Recensie Amber, Nieuw-Vennep/Leiden 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

woppie79

Wandelaar
33
29/12/21
20
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/sensuele-geile-date-_7837303
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag bij Amber geweest. In haar advertentie stond Nieuw-Vennep maar het bezoek vond plaats in Leiden. Dit is maar 15 minuten van Nieuw-Vennep af dus verder absoluut geen issue.

Aangekomen in Leiden ontvangt ze in een zeer nette en ruime kamer met een goede sfeer. Ze is zeer gesteld op de hygiene en daar ben ik heel blij mee. Ze vroeg wat ik fijn vond en deed haar best om mij op te geilen. Ik speelde met haar borsten terwijl zij met een vibrator aan de slag ging als voorspel, "ze doet veel aan dirty talk" daar moest ik wel even aan wennen. Mijn penis bleef helaas slap (daar heb ik met nieuwe contacten vaak last van, super irritant!) maar dat is voor Amber geen enkel probleem, ze ziet het eerder als een toffe uitdaging. Ze begon met PZC en damn wat dat deed ze goed, Earthworm Jim veranderde in een stalen bind, ze pijpte echt geweldig waarbij ik de nodige geluiden maakte ;) Ze riep zo af en toe dat ik niet klaar mocht komen. Ze kroop naar boven en ging op me zitten en begon me te neuken. Het duurde echt maar heel even voordat het schot gelost was.

Ze heeft hier echt plezier in. Dit is niet haar full-time job en dat merk je gewoon. Ze gaat gewoon echt los!

Ik ga zeker nog een keertje terug!
 
Dat klopt inderdaad. Ik bedoel het dan in de zin van alles goed reinigen voor en na de sex, ik mocht ook niet in haar klaarkomen. Het was ook helemaal niet de insteek om bare te gaan. Ze had wel condooms liggen maar ik heb het vermoeden doordat ik al een 15 minuten met een slappe zat ze dacht van fuck it. Ze deed er echt alles aan om mij met een goed gevoel de deur uit te laten gaan. Ik doe normaal ook geen bare maar ik liet het mij gebeuren.
 
Je moet er wel van houden natuurlijk 😅

Ja klopt, maar zoals vermeld, ik had 100 gegeven in het begin, 20 als fooi dus. Het kan daarmee te maken hebben. Maar ik had nogal problemen om een stijve te krijgen. Dat liet ze niet over haar heen gaan en deed er alles aan om mij succesvol de deur uit te laten gaan. Dat waardeer ik zo aan haar en daardoor is het voor mij gewoon een topper!
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Plassex
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/sensuele-geile-date-_7837303
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Contact ging snel en prettig via WA. Vooraf korte videocheck en kreeg uur van te voren het adres. Daar aangekomen weer even appen en volgde een tweede videocheck. Het uiteindelijke adres was nog geen minuutje lopen.
Omdat het de eerste keer bij Amber was ging ik niet voor het volledige pakket: pijpen en afmaken met een golden shower. Hiervoor 80 + 20 euro voor de golden shower afgesproken. Ze liet het geld liggen met de mededeling 'loopt het anders, dan verreken ik het'. Leuke tease en lekker pijpen. Ze gaf aan dat ze richting het maandelijkse dames probleem ging en dat haar tepels hierdoor erg gevoelig waren. Prima, er aan likken is ook lekker. Ondertussen kon en mocht ik haar vochtige doosje voelen, niet vingeren.
Tussendoor lekker met haar nagels over pik en zak. Voor de golden shower liet alvast warm water in het bubbelbad lopen ('dan is de badkuip niet zo koud voor je'). Haar persoonlijke stroom was helaas niet super veel, maar goed, wel even genoten. Trekkend op die lekkere billen van haar klaargekomen. Daarna douchte ze mij nog af en gaf een verse handdoek aan. Dit alles met een leuke babbel. Niet teveel, maar ook niet te weinig. En: gewoon in (accentloos en beschaafd) Nederlands.
Van de 100 Euro die ik had neergelegd lag er nog 30. En die wilde ze absoluut niet hebben. Bij haar gaat het blijkbaar ook om een stukje service en gevoel. De after-sales service op de terugweg was ook zeer attent.

Leuke eerste indruk, kom zeker terug.

Ps.
voor de liefhebbers: bare is 50 euro extra.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/sensuele-geile-date-_7837303
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Lieve en leuke meid met enorme heerlijke rondingen. Tikkeltje professioneel allemaal maar wel een fijne ervaring.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan