Recensie Amber Annabel, diverse locaties - Solo GB

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 463

Wandelaar
Forumpionier
93
03/07/21
195
2
Woe 6/10 ben ik naar de solo GB van queen Amber Annabel geweest. Het feestje was in Spijkenisse. Mede door de drukte op de weg werd er wat later begonnen, maar ook langer doorgegaan.

De opkomst was prima. Van de vele aanmeldingen waren er 9 op komen dagen. En als je denkt dat dit teveel was voor Amber Annabel: no way! Met gemak kon ze al die stijve piemels aan.

We gingen van start en Amber Annabel zorgte dat iedereen gereed werd gemaakt om te neuken. Haar sexy lingerie setje was zo uit zodat we wat makkelijker bij haar heerlijke borsten en lekkere poesje konden. Terwijl ze gulzig de andere aan het zuigen was vingerde ik Amber Annebel. Pff, ze was al behoorlijk nat!

Het duurde ook niet lang of wij mannen namen Amber Annabel stevig onder handen. Maar ook andersom. Ik liet mij gewillig door haar berijden terwijl ze ondertussen 2 piemels pijpte. Na mijn eerste lading moest ik even op krachten komen. Ondertussen kon ik genieten hoe Amber Annabel werd verwend door 3 piemels tegelijk, een DP en eentje in dat gulzige mondje. Ja, dat wilde ik ook.

Nadat ik weer op krachten was en mijn pik weer in oorlogssterkte had laten zuigen was het mijn beurt. Terwijl Amber Annabel op 1 van mijn mede deelnemers zat voegde ik erbij in haar strakke kontje. Heerlijk. Lekker stoten terwijl ik haar heerlijke borsten vast hield.

Het geile feest ging door en we eindigde ook hier met de bekende bukake. Amber Annabel smeekte er haast om. Tja, wie waren wij om haar al ons gewillig zaad te ontzeggen. Elke piemel wist de rossige geile nog leeg te krijgen en ze ontving al onze cum met groot genoegen.

Ja, het was weer een heerlijke bang! Verlang nu alweer na een volgende met Amber Annabel! Wat is zij toch een heerlijke meid!

Njoy3r
 
Afgelopen maandag bij een party met AmberAnnabel geweest bij GB Gelderland.

Bij binnenkomst zag ik al meteen een bekende zitten wat altijd gezellig is om bekende mensen terug te zien.
Amber was zichzelf aan het opmaken voor haar party en nog niet in de ruimte aanwezig.
Snel ging de bel weer en een 3de deelnemer die gezellig erbij kwam zitten.
Niet veel later een 4de, maar dat bleek helaas ook de laatste deelnemer te zijn.
Amber was ondertussen gezellig in zeer uitdagende lingerie erbij komen zitten.
Het was ondertussen tijd geworden voor actie!
Al snel gleed mijn hand over tiet naar haar kutje.
Deze was netjes gladgeschoren en meteen schoof ik mijn vinger naar binnen.
Amber had mijn lul al stevig te pakken en je kon zien hoeveel zin ze had in heerlijk aangepakt te worden.
Al snel stond ik klaar om mezelf te trakteren op een heerlijke blowjob.
Nou mannen ik kan je zeggen daarin is ze zeer gedreven en pakte mijn lul tot diep in haar keeltje.
Ik pakte haar hoofd goed vast voor een geile facefuck.
Uiteraard is Amber niet voor mij alleen en schuif mijn beurt door aan een andere deelnemer.
Deze wordt met de zelfde passie afgezogen als mijn pik.
Nadat iedereen was geweest werd het tijd om dit heerlijke sletje een hard te neuken.
Even netjes een rubber om en mijn pik schuift bij haar kut heerlijk naar binnen.
Eerst rustig maar dat tempo ging al snel naar volgas.
Amber genoot in volle teugen en dat was ook zeer duidelijk te horen!
Om niet alles open en bloot te vertellen zeg ik, ga het zelf bij haar ervaren.
Op deze party kwam anaal en DP ook volop aan bod.
Ik zeg voor de liefhebbers onder ons, een sletje om zeker te moeten meemaken!
Zeer de moeite waard!
 
Amber Annabel doet volgens mij regelmatig gangbangs. Ruby kan ik zelf niet naartoe vanwege haar smaak of die van de organisator.
Ik reageer niet vaak. Maar hier wil ik laten weten dat dat idd de smaak van de organisator is. Het was mij niet verteld dat dit in de advertentie kwam te staan. Je bent sowiso hartelijk welkom op mijn andere feestjes met andere orgisatoren.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Klaarkomen in mond
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gister voor de zekerheid de wekker gezet, Amber A had samen met een vriendin genaamd Ruby een feestje gepland in Leiden om half elf in de ochtend.
Via whatsapp naar de locatie geleid waar onwetende schilders bezig waren.

Snel de zakelijke dingen afgehandeld en naar boven uitgekleed en even gedoucht.
Boven stond de voor mij onbekende Ruby ons al op te wachten, Amber kwam in d'r nakie net uit de badkamer lopen, wat wil je nog meer?

Het vroege tijdstip was duidelijk geen belemmering voor de bezoekers, volgens mij waren er iets van 12 man.
Amber had ik bij eerdere gangbangs ontmoet, in het begin een beetje een kennismaking en vraagt ze een beetje rond wat de sfeer altijd relaxt maakt.
De schilder die bij hetzelfde raam stond te schuren werd door Amber verrast door even het gordijn open te doen en te zwaaien in haar sexy outfit, typisch iets voor haar, maar die man die had de dag van zijn leven denk ik zo.:ROFLMAO:

Ik had een heel verhaal in mijn hoofd maar iedereen die Amber kent weet dat iedereen aan zijn trekken komt bij haar feestjes, ze is echt een top wijf of eigenlijk gewoon een heerlijke geile slet(sorry dat ik het zeg), alles wat al eerder wordt vermeld gebeurde ook hier weer, haar mondje werd meerdere malen gevuld met zaad en dat vind ze gewoon heerlijk. Ik heb medelijden met die schilder die buiten in de kou stond en natuurlijk al het geluid wat Amber produceert heeft moeten aanhoren.

Ik vind persoonlijk zulke feestjes leuk als er nog meer meiden meedoen, dat was voor mij de grootste reden om vandaag te gaan, ik had Ruby nog nooit ontmoet, eerlijk gezegd had ik door haar foto geen hoge verwachtingen, ik ben niet zo van tattoos en het imago wat daar een beetje omheen zit.
Maar toch weer een levensles gehad want mijn vooroordeel bleek helemaal niet te kloppen, wat een leuke lieve zachte en geile meid was zij zeg, in het begin haar lekker mogen tongzoenen(mijn dingetje) , haar pijp skills beoordeel ik hierbij met een 10+, zacht, subtiel en uiteindelijk een stevig tempo erin. ik moest echt even weglopen anders was mijn klapsigaar al na 5 minuten afgegaan, de tweede pijpbeurt was geen houden meer aan, ze zoog echt heerlijk alles eruit, ik werd er gewoon licht in mijn hoofd van, voordat ik het wist had ze het ook al doorgeslikt, damm wat geil was dat zeg.

Kort samengevat, ik had het idee iedereen enthousiast was over dit duo en niemand met zaad in zijn zak de deur uit is gelopen. Voor iedereen die hier over fantaseert kan ik alleen maar zeggen, gewoon doen, spijt zal je er niet van krijgen, wel als je dit nooit eens probeert.

Ik kan echt niks negatiefs melden, oké ik ben een Nederlander dus toch iets gevonden, organisator, graag volgende keer ook flesjes water ipv alleen maar frisdrank.

Nog even een reactie over de prijs zoals @beffer007 hierboven,
Ga naar een privehuis, doe een trio met 2 enthousiaste meiden voor 2 soms 3 uur, inclusief pzc cim meerdere keren klaarkomen als je dat kan, vaak ook een hapje en een drankje.
Als jij een plek weet waar dat voor 150/175 euro kan, dan horen we dat graag van jou. Laat ik alvast maar zeggen dat je dat niet gaat vinden.

Amber en Ruby bedankt ??
 
Laatst bewerkt:
in november naar een gb Gelderland in Ede geweest van Amber Annabel , ik sluit mij helemaal aan bij Annoniem 60 van 19 november , jammer dat er heren bij zijn die zich opgeven maar niet komen opdagen , en aan het eind v/d avond een selfie met Amber Annabel gemaakt , een hele geile gangbang gehad evenals de organisator top , als slot heb ik haar nog naar het station gebracht
 
een keer een gb van die rooie vriendin hierboven van annabel bezocht.
Te veel mensen, dus geen max.
Wel de dame van de fotos, maar niet recent
Aardige dame, maar een vrachwagen kan zich keren in haar totiko.
Pijpen doet ze goed
...... maare niet voor herhaling vatbaar..... ja ik wilde een keer rood proberen........maarre...dat gaat het niet worden voor mij
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan