Recensie Amber een nieuwe topper bij MW Eindhoven 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ba74

Stamgast
Forumpionier
363
06/07/21
415
13
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.massagewereld.com/masseuse/amber/
Totale kosten (in euro)
90 min 220, + 35 euro vanwege 15 verlenging
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanaf het moment dat ik haar zag staan op de site, was ik helemaal verkocht aan haar foto's. Helaas tot vandaag niet gelukt om een afspraak in te plannen. Gisteren gebeld en vandaag voor 90 minuten gereserveerd. Om 10.00 uur was ik al bij MW, waar het al opvallend druk was. Inclusief mij, gingen al direct 4 mannen een mooie tijd tegemoet. Ik liep even naar de wc, en ik hoorde toen hakjes tikken op de gang. Dit zou vast en zeker Amber zijn, en ik maakte de deur open en kekk tegen een prachtige achterkant aan. Aan de bar begroette wij elkaar en ik was al helemaal verkocht van haar uiterlijk. Een meid van midden twintoig, prachtig rond koppie, een nog mooiere lach, en een figuur waar ik direct helemaal verliefd op was. In het echt is ze nog mooier dan op de foto, maar dat mag je zelf ontdekken. Samen naar kamer 8, en al snel hadden we een leuk gesprek. Nog nooit een dame gezien die zo snel was uitgekleed, en waar ik vanaf minuut 1 helemaal in de war was van haar prachtige borsten. Een massage voor 90 minuten, die natuurlijk begon in de douche. Amber die pas 1 maandje ervaring aan het opdoen is, heeft gouden handjes. In de douche lekker mij ingezeept, en op haar knietjes heeft ze mij al lekker mijn penis en ballen gemasseerd, Welliswaar kort maar het beloofde wel wat. ik mocht haar rug doen, waar ik het natuurlijk niet kon laten even haar voorkant mee te pakken. Toen op bed, en daar was het direct genieten. Amber teast, masseert in de perfecte combinatie. Stevig zacht kriebelend luistert ze naar jou lichaam. Ondertussen ook met de ballen spelen, en een body to body met haar hele lichaam, die ze ik op de buik liggend afsloot met een kusje op mijn wang. Na het omdraaien een beleving gehad die onder de kenners vergelijkbaar is met de massage van Dana en Jolie, waar ik wel Amber veel sensueler vond over komen. Nog een kwartiertje verlengt, omdat ik haar niet wilde verlaten. Uiteindelijk heeft ze mij heerlijk laten komen, en aan haar glimlach te zien vond zij het ook een heerlijke date. Hou deze dame in eren, heb respect en laat haar dat doen waar ze goed in is, dan heb je een top tijd met haar.
 
Jammer dat ze een ruime kop groter is dan mij, dat "past" me minder. 😇
Maar wie weet wat de toekomst brengt, sensueler dan Dana/Jolie belooft veel goeds. 🥰
Amber is niet een hele grote meid. Gewoon gemiddelde lenget voor een vrouw, ik denk rond de 1m70, met daarbij de perfecte rondingen. Zoals ik al aangaf, in het echt is ze veel mooier dan op de foto's, terwijl de fotot's er ook al goed uitzien
 
Heeft ze inmiddels tattoos toevallig? (verdere details niet gewenst ivm haar privacy) Ze komt me bekend voor namelijk, zo'n geweldig lichaam is redelijk uniek 😻
Geen relevante info om dit openbaar te delen. Respect voor dame en haar privacy aub, dit is net zo belangrijk voor de privacy van jou als ook van mij.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan