WHEM Amber in Lierde

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Is idd. begonnen als Eva uit Aalter, blijkbaar tussendoor Amber, op Lovelygirls staat ze als Floor (1 foto is dezelfde), nu heet ze Steffy. Ze is vaak op de chat van RL. Haar haast dagelijkse aanwezigheid daar en de talrijke naamsveranderingen maken we wel wantrouwig over de kwaliteit van een eventuele afspraak. Vandaar laat ik deze beker aan mij voorbijgaan.
 
Is idd. begonnen als Eva uit Aalter, blijkbaar tussendoor Amber, op Lovelygirls staat ze als Floor (1 foto is dezelfde), nu heet ze Steffy. Ze is vaak op de chat van RL. Haar haast dagelijkse aanwezigheid daar en de talrijke naamsveranderingen maken we wel wantrouwig over de kwaliteit van een eventuele afspraak. Vandaar laat ik deze beker aan mij voorbijgaan.
Groot gelijk.. zie ook mijn ervaring met haar..
Bericht in onderwerp 'Laat mij je betoveren, Steffie, Geraardsbergen' https://www.girlsreview.nl/threads/laat-mij-je-betoveren-steffie-geraardsbergen.17837/post-314629
 
Graag wil ik hier even op reageren. Mijn naam is Steffy idd voordien Eva ! Ik heb mijn gehele advertentie moeten veranderen omdat Eva gelekt is door een klant naar mijn prive omgeving!! Als payback omdat ik hem niet meer wou ontvangen omdat hij verliefd was geworden en mij stalkte!! Ik ben niet dezelfde persoon als Amber voordien Floor. Die iets gelijkaardigs heeft meegemaakt maar dan door een vorig bureau waar ze werkte. Als wij ons profiel veranderen is dit meestal met een reden en zeker niet voor ons gemak. Want wij verliezen hier ook telkens klanten door . Dus voor de duidelijkheid wij zijn niet één en dezelfde persoon! Er werken op de locatie te Lierde namelijk 3 verschillende dames Amber, Anna en mezelf Steffy !
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan