Amateur gb met stel 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
35
14/07/22
67
Hallo
Wij stel midden 40 , hebben al een aantal malen een bukkake gehouden met mogelijkheid met plassex over beide.
Zij wil nu een stapje verder en daarmee onze 1e gangbang houden .
Gewoon lekker relaxed in privé sfeer
En wij beiden houden er ook echt van dus geen fake gedoe .
Wellicht interesse in deze groep , helaas hebben we ook meerdere malen meegemaakt dat mensen uiteindelijk niet op komen dagen e.d.
Mocht er interesse zijn stuur maar een pb
Het is op woensdag 10 augustus om 14 uur
De dame is 45 jaar , mooie Hollandse vrouw met mooie zwart blonde krullen , slank figuur mooi gebruind niet te lang , heerlijke billen en een mooi koppie met prachtige ogen , ze is mooi geschoren van onderen en een heerlijk kutje , en ze geniet er echt van , hij 48 jaar 1.82 normaal postuur ziet haar graag genieten en doet graag mee met jullie .
Kosten 100 euro dik 2 uur plezier
Pzc nmc vingeren beffen zoenen en je mag ons ook nog lekker onder plassen
Geen anaal
 
Laatst bewerkt:
Hallo
Wij stel midden 40 , hebben al een aantal malen een bukkake gehouden met mogelijkheid met plassex over beide.
Zij wil nu een stapje verder en daarmee onze 1e gangbang houden .
Gewoon lekker relaxed in privé sfeer
En wij beiden houden er ook echt van dus geen fake gedoe .
Wellicht interesse in deze groep , helaas hebben we ook meerdere malen meegemaakt dat mensen uiteindelijk niet op komen dagen e.d.
Mocht er interesse zijn stuur maar een pb
Het is waarschijnlijk in de 1e of 2e week augustus in de buurt van Tilburg of Turnhout
Ik heb wel interesse
 
Ik heb wel interesse
Hallo
Wij stel midden 40 , hebben al een aantal malen een bukkake gehouden met mogelijkheid met plassex over beide.
Zij wil nu een stapje verder en daarmee onze 1e gangbang houden .
Gewoon lekker relaxed in privé sfeer
En wij beiden houden er ook echt van dus geen fake gedoe .
Wellicht interesse in deze groep , helaas hebben we ook meerdere malen meegemaakt dat mensen uiteindelijk niet op komen dagen e.d.
Mocht er interesse zijn stuur maar een pb
Het is waarschijnlijk in de 1e of 2e week augustus in de buurt van Tilburg of Turnhout
Je mag mij altijd een pm sturen ik zou wel willen meedoen.
 
Hallo
Wij stel midden 40 , hebben al een aantal malen een bukkake gehouden met mogelijkheid met plassex over beide.
Zij wil nu een stapje verder en daarmee onze 1e gangbang houden .
Gewoon lekker relaxed in privé sfeer
En wij beiden houden er ook echt van dus geen fake gedoe .
Wellicht interesse in deze groep , helaas hebben we ook meerdere malen meegemaakt dat mensen uiteindelijk niet op komen dagen e.d.
Mocht er interesse zijn stuur maar een pb
Het is waarschijnlijk in de 1e of 2e week augustus in de buurt van Tilburg of Turnhout
stuur maar pb , heb zeker interesse
 
Even een update
Onze 1e gangbang zal ook echt plaats gaan vinden en wel op woensdagmiddag 10 augustus om 14 uur
De kosten zijn 100 euro voor een middag plezier
Pzc nmc beffen zoenen vingeren en plassex gevend is mogelijk
Word een mooi feestje
Graag alleen aanmelden als jullie ook echt willen komen.
Het is in het centrum van Turnhout xx
 
Wij stel midden 40 en dan ?
misschien heb ik ook wel interesse ,maar ik wens wel eerst even op voorhand toch wel wat meer info (ben blijkbaar alleen hier die dat vraagt ? )
postuur slank ,mollig( borsten A,b,c,d ? ) geschoren kaal enz..
ik vraag misschien wel wat veel maar ik wens als ik kom niet te moeten terug draaien omdat is teleurgesteld word ?
 
Even een update
Onze 1e gangbang zal ook echt plaats gaan vinden en wel op woensdagmiddag 10 augustus om 14 uur
De kosten zijn 100 euro voor een middag plezier
Pzc nmc beffen zoenen vingeren en plassex gevend is mogelijk
Word een mooi feestje
Graag alleen aanmelden als jullie ook echt willen komen.
Het is in het centrum van Turnhout xx
Adv aangepast
 
Hallo
Wij stel midden 40 , hebben al een aantal malen een bukkake gehouden met mogelijkheid met plassex over beide.
Zij wil nu een stapje verder en daarmee onze 1e gangbang houden .
Gewoon lekker relaxed in privé sfeer
En wij beiden houden er ook echt van dus geen fake gedoe .
Wellicht interesse in deze groep , helaas hebben we ook meerdere malen meegemaakt dat mensen uiteindelijk niet op komen dagen e.d.
Mocht er interesse zijn stuur maar een pb
Het is op woensdag 10 augustus om 14 uur
De dame is 45 jaar , mooie Hollandse vrouw met mooie zwart blonde krullen , slank figuur mooi gebruind niet te lang , heerlijke billen en een mooi koppie met prachtige ogen , ze is mooi geschoren van onderen en een heerlijk kutje , en ze geniet er echt van , hij 48 jaar 1.82 normaal postuur ziet haar graag genieten en doet graag mee met jullie .
Kosten 100 euro dik 2 uur plezier
Pzc nmc vingeren beffen zoenen en je mag ons ook nog lekker onder plassen
Geen anaal
Jammer, dan ben ik nog op vakantie, maar volgende keer ben ik graag van de partij!

Veel speelplezier voor jullie en de aanwezigen volgende week
 
Er zal niemand gekomen zijn. want ik had me aangemeld en goedgekeurd voor vandaag.
ik moet nog het adres krijgen
Had even aan de bel getrokken, bij al die heen en weer berichten kan ik me voorstellen dat ze bij het afhandelen ervan onbedoeld iemand over het hoofd hebben gezien.
 
Laatst bewerkt:
beste liefhebbers na de 1e ervaring , gaan we volgende week nog eens op herhaling op woe en vrijdag middag.
de dame hier heeft er al weer heel veel zin in , we nemen de ervaringen van de 1e mee , en gaan ervoor zorgen dat het nog een spetterendere gangbang gaat worden , met nog meer interactie en vooral actie !! , we hebben een aantal leuke reacties ontvangen en ook aavrage n voor trio dates , welke we na de gangbangs ook zeker willen gaan doen omdat we het ook heerlijk vinden , we hopen weer op serieuze liefhebbers die ook daadwerkelijk komen net als afgelopen woensdag , om er weer een heerlijk feestje van te maken , als jullie interesse hebben stuur maar een berichtje xxx
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan