Recensie Amber, Het Landhuisje, Overloon (voorheen Huize Fleur, Apeldoorn) 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

altijdzin

Newbie
Forumpionier
15
13/07/21
17
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.hetlandhuisje.nl/en/ladies/anna/
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Recensie
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kweekweg10.com/dame/1044/
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze week een kort bezoekje aan Amber.,maar was zeker de moeite waard met vol afwisseling en de tijd was gewoon tekort.
Nog wel tijd om een spetterend hoogtepunt te bereiken
Grote aanrader ??
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
€130
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag voor de eerste keer bij amber geweest, gewoon een top meid en lekker spontaan
 
Tijdje geleden bij haar geweest. Top meid . Lekker spontaan, goede sex en leuk praten over haar werk en ervaring. Ook geïnteresseerd in jou en of je bij meer dames kwam. Vond het wel heel direct, maar vond het een eerlijke en oprechte vraag die ik ook weer aan haar terug vroeg. Deze beantwoorde zij ook gewoon. Zo hebben we leuke verhalen uitgewisseld en erg gelachen. Maar waar voor ik kwam "goede sex" was ik bij haar aan het juiste adres. Top dame.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben een maand of 2 geleden bij Amber geweest. Ik moet zeggen dat ik ongelofelijk aangenaam verrast was. Ik heb een heerlijke 45 minuten beleefd. Hele leuke dame die zeer actief meedoet. Pijpen, body2body, beffen, tongzoenen en uiteindelijk verschillen de standjes om het af te ronden (alles veilig) Geen gezeur over extra betaling enz.
Ik ga zo snel mogelijk weer eens op bezoek bij deze topper.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Amber is een stuk langer dan wordt omschreven op de website van het Landhuisje. Echter was ik blij verrast met wat voor een intelligente jonge vrouw ik te maken kreeg.
Ontzettend leuk gesprek gehad over zeer interessante onderwerpen. Je merkt dat Amber in ieder geval hoog opgeleid is.
Ze is een vrolijke, mooie jonge dame. Jammer genoeg woon ik niet in de buurt anders wist ik het wel.
De seks was heerlijk. Kort maar krachtig. Ze weet hoe ze een man moet behagen en plezieren.
Leuk bezoek!
 
Amber is een stuk langer dan wordt omschreven op de website van het Landhuisje. Echter was ik blij verrast met wat voor een intelligente jonge vrouw ik te maken kreeg.
Ontzettend leuk gesprek gehad over zeer interessante onderwerpen. Je merkt dat Amber in ieder geval hoog opgeleid is.
Ze is een vrolijke, mooie jonge dame. Jammer genoeg woon ik niet in de buurt anders wist ik het wel.
De seks was heerlijk. Kort maar krachtig. Ze weet hoe ze een man moet behagen en plezieren.
Leuk bezoek!
Heeft ze ook een extra pakket?
 
Hier alweer een tijdje geleden ook bij Amber geweest. Ik kan bovenstaande reviews bevestigen. Amber en Cleo zijn top, ze zaten voorheen bij Fleur. Inderdaad geen gezeur om extra's, het komt niet eens ter sprake.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
25-30
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.hetlandhuisje.nl/en/ladies/anna/
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een hele leuke (Snelle) date gehad met amber. Had effe tijd over dus dacht gaan we gewoon kijken voor een vluggertje, gebeld of amber of rose beschikbaar was. KWam daar en eerst gekeken wie er allemaal waren. uiteindelijk Amber gekozen met een van de redenen voor effe snel is het wel fijn in je eigen taal. Totaal geen spijt van heerlijke en leuke meid. Heeft me heel goed verwend zei ze vooraf ook van ik zal je is goed verwennen. En dat heeft ze gedaan wouw! Was trouwens langer binnen dan een kwartier. Maar goed. Ben tevreden en ga graag nog een keer terug bij haar. En tussendoor ook lekker gepraat dit begon al met toen ze me ophaalde. met vragen vanuit haar en vragen vanuit mij stelde ze mij ja wat voor werk doe je enzovoort en lekker kletsen houdt ze ook van.

//Mod edit, het is niet nodig van prive info te gaan neerpennen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Amber is een ervaring, waar je naast gezelligheid ook nog eens goed mee kan seksen. Schuchter is ze allerminst, en doet alles met overtuiging; neemt initiatief. Ziet er ook nog eens goed uit.
 
In het verleden diverse teleurstellende ervaringen gehad in dit huis maar als deza dame er net zo uit ziet als op de foto's wordt ik toch weer nieuwsgierig, helemaal omdat ze Nederlands is.
Pijpen is dus alleen met condoom. Neemt ze dan wel de ballen lekker mee?
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Toen Amber nog in Apeldoorn werkte, had ik haar al wel eens willen bezoeken, maar ja, opeens was ze, samen met Sonja/Cleo, verhuisd naar het Landhuisje. Omdat de nieuwsgierigheid bleef, toch maar eens in de auto gestapt na het maken van een afspraak. Eerste indruk: wat een geweldig mooie vrouw! Lang, slank, en goedlachs. Gelijk een leuke sfeer, en al babbelend komt ze gezellig meedouchen. De toon was gezet voor een opwindend half uur. Met de toch wel aanwezige nervositeit (wat ik altijd heb bij een 'eerste keer') wist ze goed raad. Echt een topper! Op het verlanglijstje staat nu toch wel een trio-afspraak met Cleo, dat schijn je een keer meegemaakt moeten hebben. Los daarvan, Amber is een absolute aanrader.
 
Toen Amber nog in Apeldoorn werkte, had ik haar al wel eens willen bezoeken, maar ja, opeens was ze, samen met Sonja/Cleo, verhuisd naar het Landhuisje. Omdat de nieuwsgierigheid bleef, toch maar eens in de auto gestapt na het maken van een afspraak. Eerste indruk: wat een geweldig mooie vrouw! Lang, slank, en goedlachs. Gelijk een leuke sfeer, en al babbelend komt ze gezellig meedouchen. De toon was gezet voor een opwindend half uur. Met de toch wel aanwezige nervositeit (wat ik altijd heb bij een 'eerste keer') wist ze goed raad. Echt een topper! Op het verlanglijstje staat nu toch wel een trio-afspraak met Cleo, dat schijn je een keer meegemaakt moeten hebben. Los daarvan, Amber is een absolute aanrader.
Die trio kan ik je ook zeker aanraden. Zeker doen! Ze heeft wellicht nu 2 weken vakantie begreep ik laatst van haar.
 
Net een afspraak gemaakt met amber voor vanmiddag.

Na meerdere keren daar te zijn geweest en haar mis te zijn gelopen , vanmiddag een leuke middag met haar gepland.

Zenuwen zijn wel degelijk aanwezig maar super veel zin in deze mooie dame
 
Net een afspraak gemaakt met amber voor vanmiddag.

Na meerdere keren daar te zijn geweest en haar mis te zijn gelopen , vanmiddag een leuke middag met haar gepland.

Zenuwen zijn wel degelijk aanwezig maar super veel zin in deze mooie dame
ben benieuwd naar jou ervaring ,ben vorig jaar bij haar geweest voor een GFE wat goed was, alleen vond ik ze niet op de foto s lijken , ik denk fotoschop , laat weten wat jij ervan vond ?

Borak
 
Terug
Bovenaan Onderaan