkt:
Heb het kaartje van Gent eens bekeken.
Ze moet volgens mij in het Glazen Straatje zitten in de 3R of 9L.

Ik vraag me ook af waarom iemand vanuit Antwerpen naar Gent zou gaan. Ik liep daar omstreeks 15u alleen in het Glazen straatje.
Of ze daar blijft is een vraag waarop alleen zij kan antwoorden. Heel vrolijk keek ze niet, alleen een flauw lachje.
Dit kan natuurlijk komen omdat ze mij zag ...
 
Denk Amanda nu echt, dat ze in Gent beter kan verdienen? In Antwerpen had ze toch haar vaste klantjes, die vaak lang in haar kamer verbleven!
Dat denkt Amanda zeker te weten niet. Amanda weet maar al te goed dat ze over haar inkomsten in Antwerpen niet te klagen had, juist door het grote aantal vaste klanten. Als ze al daadwerkelijk in Gent werkt, zullen daar dus andere redenen voor zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan