Recensie Amarante, Genk/ Hasselt / Maasmechelen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

Bangbang

Newbie
Forumpionier
15
27/07/21
17
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Anders
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/wegens-gezond-verstand-geen-dates-tot-mei-sterkte-iedereen.html
Totale kosten (in euro)
350
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Prachtige meid, geweldige service en knap penthouse . Vijf sterren! Dikke pluim
 
Lijkt me een knapperd. Maar 250 euro is net wat van het goede teveel. Voor 180 of 200 euro heb ik soortgelijke meiden Chloe Zoutleeuw of Natacha Schoten.en dat is ook echte GFE
 
Die chloe lijkt me niet slecht maar ze heeft zo van die opgespoten lippen . Daar hou ik niet van. Geef me maar een natuurlijke vrouw . Maar over smaak en uiterlijk kunnen we moeilijk gaan discussiëren . Ieder zijn ding anders zou de wereld maar een saaie plek zijn. Nog veel wandelplezier ?
 
Maar nu ik er toch ben, waar ontvangt ze nu? Hasselt? Genk? Maasmechelen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ken de dame in kwestie niet.....maar iemand die ik ken heeft haar 10 jaar geleden al bezocht. hij zegt me dat ze nog maar een schim is van wat ze ooit was. eens plus de 30 gaan ze natuurlijk allemaal wat achteruit, vandaar dat ik liever meiden date tussen 18 en 27. Ik wou haar wel eens bezoeken maar leeftijd en prijs in acht genomen is dat wel een beetje aan de dure kant. Moest ze nu 18 zijn en onervaren (lees strak) dan klets ik er met plezier 300 of meer per uur tegenaan.
 
Man , moet jij een bril dragen? Die meid is in de Fleur van haar leven. Veel heviger dan veel 18 jarige ooit zullen zijn. En gepassioneerder ook. Ga er eens heen en oordeel dan ? Je zal snel van mening veranderen.

En geloof me. Haar kutje is nog lekker strak hoor: dat heeft ook niet altijd met leeftijd te maken. Heb vrouwen van 45 in mijn bed gehad die nog lekker strak waren. Wat een onzin hier op dit forum ? wandel eerst , oordeel dan
 
Ik ken de dame in kwestie niet.....maar iemand die ik ken heeft haar 10 jaar geleden al bezocht. hij zegt me dat ze nog maar een schim is van wat ze ooit was. eens plus de 30 gaan ze natuurlijk allemaal wat achteruit, vandaar dat ik liever meiden date tussen 18 en 27. Ik wou haar wel eens bezoeken maar leeftijd en prijs in acht genomen is dat wel een beetje aan de dure kant. Moest ze nu 18 zijn en onervaren (lees strak) dan klets ik er met plezier 300 of meer per uur tegenaan.
Ik ken de dame in kwestie wel, het is nog altijd een topperke
 
Ik ken de dame in kwestie niet.....maar iemand die ik ken heeft haar 10 jaar geleden al bezocht. hij zegt me dat ze nog maar een schim is van wat ze ooit was. eens plus de 30 gaan ze natuurlijk allemaal wat achteruit, vandaar dat ik liever meiden date tussen 18 en 27. Ik wou haar wel eens bezoeken maar leeftijd en prijs in acht genomen is dat wel een beetje aan de dure kant. Moest ze nu 18 zijn en onervaren (lees strak) dan klets ik er met plezier 300 of meer per uur tegenaan.
Je kent iemand die, inmiddels van afstand na 10 jaar jouw een mening in de mond legt die je nu hier neerpent als zijnde waarheid zonder dat je haar kent?Lijkt erop dat je nu bewust iemand wilt krenken/afkraken?
Niet netjes en dan druk ik mezelf diplomatiek uit. :cautious:

Zou zeggen bezoek haar eens en meld dán je opgedane ervaringen eens, vermoedelijk verander je dan van mening.
Hoewel ik betwijfel of je zelf veel ervaring hebt opgedaan aangezien je onervaren/18 jaar en strak als 1 en hetzelfde ziet, mocht je willen, is namelijk in de praktijk echt heel anders en ja, ik spreek uit ervaring. :sleep:
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Anders
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/profiel/amarante
Totale kosten (in euro)
350
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag eindelijk, na een aantal misgelopen/gecancelde afspraken toch weer een afspraak met deze schone jongedame weten te volbrengen.
Lang geduld voor moeten oefenen maar was het zeker weten waard.
Allereerst mijn complimenten voor haar ontvangst locatie, die is echt super. Wat verder weg/niet naast mijn deur helaas maar weerhoudt me verder niet. ;)
Weerzien/ontvangst was zeer prettig, beiden blijkbaar blij elkaar weer te zien, lange en sensuele tongzoen bij het verlaten van de lift, leuke binnenkomer dus.
Amarante is, in mijn optiek, er alleen maar mooier op geworden, op en top vrouw, supersexy en helemaal echt. Voor wie denkt dat vrouwen van 30 afgeschreven zijn........., get a life, of een bril, Amarante is mooi, slank en superfit, geil ook maar daar kom ik zo nog op. ?
Hadden de tijd dus eerst ff bij gekletst en wat gedronken, toen rondleiding door penthouse gehad (wat deels de verhoging van haar uurtarief verklaart) en toen op de bank begonnen om elkaar op te vrijen. Houden allebei van tongzoenen, dat is wel duidelijk en dat doet ze graag en goed, eigenlijk precies zoals ik dat het liefst heb, afwisselend en sensueel. ?
Tijd om ons te verplaatsten naar de slaapkamer, daar verder gegaan elkaar op te geilen en elkaar oraal verwend, pijpen doet ze super, net als zoenen afwisselend en sensueel, soms diep, soms plagend. Ballen werden lekker meegenomen en ook m'n sterretje werd sporadisch geraakt, wellicht per ongeluk? Hoe dan ook, ik stond al op knappen dus m'n aandacht weer op haar mooie poesje gericht, haar met tong en vingers goed verwend totdat ze echt drijfnat was en klaar voor het echte werk.
Helaas geen heel repertoire aan standjes af kunnen werken, daarvoor kwam ik te snel, zéker voor mijn doen want meestal duurt het veel langer. Maarja, tijd bleek ook omgevlogen dus alleen nog tijd voor een gezamenlijke douche en uitgebreide afscheids zoenpartij.
Weet 1 ding zeker, bij leven en welzijn zal ik haar nog zo vaak mogelijk gaan bezoeken, zoals zij ijn er weinig en ja, dat kan ik weten inmiddels.

Amarante........, je bent een topper en blijft dat, ongeacht wat anderen zeggen/schrijven of menen te weten.
Tot de volgende keer, kletsen we iets minder en gaan we voor de "dubbel". ???
 
Ik ken de dame in kwestie niet.....maar iemand die ik ken heeft haar 10 jaar geleden al bezocht. hij zegt me dat ze nog maar een schim is van wat ze ooit was. eens plus de 30 gaan ze natuurlijk allemaal wat achteruit, vandaar dat ik liever meiden date tussen 18 en 27. Ik wou haar wel eens bezoeken maar leeftijd en prijs in acht genomen is dat wel een beetje aan de dure kant. Moest ze nu 18 zijn en onervaren (lees strak) dan klets ik er met plezier 300 of meer per uur tegenaan.
Beste Sexlex (?)
ik kruip niet snel in mijn pen. voor jou maak ik graag een uitzondering.
ik ken deze bijzondere dame ondertussen ruim 3 jaar ... en heb sinds mijn eerste date met haar geen enkele andere DVP meer gezien. Voor de corona lockdown spraken we 2 à 3 keer per maand af, steeds langere dates - one just can't get enough, van verveling geen sprake, nooit, niet bij mij, niet bij haar, wat creativiteit van beide kanten scherpt de appetite wel aan. Bandwerk is bij haar uit den boze.
Toegegeven, ik heb lang gezocht, in alle uithoeken van 't land, ik ben onderaan begonnen, de ladder opgeklommen, en bij haar uitgekomen, is wel een uur rijden heen, en een uur terug, en nu met de nieuwe locatie nog langer onderweg, maar niet getreurd, ik zou 4 uur rijden voor n date van 'n half uur met haar, en dan mogen er nog 20 jongere, goedkopere al dan niet Nederlandstalige dames in de rij staan. not an option for me.
she's a once in a lifetime find. at least, she's is my once in a lifetime find.
een dame, in alle aspecten, met inhoud, met charme, met stijl, met klasse, met levenswijsheid, met karakter, met pit, met een niet te stillen honger naar sex, correctie : naar sex 2.0 …
Als ze vandaag nog maar een schim zou zijn van 10 jaar geleden, dan stond ze 10 jaar geleden in het Guiness Book of Records als meest uitzonderlijke DVP van de Lage Landen ooit. Ik heb t voor je nagekeken, ze staat niet in de editie 2011, noch in de editie 2012
Waar je "ik ken iemand die iemand kent die de buurman van haar bakker heeft gekend, en die heeft gezegd dat ... ' het over heeft, dat weet ik niet. Hij waarschijnlijk ook niet. In je profiel geef je aan 'meeloper' ... ik stel 't volgende voor : dare to go your own way !!
Maar maak je geen zorgen, in alle aspecten overstijgt ze de jongere generatie 18 (?) - 27 waar je naar verwijst, straffer nog - zelfs : strakker nog - ik hoop dat je haar kan volgen.
Remember, je mag alleen spijt hebben van de dingen die je gedaan hebt ...
Trust me, er loopt echt niemand rond die spijt heeft van een date met deze uitzonderlijke en h/eerlijke dame. Enkel mensen met spijt dat ze nog geen date hadden met haar. En wat haar uurtarief - een uur bij haar telt trouwens méér dan 60 minuten, niet minder - betreft : je moet geen appelen met peren vergelijken, een delicatessenzaak is geen supermarkt, en zowel een Audi als een McLaren brengen je van A naar B, maar de rit, ervaring en beleving is totaal anders. Been there. done that. Believe me. Go for the Mc Laren.
En vergelijk dus voortaan "de wie", "de wat", "de waar", "de hoe", én "de feel good achteraf" vooraleer te (ver-) oordelen.
Bij haar ga je voor het totaalplaatje. GFE, PSE ... dat heeft zij uitgevonden als je 't mij vraagt.
Ik kijk uit naar je recensie ... And prove me wrong !! Challenge accepted ?
 
Beste Sexlex (?)
ik kruip niet snel in mijn pen. voor jou maak ik graag een uitzondering.
ik ken deze bijzondere dame ondertussen ruim 3 jaar ... en heb sinds mijn eerste date met haar geen enkele andere DVP meer gezien. Voor de corona lockdown spraken we 2 à 3 keer per maand af, steeds langere dates - one just can't get enough, van verveling geen sprake, nooit, niet bij mij, niet bij haar, wat creativiteit van beide kanten scherpt de appetite wel aan. Bandwerk is bij haar uit den boze.
Toegegeven, ik heb lang gezocht, in alle uithoeken van 't land, ik ben onderaan begonnen, de ladder opgeklommen, en bij haar uitgekomen, is wel een uur rijden heen, en een uur terug, en nu met de nieuwe locatie nog langer onderweg, maar niet getreurd, ik zou 4 uur rijden voor n date van 'n half uur met haar, en dan mogen er nog 20 jongere, goedkopere al dan niet Nederlandstalige dames in de rij staan. not an option for me.
she's a once in a lifetime find. at least, she's is my once in a lifetime find.
een dame, in alle aspecten, met inhoud, met charme, met stijl, met klasse, met levenswijsheid, met karakter, met pit, met een niet te stillen honger naar sex, correctie : naar sex 2.0 …
Als ze vandaag nog maar een schim zou zijn van 10 jaar geleden, dan stond ze 10 jaar geleden in het Guiness Book of Records als meest uitzonderlijke DVP van de Lage Landen ooit. Ik heb t voor je nagekeken, ze staat niet in de editie 2011, noch in de editie 2012
Waar je "ik ken iemand die iemand kent die de buurman van haar bakker heeft gekend, en die heeft gezegd dat ... ' het over heeft, dat weet ik niet. Hij waarschijnlijk ook niet. In je profiel geef je aan 'meeloper' ... ik stel 't volgende voor : dare to go your own way !!
Maar maak je geen zorgen, in alle aspecten overstijgt ze de jongere generatie 18 (?) - 27 waar je naar verwijst, straffer nog - zelfs : strakker nog - ik hoop dat je haar kan volgen.
Remember, je mag alleen spijt hebben van de dingen die je gedaan hebt ...
Trust me, er loopt echt niemand rond die spijt heeft van een date met deze uitzonderlijke en h/eerlijke dame. Enkel mensen met spijt dat ze nog geen date hadden met haar. En wat haar uurtarief - een uur bij haar telt trouwens méér dan 60 minuten, niet minder - betreft : je moet geen appelen met peren vergelijken, een delicatessenzaak is geen supermarkt, en zowel een Audi als een McLaren brengen je van A naar B, maar de rit, ervaring en beleving is totaal anders. Been there. done that. Believe me. Go for the Mc Laren.
En vergelijk dus voortaan "de wie", "de wat", "de waar", "de hoe", én "de feel good achteraf" vooraleer te (ver-) oordelen.
Bij haar ga je voor het totaalplaatje. GFE, PSE ... dat heeft zij uitgevonden als je 't mij vraagt.
Ik kijk uit naar je recensie ... And prove me wrong !! Challenge accepted ?
Ik wil gerust eens gaan proeven...... Maar geloof me nu maar dat ik al wat gewoon ben. Ik date trouwens alleen maar Vlaams. Met onervaren bedoel ik dat ik hou van meiden waar nog niet teveel vreemde vingers zijn aan geweest. Liefst beginnertjes op hun eerste dagje. Zodat mijn "voetstappen als 1 van de eerste haar maan betreden". trouwens die recensie die iemand mij gaf is van iemand die ik al lang ken en mss al 500 vrouwen heeft bezocht. Maar goed, ik kan haar eens daten. Dan kom ik terug met een eerlijke eigen recensie.
 
Beste mensen, ik ken Amarante al bijna 5 jaar. Heb haar zeeeeer veel bezocht. Altijd met een leeg zakje naar buiten gegaan, TOPMEID, Zinloos om die meid af te breken. Ik ging enkel naar haar toe, was mijn vaste meisje en hopelijk zie ik haar gauw terug, kan ik terug met een vol zakje sperma naar binnen gaan en met een leeg zakje vertrekken. Is de beste H... van heel Vlaanderen, geloof mij, er is geen betere te vinden. Ze is lief, aanhankelijk, beeldmooi en zeer geil. Wat moet een man nog meer hebben. Moet er geen tekening bij maken hé. Toch?
 
Jij heb een klassedame thuis en toch zit je op redlights. Tegenstrijdig… je gaat binnenkort een recensie plaatsen om amarante af te kraken want nu is er geen weg meer terug en nu kan je niks lovend meer schrijven. Heel voorspelbaar. Je bent een complete waste of energy. En ik stop nu met op jouw waardeloze berichten te reageren.
Ik zit op RL omdat ik een vrije relatie heb met mijn vrouw. Ik zal binnenkort een eerlijke recensie geven over Amarante. zoals al mijn andere recensies hier.
 
Beste mensen, ik ken Amarante al bijna 5 jaar. Heb haar zeeeeer veel bezocht. Altijd met een leeg zakje naar buiten gegaan, TOPMEID, Zinloos om die meid af te breken. Ik ging enkel naar haar toe, was mijn vaste meisje en hopelijk zie ik haar gauw terug, kan ik terug met een vol zakje sperma naar binnen gaan en met een leeg zakje vertrekken. Is de beste H... van heel Vlaanderen, geloof mij, er is geen betere te vinden. Ze is lief, aanhankelijk, beeldmooi en zeer geil. Wat moet een man nog meer hebben. Moet er geen tekening bij maken hé. Toch?
Je zegt dat er geen betere te vinden is.....dus heb je ze allemaal uitgetest?
 
Beste mensen, ik ken Amarante al bijna 5 jaar. Heb haar zeeeeer veel bezocht. Altijd met een leeg zakje naar buiten gegaan, TOPMEID, Zinloos om die meid af te breken. Ik ging enkel naar haar toe, was mijn vaste meisje en hopelijk zie ik haar gauw terug, kan ik terug met een vol zakje sperma naar binnen gaan en met een leeg zakje vertrekken. Is de beste H... van heel Vlaanderen, geloof mij, er is geen betere te vinden. Ze is lief, aanhankelijk, beeldmooi en zeer geil. Wat moet een man nog meer hebben. Moet er geen tekening bij maken hé. Toch?
wat n focus op dat "met een vol zakje naar binnen en een leeg zakje naar buiten".
is fijner andersom : ik ga met n lege condoom binnen, en laat telkens n gevulde achter in het vuilbakje.
moet je ook s proberen
 
wat n focus op dat "met een vol zakje naar binnen en een leeg zakje naar buiten".
is fijner andersom : ik ga met n lege condoom binnen, en laat telkens n gevulde achter in het vuilbakje.
moet je ook s proberen
Haha, maar iedereen weet wel wat ik bedoel
 
Jullie maken mij wel nieuwsgieriger. Ik heb morgen een afspraakje met de lieftallige Amarante. Aan de telefoon was het een schatje. Ze stelde me zo op mijn gemak , gaf duidelijke informatie en ze neemt maar een paar afspraakjes aan per week dus ze zit de komende weken goed volboekt. Ik hou normaal niet van meiden met tattoos maar ze spreekt me aan en ik weet dat ze vroeger beschreven stond als de beste van Limburg . Meeste views en voetjes. Dat maakt me enkel nog zenuwachtiger . Ik wandel al jaren en toch blijf ik zenuwachtig ? Vooral als ik haar foto's zie. Kan niet wachten tot het ochtend is . Deze nacht nog eens dromen van haar en hopelijk komen mijn stoute dromen morgen uit
 
Amarante is een schim van zichzelf . Vrouwen van boven de dertig takelen af en hebben geen strak lichaam meer . @sexlex ????

foto is van een maand geleden. Echt koop een bril man!
ik val meer op rondingen. Maaer hey, ze zal wel top zijn nog. Ik heb haar nooit gedate. Ik heb gewoon gezegd dat ik iemand ken die haar heeft bezocht toen ze 22 was en toen ze 31 was. En hij zei dat er veel verschil was etc.
 
Eerlijk gezegd, ik date liever iemand van 32 dan iemand van 22, ervaring speelt dan een grote rol en met Amarante kan je een goed leuk gesprek mee voeren met veel humor. Is toch ook wel een belangrijke factor voor mij, En inderdaad ze ziet er nog steeds fantastisch uit ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan