Recensie Amber Maasmechelen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

CStone

Newbie
4
25/10/23
2
1
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/amber-348
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ben er een eerste keer in juni geweest, vrij laat op de avond. Toen ze me vroeg hoe lang ik wou blijven, zei ik een 1/2u, en als de sex goed was zou ik 1u blijven.
Ze zei Ok, maar je moet na 15min beslissen.

Ze stak onmiddellijk haar lul, niet super groot maar ok, in mijn mond en ik begon ze pijpen. Na een tijdje in 69 - zij bovenop - waarbij ik zalig ook haar kontje kon rimmen. Ik voelde dat ze daar wild van werd en stak één, twee vingers erin. Ze duwde echt met haar kont tegen mijn vingers en zei "more". Ik stak er een derde en vierde in en ze zette zich recht, boven mij, en ze smeerde haar kont in met glijmiddel.

Dan vroeg ze mij mijn arm recht te houden en liet ze zich hierop zakken. Tot mijn verbazing ging mijn hand er helemal in. Dan zei ze mij een vuist te maken, mijn hand in haar darmen, en zo diep mogelijk stoten.
Plagend zei ze "will you stay 1h now"?

Ze kon er niet genoeg van krijgen, vuist erin, pompen, vuist eruit, enz,enz.

Uiteindelijk terug face-to-face, nam ze mijn en haar lul in haar handen en begon ze te masturberen tot we samen hevig spoten op elkaars buik.

Beste trans ervaring ooit.

Ondertussen een tweede maal bezocht: was nog beter en kinkyer. Maar da's voor een ander verslag.
 
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zelfde ervaring als CStone. Zij is zo heet, maar ook lief en niets is haar te gek. Details houd ik voor me ;)
Wat ik ook belangrijk vind, een fatsoenlijke lokatie met douchemogelijkheid voor/na.
 
Terug
Bovenaan Onderaan