Recensie Amber, Instituut René, Eke 4,64 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 30

Meubelstuk
Forumpionier
1.298
30/06/21
1.003
6
Intiem
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Rood
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
150 + 30
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag bij deze dame geweest zeer lieve dame.Was een gfe ervaring een girl next door uitstraling. Kan zeer zalig pijpen klaargekomen in haar mondje is wel 30 extra dan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Rood
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag deze vurige Amber een bezoekje gebracht . Voor mij een heerlijke madam , mooi gezicht en glimlach, een mooie volle poep en heerlijke borsten waar je ten volle mag van genieten tijdens het samenzijn. Ze is nieuw in het vak en ik voelde bij aanvang wel wat spanning in haar aanrakingen maar dat ging zeer vlug over . tijdens het verdere verloop van de date niets meer van te voelen dat het nieuw is voor haar. Na leuk voorspel van pijpen en beffen , fantastische cowgirl gedaan waar ze maar bleef op doorgaan. ze gaf zichzelf volledig en genoot ook zichtbaar van het spelletje. Als slot met haar handjes afgewerkt omdat ik dat heel graag heb . super van genoten .
Ze zal me nog wel zien .
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Haarkleur
Rood
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
100 +30
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Hallo,

bezoekje gebracht aan Amber.
Lieve meid wel veel tatoeages (elk zijn smaak)
Voor mij ideaal van figuur vrouwelijk en met volle borsten.
Is zeer lief en geniet zelf ook.
Voluit tongzoenen.
By far de beste pijpster, dit was zalig.
Klaarkomen in de mond kan mits supplement.

Niet aan intiem toegekomen.

Voor herhaling vatbaar.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Rood
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.instituutrene.be/dames/12672/amber?confirmed=1
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een bezoekje aan deze Vlaamse schone is aanbevolen
Opgestaan met veel zin en gebeld voor een afspraakje , ongeveer een half uurtje erna binnen gestapt.
Amber kwam me ophalen en verwelkomde me met een kus om dan naar boven te gaan.
Eens op de kamer was het direct gezellig en stonden we snel tegen elkaar te tongzoenen.
Al wat opgewarmd naar de badkamer voor het gebruikelijke wasje en snel terug naar de kamer want ik kon niet wachten…
Op bed eerst wat teasen (ik bij haar) en haar oogjes glinsterden terwijl ze zei " mmmm plager"
Na het zoenwerk bovenaan en elkaar al wat opgegeild te hebben zakte ik af naar haar borsten, buik en tenslotte op de plek waar het hoofdgedeelte afspeelt.
Bij het beffen genoot ze zichtbaar en ik proefde al snel haar eerste sapjes, lekker zoet.
Na een stevige befbeurt was het haar beurt om mij eens te verwennen en dat deed ze meer dan goed. Ook een beetje teasend likkend met afwisseling van blowjob en deepthroat.
Ik zei kom ik wil je nemen en ze nam het condoom en zette het op mijn eikel maar om één of andere reden deed ze het er niet over en begon weer te pijpen.
Kort daarna kwam ze op mij zitten en ze fluisterde dat ze me ook kon plagen.
Goh inderdaad dacht ik , met haar poesje wreef ze over mijn lid en ik had zo zin om haar te neuken. Ik duwde mijn bekken omhoog en het topje van mijn eikel kwam door haar bewegingen in haar. Vlug nam ze een ander condoom en deze keer rolde ze hem wel helemaal over mijn penis. Al vlug verdween mijn loeder tussen haar benen en het was zalig hoe ze zelf wilder en wilder werd afgewisseld naar voor buigend om lekker te zoenen en in haar borsten knijpend.
Toen ze een tijdje bezig was vroeg ik om te wisselen en nam haar in missio met haar beentjes omhoog , dit is toch één van mijn favoriete standjes, en we neukten nog een aantal minuten door , zij met de nodige geile geluiden , het bed dat hevig kraakte en ikzelf die tenslotte een zalige ejaculatie deed.
Direct ronde twee begonnen met alweer likken, zuigen , teasen en al vlug vroeg ik om haar weer te mogen nemen.
Zijzelf had ook zin want ik had mijn zin nog niet afgemaakt of het condoom was al op zijn plaats.
Nog een paar standjes gedaan waarbij zij duidelijk genoot en ik vermoed ook nog eens klaar kwam zodat ik snel daarna terug heerlijk het kwakje deponeerde in het zakje.
Ik keek naar de tijd en helaas zat het er weer op , man man ik zou met haar nog gerust een tweetal uurtjes kunnen spelen hebben maar ja …. dat ging helaas niet.
Fleur is top maar Amber moet zeker niet onder doen voor mij.
Een leuke , spontane en vriendelijke meid die je laat genieten en die er zelf ook van geniet.
Alweer een ervaring rijker!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik kan de ervaring van Lollebolle alleen maar bijtreden, met een heel gelijkaardig scenario. Dit is een knappe MILF die weet hoe ze een man een goede tijd kan bezorgen.
Heerlijke naturelle vrouw, mooi gezicht, mooie tatoeages, super lief, en bijzonder goed in bed. Ze is bovendien een vlotte prater, waardoor het nooit ongemakkelijk wordt. Ik ben er ondertussen al een paar keer gepasseerd, en heb het mij nog niet beklaagd. Jammer dat het voor mij wat verder rijden is, waardoor ik er niet gemakkelijk geraak. De andere dames van dit huis heb ik nog niet leren kennen, omdat Amber al iedere keer beschikbaar was, en ik het risico gewoon niet wou nemen dat het minder goed zou zijn .
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Scenario zoals hiervoor reeds beschreven, maar de uitvoering was nogal 'flauw'. Misschien omdat er geen klik was, maar ik vond het niets bijzonder en zal bij deze ene keer blijven.
Ze heeft heel wat tattoo's maar die zijn weggeveegd op de foto's. Ze heeft een mooi gezicht, maar haar gebit is voor mij een afknapper. Ik denk dat ze vroeger rookte en ze heeft evenmin een gaaf gebit.
 
Ik zie dat de meeste recenties hier over een uur gaan. Kan daar ook voor 30 min geboekt worden? Met een uurtje kan je meer genieten maar voor een eerste afspraak heb ik toch liever maar een kort bezoek. Kwestie van de financiële schade te beperken als het tegenvalt. :)
PS: Niet dat ik twijfel aan de recenties hoor ;-)
 
Een half uur kan wel degelijk bij deze privé, heb het al verschillende keren geprobeerd. Persoonlijk date ik liever een uur, maar vaak zijn de meisjes al goed volgeboekt, en is er enkel ruimte voor een half uur. Dan toch liever dat dan helemaal niets :cool:

En on-topic, Amber is een leuke girl next door, heeft wel wat tattoos en piercings (ook op leuke plaatsen) dus daar moet je wel wat voor zijn.
Rood haar (vind ik wel iets extra's hebben) en veel leuke sproeten. PZC was prima, beffen kon ze van genieten, en daarna in standje cowgirl afgemaakt.
Toch geen herhaling voor mij, gezien zowel Lisa als Yentel in dit huis meer mijn type zijn en ik er een betere klik mee heb.
 
Gisteren half uurtje genomen met Amber. Bij het naar boven gaan zag ik haat mooie kontje al voor mij.
Eens op de kamer begon ze me te kussen en heel erg goed te pijpen. Ook deepthroat. Ik speelde met haar barstjes. Dan haar neer gelegd en uitvoerig beginnen beffen. Wat ze heel graag had. Een vingertje kwam erbij. Dan twee en drie. Ze liet het allemaal toe. En genoot.

Ze kwam bijna klaar. Condoom aan en ze hard gebeukt in haar poesje. Haar dan in doggy afgewerkt.

Beetje aan de haren trekken mocht zeker.

Ik kom zeker terug.

Mooie nette zaak met natte kutjes.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag Amber nog eens bezocht.

Wat een lekker sletje toch. In het naar boven gaan kon ik direct haar lekker kontje zien.
Direct paraat.

Op de kamer begonnen we te kussen. Ik voelde al eens aan haar kutje en jawel. Ze was al lekker nat.
Ze zette haar op haar knietjes en begon me uitvoerig te pijpen. Deepthroath en de ballen nier vergeten.

Ik trok haar bij haar haren terug omhoog. En begon haar te tongzoenen en hard te vingeren.

Ze kwam bijna klaar.

Toen haar op bed gelegd en uitvoerig gebeft en toen haar klaar gevingerd. Ze zat op haar knietjes en kwam spuitend klaar.

Toen mocht zij me weer hard pijpen en neukte ik haar in missionaris stand.

Ze vond het heerlijk en zij nam nu het voortouw. Ze begon op mij te rijden heel hevig..

Tot ik het niet meer kon houden en haar omgedraaid heb en doggy genomen.

Klaargekomen in haar kutje.

Voor 3 kwartier betaald maar heb het maar een half uurtje volgehouden.

Jammer. Top slet
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
30-35
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
een week terug amber geboekt in dit huis. rare ligging, maar daar kom je niet voor.
eenmaal ik Amber zag, wist ik dat het goed zou komen, wat een lichaam (enkel spijtig Vd grote tattoos, ben daar geen fan van). Eenmaal op de kamer, beginnen tongen dat het geen naam had. Mocht haar direct vingeren, en me al een eerste keer al zittend gepijpt…dat beloofde alleen mr goeds !
dan het verplichte wasje, amai…, to,gen, trekken, vingeren, lekkere borsten kneden…
op de kamer mocht ik haar beffen, zalig, mr is niet gekomen, deed wel alsof mr de player had het door ;).
dan weer wat getongzoend, echt lekker, en dan gepijpt.;;wat kan zij lekker en zalig pijpen…efkes weer tongen en weer pijpen… net op tijd gestopt. Plastiekske errond en zij op mij…heerlijk en die borstjes kneden ! Maar kreeg het te warm, letterlijk in het zweet en zou niet lukken… geen probleem, rubbertje eraf en weer pijpen ! Zaaaaaaaalig ! Pijp en trekwerk,klaargekomen. Man wat een ervaring ! Ik lees veel over Fleur, maar heb het niet voor,siliconen. Kan iemand zeggen of het harde of zachte siliconen zijn ?
maar goed, Amber is top !
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/amber-462
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Enige tijd geleden ook eens bij Amber langs geweest.
Zoals steeds op voorhand via SMS een afspraak gemaakt.

Ik had reeds in't verleden een bezoekje gebracht aan de andere dames van René, maar ik had nog niet de kans gehad om Amber te ontmoeten, en daar wou ik bij deze verandering in brengen.

Amber is een mooie naturelle dame, én ze had een leuke outfit aan :)

Verdere details ga ik niet geven, maar volgende keer ga ik een langere date plannen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Duur van bezoek
120 minuten
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Amber is top 😃 Ik heb zeer genoten van onze date en ik vind haar een leuke vrouw!
 
Laatst bewerkt:
Net voor kerst Amber nog eens bezocht. Ze blijft een verslaving. Mooie lach. Pracht lichaam.
Eerst een wasje. En dan begint ze me lekker te tongen. Op haar knietjes me zeker 5 minuten liggen pijpen. Toen haar neergelegd en haar uitvoerig beginnen likken en vingeren tot ze klaar kwam.
Toen mocht ze me nog eens pijpen en kwam ze met haar nat kutje op mij zitten.

Zalige borsten om naar te kijken. Dan in haar kutje klaargekomen in missionaris stijl.

Volgende bezoek is met een extra mannetje. Wie wil er mee
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/amber-462
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik was al een paar jaar niet meer tot in Eke geraakt, maar vandaag speciaal een dagje vakantie genomen voor Amber.
Dankzij de boerenopstand was ik een half uur te laat, maar Amber zat ook in de tractorfile dus het kwam toch goed uit.

Amber is een heel aantrekkelijk dame, een schoon rostje met een slank lichaam vol knappe tattoos.
Lekker zoenend elkaar uitkleden, en dan het bed op. Elkaar eerst oraal verwend waarna ze mij in cowgirl heeft afgewerkt.

Een zeer aangename rustige GFE. Ik ben blij dat ik haar heb leren kennen en zal graag eens terug gaan.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.instituutrene.be/general-clean-2
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag een bezoekje gebracht aan Amber, snel neerpennen terwijl het nog fris in het geheugen zit.

Goede wijn behoeft geen krans, maar ze is een absolute topvrouw.
Ik had haar gevraagd om de leiding te nemen en heeft ze met de glimlach aanvaard.

(Tong)zoenen, gevolgd door wederzijds oraal verwennen, en nadien heeft ze mij als een volleerd amazone bereden.
Ook in dit standje klaargekomen, dus geen andere posities gedaan, maar was voor mij geen probleem.

Een tweede rond zat er bij mij niet meer in, dus haar voorstel voor massage aanvaard.
Was best ok, maar verwacht hier geen spectaculaire dingen t.o.v. gediplomeerde masseuses.

Ze is ook best open over haar privéleven (zonder uiteraard in specifieke details te gaan),
dus ik veronderstel dat er ook langs haar kant (minstens een beetje) een klik was.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Rood
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Kan eerder gegeven commentaren enkel maar bijtreden. Hele mooie dame! Weet een man heel goed te verwennen. Je voelt je nooit op uw ongemak. En voelt heel goed aan wat je wenst. Behandel haar met respect!!
 
Amber behoort zonder twijfel tot mijn top-drie.

Moeilijk om te beschrijven waar zij in uitblinkt.

Ze is best knap, maar daar maakt zij voor mij niet het verschil.
Wellicht is het de wederzijdse klik, de interactie met haar of groot 'GFE-gehalte'.

In alle geval nederlandstalig, aangename persoon, zeer spontaan en met een leuk verhaal en/of babbel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan